Vann du Battlefield 3?

Robot
Vann du Battlefield 3?

Två vinnare är korade i vår rejäla tävling där spel, tangentbord, väskor, kläder och böcker fanns i prispotten.

#battlefield-3


Medlem
Vann du Battlefield 3?

Grattis!

Medlem

Jaha, jaha. Så som PC-spelare så får jag inte spela Xbox och spränga hus i Bad Company?! :[


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Spränga byggnader går att göra i ETTAN också. Jag är helt säker på det, för jag satt och spelade BC häromdagen . Så vf har jag fått fel på det?

Medlem
Skrivet av spel_15:

Spränga byggnader går att göra i ETTAN också. Jag är helt säker på det, för jag satt och spelade BC häromdagen . Så vf har jag fått fel på det?

Läs om frågan innan du klagar....
" I vilket Battlefield-spel kunde pc-spelare för första gången spränga byggnader?"

Bad Company (1) kom aldrig till PC...

FZ. tycker ni ska ha vinnare av PC, Xbox och PS3 version. Nu var det bara två vinnare. Kunde väl varit tre vinnare. En på PC, en xbox och en PS3.

EDIT: Läste fel

Medlem
Skrivet av Boomer:

Jaha, jaha. Så som PC-spelare så får jag inte spela Xbox och spränga hus i Bad Company?! :

Fast nu var ju frågan när du i egenskap av en PC-spelare för första gången kunde spränga hus och då är svaret självklart BC2. Men visst, frågan är lite klumpigt utformad, krävdes lite läsförståelse om man skulle kunna sätta den.

Medlem

Första gången jag kom på en riktigt bra motivering så svarade jag fel på en fråga för första gången. -_-

Orka kuggfrågor.

Medlem
Skrivet av Corporalen:
Skrivet av spel_15:

Spränga byggnader går att göra i ETTAN också. Jag är helt säker på det, för jag satt och spelade BC häromdagen . Så vf har jag fått fel på det?

Läs om frågan innan du klagar....
" I vilket Battlefield-spel kunde pc-spelare för första gången spränga byggnader?"

Bad Company (1) kom aldrig till PC...

FZ. tycker ni ska ha vinnare av PC, Xbox och PS3 version. Nu var det bara två vinnare. Kunde väl varit tre vinnare. En på PC, en xbox och en PS3.

Rodnat. Jag som trodde att jag var smart. Fan vad dumt

Medlem

Aw man,

Jag som tyckte att min featurerequest för BF4 var rätt så fyndig.

"Integration med The Sims. Så fler tjejer är med och spelar. Och så vi får köra över deras fina hus med pansarvagnar och mortars"

Grattis till vinnarna iaf!

Medlem

damn fel på sista :*C

Medlem

Vart ser ni resultaten och svaren på frågorna? :/

Medlem

Grattis grattis

Medlem
Skrivet av Izig:
Skrivet av Boomer:

Jaha, jaha. Så som PC-spelare så får jag inte spela Xbox och spränga hus i Bad Company?! :

Fast nu var ju frågan när du i egenskap av en PC-spelare för första gången kunde spränga hus och då är svaret självklart BC2. Men visst, frågan är lite klumpigt utformad, krävdes lite läsförståelse om man skulle kunna sätta den.

Kanske skulle satt dit en smiley för att göra det övertydligt att jag skämtade.

Inte denna gången dock.

... Gratulationer till vinnarna såklart. Hoppas era datorer brinner upp.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Medlem

får vi inte se svaret på vinnarnas utslagsfrågor?

Medlem

Men jag ville ju se vinnarnas utslagsfrågor

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Siken:

Vart ser ni resultaten och svaren på frågorna? :/

Bakom länken


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Siken:

Vart ser ni resultaten och svaren på frågorna? :/

Bakom länken

Ah, man måste ha fyllt i diverse adresser och sådant för att kunna se resultaten..

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=WWaLxFIVX1s
Självklart ja, fråga 3. Iaf Grattis till vinnarna!

Medlem

Jaja blir väl http://cdkeyshere.com/battlefield-3-cd-key.html för mig då Har köpt från dom tidigare o det har funkat nice

Medlem

Kan man se deras svar på utslagningsfrågan?

Skulle inte detta vara något?:)

Stridsbåtens kulspruta smattrar högt inför landstigningen. I rollen som svensk amfibiesoldat ska jag och mina kamrater återta DICE-kontoret som har fallit i händerna på Ivan.

... bara synd att jag hade fel på en fråga


signatur

RROD

Medlem

w00t! Jag vann! För första gången

En trevlig överraskning! Tur att jag läste rätt på den frågan alla verkar klaga på Antar att många missade på den. Men Tack så mycket FZ!

Medlem

Grattis!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag vill fortf customizera min soldat......ex man får göra en egen utstyrsel? Näe då den köptes tydligen inte-.-

Skägg.
10 Chambers

Var faktiskt rekordlågt andel med rätta svar (där vi inte skrivit fel), cirka 10%.


signatur
Medlem

Jag vill läsa deras motivation :/

1
Skriv svar