Första halvtimmen från Uncharted 3

Robot
Första halvtimmen från Uncharted 3

Nathan Drake är en herre som vet hur man äventyrar och om du vill veta hur finns filmbevis bara något klick bort.

#uncharted-3-drakes-deception, #naughty-dog, #uncharted-2-among-thieves


Medlem
Första halvtimmen från Uncharted 3

Vem tusan vill se dessa videos nu?

Medlem

Folk som bara har en Xbox, kanske?

Medlem

Asså jag börja kolla på detta men sen efter några sekunder så kände jag bara nej vill hellre spela det men behöver cash till spelet

Medlem
Skrivet av HoloDuke:

Folk som bara har en Xbox, kanske?

Mja en hyffsad film tycker jag. Inte avatarklass, självklart, men funkar väl så här på kvällen.

Medlem
Skrivet av Siken:

Vem tusan vill se dessa videos nu?

Som en san PC spelare utan konsoll fick det mig att vilja köpa ps3 bara för att se forsättningen...jävla reklam skit ¤#"¤#"¤"#¤"


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Skrivet av cybo:
Skrivet av Siken:

Vem tusan vill se dessa videos nu?

Som en san PC spelare utan konsoll fick det mig att vilja köpa ps3 bara för att se forsättningen...jävla reklam skit ¤#"¤#"¤"#¤"

Lär ju komma ut på youtube. Kanske redan finns? jag menar trycka på en knapp lite då och då, nja. Låter itne så värt att slänga ut 3k på det

Medlem
Skrivet av MooDHooDs:
Skrivet av cybo:
Skrivet av Siken:

Vem tusan vill se dessa videos nu?

Som en san PC spelare utan konsoll fick det mig att vilja köpa ps3 bara för att se forsättningen...jävla reklam skit ¤#"¤#"¤"#¤"

Lär ju komma ut på youtube. Kanske redan finns? jag menar trycka på en knapp lite då och då, nja. Låter itne så värt att slänga ut 3k på det

Samma sak som med BF3, GTA IV och allt annat då.

Medlem

Vill inte spoila

Medlem

Såg första videon, mycket läckert! Blir att åka ner till stan och inhandla spelet i morgon bitti.

KoP
Medlem

Varför spoila för sig själv? Verkar idiotisk. Väntar tills spelet ligger innanför dörren.

Medlem
Skrivet av Siken:
Skrivet av MooDHooDs:
Skrivet av cybo:
Skrivet av Siken:

Vem tusan vill se dessa videos nu?

Som en san PC spelare utan konsoll fick det mig att vilja köpa ps3 bara för att se forsättningen...jävla reklam skit ¤#"¤#"¤"#¤"

Lär ju komma ut på youtube. Kanske redan finns? jag menar trycka på en knapp lite då och då, nja. Låter itne så värt att slänga ut 3k på det

Samma sak som med BF3, GTA IV och allt annat då.

Vet inte, har inte spelat de spelen. Jag spelar endast stacraft II (multiplayer) och körde lite bf3beta (och multiplayer bf3 kändes inte linjärt).

Spontant känns det lite väl drastiskt med uncharted att "TRYCK B NU". Det verkar ju inte finnas några som helst variationer i spelet? Så då får man nog ut ungefär lika mycket av att se en walkthrough som att spela, tror jag!

Medlem
Skrivet av MooDHooDs:
Skrivet av Siken:
Skrivet av MooDHooDs:
Skrivet av cybo:
Skrivet av Siken:

Vem tusan vill se dessa videos nu?

Som en san PC spelare utan konsoll fick det mig att vilja köpa ps3 bara för att se forsättningen...jävla reklam skit ¤#"¤#"¤"#¤"

Lär ju komma ut på youtube. Kanske redan finns? jag menar trycka på en knapp lite då och då, nja. Låter itne så värt att slänga ut 3k på det

Samma sak som med BF3, GTA IV och allt annat då.

Vet inte, har inte spelat de spelen. Jag spelar endast stacraft II (multiplayer) och körde lite bf3beta (och multiplayer bf3 kändes inte linjärt).

Spontant känns det lite väl drastiskt med uncharted att "TRYCK B NU". Det verkar ju inte finnas några som helst variationer i spelet? Så då får man nog ut ungefär lika mycket av att se en walkthrough som att spela, tror jag!

Menar du quick time events? Tror jag läst att man börjar med QTE i Uncharted 3 först. Men senare in i spelet blir det som vanligt. Ungefär lika linjärt som Battlefield 3 campaign då.

1
Skriv svar