Nedkämpa zombies med dildos i Saints Row 3

Robot
Nedkämpa zombies med dildos i Saints Row 3

"Why’d they make the black dude do this"...

#saints-row-the-third, #volition


Medlem
Nedkämpa zombies med dildos i Saints Row 3

var inte den minsta dildon xD

Medlem

Hur är Saints Row 1 och 2? Det jag sett har gett mig intrycket av att serien är mer seriös och levererar en komisk gangsta historia.

Det jag sett av The third....känns bara, jag vet inte..inte bra när man vill ha gängbråk till spel


signatur

Game long and prosper

Medlem

Alltså... what?

Medlem
Skrivet av Javas:

Hur är Saints Row 1 och 2? Det jag sett har gett mig intrycket av att serien är mer seriös och levererar en komisk gangsta historia.

Det jag sett av The third....känns bara, jag vet inte..inte bra när man vill ha gängbråk till spel

Jag bara spelat ett av dom, och jag kommer inte ihåg vilket, men jag vet att det var sjukt kul
Jag kommer faktiskt inte ihåg att det var särskilt utflippat, utan det var en skön gänghistoria.
Underhållande är det definitivt.

Medlem

En sak fattar jag inte vad sjutton gör han med dildon annars?
Vänta svara inte på det och den är HUGE!!

Btw gör ingen direkt seriösa spel längre xD?

Medlem

Körde Saints Row 2 på datorn, ett av de bästa free-roam spelet jag kört.

Medlem

SR2 (och ett?) var ju seriöst med utflippat som Svanberg säger. Men detta spel verkar bara vara utflippat..

Medlem
Skrivet av Siken:

SR2 (och ett?) var ju seriöst med utflippat som Svanberg säger. Men detta spel verkar bara vara utflippat..

Nja... Vad jag minns var trailersen för Saints row 1 och 2 helt utflippade dom också, är typ bara det dom visar. Sen så fanns det en hyffsad, halv B story i de båda, med lite seriösa stunder. Anledningen till att dom i princip bara visar utflippade grejer är för att saints row är GTA-som-inte-tar-sig-själv-på-för-stort-allvar. Mycket möjligt visserligen att trean är mer utflippad, men jag tror att det fortfarande finns en ton av seriositet i spelet.

Medlem

Kan väl vara värt o prova iallafall...

De första två spelen i serien tyckte jag som van GTA-spelare var skräp.

Medlem
Skrivet av jippo1:

Körde Saints Row 2 på datorn, ett av de bästa free-roam spelet jag kört.

Tycker själv att det var bland den sämsta skit jag någonsin spelat. Men smaken är som baken.

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av jippo1:

Körde Saints Row 2 på datorn, ett av de bästa free-roam spelet jag kört.

Tycker själv att det var bland den sämsta skit jag någonsin spelat. Men smaken är som baken.

Samma här, kändes som man körde lådbilar och alla kontrollerna var åt helvete värdelösa och ryckiga. Trean ser dock lite mer polerad ut så jag kanske ska prova åtminstone.

Medlem

Instämmer med ovanstående: fick Saints Row 2 med när jag köpte Homefront (på tal om dåliga spel) och det var sämsta skräpet. GTA upplägg som tilltalar vissa men inte mig, och det var sämre IMO. Styrningen var ett skämt och spar återupptagning av spelet var hur skumt som helst. Styrning och meningen. ed spelet behöver bli tydligare för att det skall bli intressant för min del. Ett helt over-the-top kanske är just vad de behöver göra för att få till ett tillräckligt bra spel...


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

Är det inte lite väl mycket zombies-spel där ute nu?
Trodde SR3 skulle bli köp - men ack.

Medlem

Alla dessa zombies överallt...

Medlem

Som sagt, SR-serien kör ju sin egna väg medans GTA-serien försöker vara mer åt det seriösare hållet. Dock är det inte lika urflippat när man spelar det, man gör ju vad man själv vill så att säga.
Visst har SR2 relativt dålig grafik, något sämre kontroller etc jämfört med GTA 4. Men i spelglädje så är inte GTA 4 i närheten utav hur mästerligt SR2 var.
Att ha fet grafik(som laggar) och att det blir så pass seriöst att man måste gå på dejter, spela bowling osv, skadar mer än vad det hjälper.
Dock är det synd att SR3 inte kommer ha multiplayer(förutom coop), det var ju utantvekan det bästa med GTA 4.

Medlem

Haha. "The following footage is from a videogame. Defending yourself against the zombie hordes with nothing but a sex toy while wearing a bathrobe should not be attempted in the real world". Tur att de sa det

Medlem
Skrivet av LariosoDog:

Är det inte lite väl mycket zombies-spel där ute nu?
Trodde SR3 skulle bli köp - men ack.

Skrivet av Ecodot:

Alla dessa zombies överallt...

Jag gissar att det är något mini-uppdrag som innehåller zombies, likt Snatch, Fuzz osv. från tvåan.

Här finns de flesta videos som släppts från spelet för de som är intresserade.
http://www.gametrailers.com/game/saints-row-the-third/12537

Det finns inget spel (förutom Diablo 3) som jag ser fram emot mer än detta.

Medlem

Fan va najs detta spel kommer bli

Ish
Medlem

Fan va nice, tvåan var rena skräpet till PC. Dock har jag det till PS3 och det ägde fett. Om man nu har den typen av humor


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Håkan:

Som sagt, SR-serien kör ju sin egna väg medans GTA-serien försöker vara mer åt det seriösare hållet. Dock är det inte lika urflippat när man spelar det, man gör ju vad man själv vill så att säga.
Visst har SR2 relativt dålig grafik, något sämre kontroller etc jämfört med GTA 4. Men i spelglädje så är inte GTA 4 i närheten utav hur mästerligt SR2 var.
Att ha fet grafik(som laggar) och att det blir så pass seriöst att man måste gå på dejter, spela bowling osv, skadar mer än vad det hjälper.
Dock är det synd att SR3 inte kommer ha multiplayer(förutom coop), det var ju utantvekan det bästa med GTA 4.

SR2 laggade apa för mig, samtidigt som det var fult som stryk.

Medlem

Saints row är ett sånt spel som är roligt första dagen men sen tröttnar man.. GTA IV är FORTFARANDE roligt.. och detta funkar väl om ens polare råkar ha det.. tills GTA V kommer ut dvs.

Medlem

Thats it detta var droppen.

Ett köp dirr!

Medlem

Jag röstar för ett nytt Carmageddon istället. ;o


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av Håkan:

Som sagt, SR-serien kör ju sin egna väg medans GTA-serien försöker vara mer åt det seriösare hållet. Dock är det inte lika urflippat när man spelar det, man gör ju vad man själv vill så att säga.
Visst har SR2 relativt dålig grafik, något sämre kontroller etc jämfört med GTA 4. Men i spelglädje så är inte GTA 4 i närheten utav hur mästerligt SR2 var.
Att ha fet grafik(som laggar) och att det blir så pass seriöst att man måste gå på dejter, spela bowling osv, skadar mer än vad det hjälper.
Dock är det synd att SR3 inte kommer ha multiplayer(förutom coop), det var ju utantvekan det bästa med GTA 4.

SR2 laggade apa för mig, samtidigt som det var fult som stryk.

Same, och jag hade endå en rätt bra dator på den tiden! Lätt en av de absolut sämsta portningarna jag varit med om i mitt liv!


signatur

Game long and prosper

Medlem

SR2 är det bästa spelet i GTA anda jag spelat! Lirade trejan på Gamex, verkar lovande! Kommer bli kul!

Medlem

Game of the year, every year.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av kabex:
Skrivet av Håkan:

Som sagt, SR-serien kör ju sin egna väg medans GTA-serien försöker vara mer åt det seriösare hållet. Dock är det inte lika urflippat när man spelar det, man gör ju vad man själv vill så att säga.
Visst har SR2 relativt dålig grafik, något sämre kontroller etc jämfört med GTA 4. Men i spelglädje så är inte GTA 4 i närheten utav hur mästerligt SR2 var.
Att ha fet grafik(som laggar) och att det blir så pass seriöst att man måste gå på dejter, spela bowling osv, skadar mer än vad det hjälper.
Dock är det synd att SR3 inte kommer ha multiplayer(förutom coop), det var ju utantvekan det bästa med GTA 4.

SR2 laggade apa för mig, samtidigt som det var fult som stryk.

Same, och jag hade endå en rätt bra dator på den tiden! Lätt en av de absolut sämsta portningarna jag varit med om i mitt liv!

Vem lirar SR eller GTA på datorn, när man kan spela på konsol?

Medlem
Skrivet av Håkan:
Skrivet av Javas:
Skrivet av kabex:
Skrivet av Håkan:

Som sagt, SR-serien kör ju sin egna väg medans GTA-serien försöker vara mer åt det seriösare hållet. Dock är det inte lika urflippat när man spelar det, man gör ju vad man själv vill så att säga.
Visst har SR2 relativt dålig grafik, något sämre kontroller etc jämfört med GTA 4. Men i spelglädje så är inte GTA 4 i närheten utav hur mästerligt SR2 var.
Att ha fet grafik(som laggar) och att det blir så pass seriöst att man måste gå på dejter, spela bowling osv, skadar mer än vad det hjälper.
Dock är det synd att SR3 inte kommer ha multiplayer(förutom coop), det var ju utantvekan det bästa med GTA 4.

SR2 laggade apa för mig, samtidigt som det var fult som stryk.

Same, och jag hade endå en rätt bra dator på den tiden! Lätt en av de absolut sämsta portningarna jag varit med om i mitt liv!

Vem lirar SR eller GTA på datorn, när man kan spela på konsol?

Konsolhatare!
Nämen SR2 prövade jag på pc eftersom det var gratis att tanka...på piratebay! Ville bara se hur spelet var innan jag bestämde mig för om jag skulle köpa det till xbox eller inte, tyvärr så var portningen så värdelös så jag inte hann få en bild av spelet innan jag avinstallerade.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Mitt förstahandsval vid en eventuell zombie invasion!

12
Skriv svar