Saints Row IV på gång

Robot
Saints Row IV på gång

THQ:s Danny Bilson låter meddela att Volition redan slipar på nästa galna gangsterlir, och det kommer bli ännu vildare nästa gång.

#saints-row-the-third, #thq, #volition


Medlem
Saints Row IV på gång

tycker det är synd att dom valt att göra serien så oseriös

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

tycker det är synd att dom valt att göra serien så oseriös

Håller med.

Blir sjukt otaggad när det är så jävla barnsligt, i brist på ett bättre ord.

Medlem

har inte serian allt varit oseriös?

Inaktiv

Jag älskar att det är "over the top"
Det försöker inte vara exakt samma som GTA-serien, vilket gör att man kan njuta av båda utan att känna att man köpt dubbelt av samma.
Saints Row 2 till exempel, där kan jag få tågen att spåra ur, smälla folk på käften med en "fuck you" vante så de flyger ett kvarter bort. Tatuera mig, pierca mig, gå till kirurgen osv. Handla kläder, smycken. Känslan av gängtillhörigheten var cool, plus att man kan åka och pimpa sin bil. Katanan var grym den med. Storyn var både kul och räckte länge.
Man kände sig väldigt begränsad i GTA4 efter det, men det spelet har andra saker. Stripklubbar, lapdance och horor, komediklubb och en helt otrolig kopia av New York med riktigt rolig bilfysik.

Jag älskar genren överlag och tycker det är bra att den utvecklas. Många klagar på både Saints Row och GTA numera, själv hoppas jag många köper uppföljarna, då bättre sandbox inte finns därute. Att SR4 redan är på gång gör mig riktigt glad och väntar spänt på GTA5. Äntligen säger jag bara!

KoP
Medlem
Skrivet av Fredag:

Jag älskar att det är "over the top"
Det försöker inte vara exakt samma som GTA-serien, vilket gör att man kan njuta av båda utan att känna att man köpt dubbelt av samma.
Saints Row 2 till exempel, där kan jag få tågen att spåra ur, smälla folk på käften med en "fuck you" vante så de flyger ett kvarter bort. Tatuera mig, pierca mig, gå till kirurgen osv. Handla kläder, smycken. Känslan av gängtillhörigheten var cool, plus att man kan åka och pimpa sin bil. Katanan var grym den med. Storyn var både kul och räckte länge.
Man kände sig väldigt begränsad i GTA4 efter det, men det spelet har andra saker. Stripklubbar, lapdance och horor, komediklubb och en helt otrolig kopia av New York med riktigt rolig bilfysik.

Jag älskar genren överlag och tycker det är bra att den utvecklas. Många klagar på både Saints Row och GTA numera, själv hoppas jag många köper uppföljarna, då bättre sandbox inte finns därute. Att SR4 redan är på gång gör mig riktigt glad och väntar spänt på GTA5. Äntligen säger jag bara!

Kan bara hålla med. Att klaga på att Saints row är oseriöst är som att klaga på att det inte går att dyka i en vattenpöl. Saints row ska vara over the top som en kontrast till GTA och andra sandbox spel. Karaktären till 3‘an har man förövrigt redan skapa i initiation station, så nu är man redo.

Inaktiv
Skrivet av tuckdragon:

tycker det är synd att dom valt att göra serien så oseriös

Tvärtom så är det ju väldigt bra, eftersom GTA gått helt åt det seriösa hållet. Mångfald istället för kloner.

Medlem

Älskar SR Serien så detta blir Wunderbar!

Medlem

livet går ut på att pimpslappa hoes med en stor skumgummihand, dumma sr2 har fått mig att göra sånt skit i verkligheten


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

utvecklar dom SR3 samtidigt som SR4?


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

KoP
Medlem
Skrivet av Gottn:

utvecklar dom SR3 samtidigt som SR4?

SR3 har ju varit färdigt ett tag och håller antagligen på att pressas upp i skrivande stund. Utvecklare brukar ju inte sitta och rulla tummarna i ell halvår efter att dom släppt ett spel. Det är bara mangla på nästa projekt.

Medlem

mjo, dom inser väl att dom måste nu när GTA V kommer snart.

Medlem

måste säga att SR2 var min räddning efter att roman fått mig att bryta ihop i gta4 =_=


signatur

always use the nubs for cover

Inaktiv
Skrivet av cute_ninja:

måste säga att SR2 var min räddning efter att roman fått mig att bryta ihop i gta4 =_=

han slutade ju aldrig ringa på mobilen .. dryg jävel

Inaktiv

Med tanke på att Saints Row 3 har slagit THQs förhandsbeställningsrekord, är det inte konstigt att de börjar prata om en uppföljare. Som det ser ut nu kommer SR3 sälja betydligt mer än de förväntat sig.

http://www.mcvuk.com/news/read/saints-row-smashes-thq-pre-ord...

Medlem
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av cute_ninja:

måste säga att SR2 var min räddning efter att roman fått mig att bryta ihop i gta4 =_=

han slutade ju aldrig ringa på mobilen .. dryg jävel

well, om man skulle joyrida så satte man ju telefonen i sleepmode

Inaktiv
Skrivet av najtrows:

mjo, dom inser väl att dom måste nu när GTA V kommer snart.

Ser fram emot det också, jag gillar båda spelen. Tror också att Rockstar lärt sig mycket av GTA IV och att nästa spel kommer bli betydligt bättre på alla fronter. Frågan är bara om det kommer under 2012?

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av najtrows:

mjo, dom inser väl att dom måste nu när GTA V kommer snart.

Ser fram emot det också, jag gillar båda spelen. Tror också att Rockstar lärt sig mycket av GTA IV och att nästa spel kommer bli betydligt bättre på alla fronter. Frågan är bara om det kommer under 2012?

ja det blir nog bra! jag är taggad på alla spel som verkar nice!

brukar hänga på gtaforumen varje gång ett nytt gta ska släppas! så mycket roligt att spåna och sia om.

Älskade Sr 2 haha så kul men hoppas att sr3 blir lika snyggt som gta IV

Inaktiv

*cryosleep till gta 5 kommer*

Inaktiv

tippar på att det kommer hösten 2012, känns som slutet på augusti

Medlem

and BTW offtopic, MINDRE ÄN 3 DAGAR KVAR, skyrim and evil dragons fuck yeaaaa


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Q&A #3 för Saints Row: The Third, man blir bara mer och mer sugen, en vecka kvar...

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av tuckdragon:

tycker det är synd att dom valt att göra serien så oseriös

Tvärtom så är det ju väldigt bra, eftersom GTA gått helt åt det seriösa hållet. Mångfald istället för kloner.

jo men den började som ett schysst gangster spel med lite humor och bra hiphop... nu vet jag inte vad det är längre x)

Medlem

Lite tidigt, tycker jag. Man måste inte börja på nästa del direkt.
Förhoppningsvis kommer de att ge trean det underhåll den behöver i all fall.

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

tycker det är synd att dom valt att göra serien så oseriös

Vem är seriös som spelar spel?.

Ärligt det här är roligt spel , GTA är segt sömnpiller som tom är segt när man kör deras snabbaste bil.

Det här ett roligt spel.

Ni som är seriösa kan väl sitta i eran filmklubb och titta på svartvita klassiker från 1800talet.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Gottn:

utvecklar dom SR3 samtidigt som SR4?

SR3 har ju varit färdigt ett tag och håller antagligen på att pressas upp i skrivande stund. Utvecklare brukar ju inte sitta och rulla tummarna i ell halvår efter att dom släppt ett spel. Det är bara mangla på nästa projekt.

Jao, i och för sig


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

1
Skriv svar