Ubisoft har ett stort onlinerollspel på gång... AssCreed?

Robot
Ubisoft har ett stort onlinerollspel på gång... AssCreed?

Sugen på att jobba med ett "AAA MMORPG"? I sådana fall kanske det är just dig Ubisoft söker, men förmodligen inte.

#ubisoft, #assassins-creed-brotherhood, #assassins-creed-revelations


Medlem
Ubisoft har ett stort onlinerollspel på gång... AssCreed?

Varje gång jag ser "AssCreed" tänker jag mig nån form av sjuk porr version av Assassin's Creed.

Medlem

För vi behöver fler MMOs

Medlem

Ja, för ubisoft är ju så intressanta nu för tiden.... Klåpare är vad dem är.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv

Usch, känns väldigt tjatigt med alla MMO och 4-player coop nuförtiden.

Medlem

Hoppas det! Deras multiplayer av Assassin's Creed Brotherhood/Revelations är väldigt solid! Hoppas verkligen på någon i stilen av ett MMORPG i samma miljö och tid. Vore ju sjukt nice - tänk bara grafiken.

Heja AssCreed! ^--^

Skrivet av Outdoortype:

Varje gång jag ser "AssCreed" tänker jag mig nån form av sjuk porr version av Assassin's Creed.

hahaha..


signatur

hejsanhejsanhejsan

Ish
Medlem

Är du lat, eller tycker du verkligen "AssCreed" är kul?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Ubisoft ska bara lägga all sin energi på sitt nya Rainbow Six!

Medlem

Är sanslöst sjuk på att det ska göras MMOs av allting idag nu förtiden...

Medlem

raving rabbits online ?


signatur

always use the nubs for cover

Skrivet av Ish:

Är du lat, eller tycker du verkligen "AssCreed" är kul?

AssCreed är en bra förkortning på ett långt jäkla namn, what's the problem officer?

Medlem

Assassins mot templars, why not tänker jag spontant.

Ish
Medlem

Assassins Creed.. Tog mig 3 sekunder att skriva, och jag tar inte betalt för det. Just saying.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Skrivet av Ish:

Assassins Creed.. Tog mig 3 sekunder att skriva, och jag tar inte betalt för det. Just saying.

Jag tänkte väl mer ur utrymmessynpunkt snarare än hur snabbt det går att skriva, i och för sig. Sen är förkortningen bra som variation till att bara skriva "Assassin's Creed", "Spelet", "Titeln" och så vidare hela tiden... it's good for many things, yes it izzz.....

Medlem

Ja! Har väntat på ett World of DRM.

Ish
Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Ish:

Assassins Creed.. Tog mig 3 sekunder att skriva, och jag tar inte betalt för det. Just saying.

Jag tänkte väl mer ur utrymmessynpunkt snarare än hur snabbt det går att skriva, i och för sig. Sen är förkortningen bra som variation till att bara skriva "Assassin's Creed", "Spelet", "Titeln" och så vidare hela tiden... it's good for many things, yes it izzz.....

Ärligt talat sitter jag bara å småtrollar lite Nu har steam Äntligen startat Anno 2070, så nu är det slut på trolleriet!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

nu räcker det med dessa mmmmmmmmmoorppgrhopproorgrpg. Det finn ju fan inte ens en marknad för mer än ett spel i taget. Nu WoW, snart Starwars. Ubisoft som har ett spel om året som säljer bör satsa på något annat

Medlem

ett AAA MMORPG alltså... Jag hoppas att det blir något nyskapande och inte ännu en themepark. Fast just AAA mmos tenderar ju att vara väldigt lika varandra, tyvärr.

NEJ NEJ NEJ, marknaden sväller över av mmo spel, och då det är ubisoft vi pratar om blir det säkert något konsolifierat spel.

Medlem

Vill bara upplysa allmänheten om att female Night Elves i WoW dansar som alizee! (Eller är det tvärt om )

Hard-Core Swordbashing i Rom hade inte varit fel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hah, nej tack...jag håller mig till The old republic


signatur

Game long and prosper

Medlem

More like: Asscrack

Medlem

Inga fler MMO!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Vad händer med Single Player idag? Måste allt bli MMORPG?

Inaktiv

grymt nice ju!

Medlem

Jobbar inte Massive på ett Ubisoft trippel-A em em o?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Ish:

Assassins Creed.. Tog mig 3 sekunder att skriva, och jag tar inte betalt för det. Just saying.

Jag tänkte väl mer ur utrymmessynpunkt snarare än hur snabbt det går att skriva, i och för sig. Sen är förkortningen bra som variation till att bara skriva "Assassin's Creed", "Spelet", "Titeln" och så vidare hela tiden... it's good for many things, yes it izzz.....

Äh, variation förnöjer. Det tycker jag åtminstone. Det händer att jag skriver Assassin's Creed ena gången, och AssCreed nästa bara för att krossa någons hjärta.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Ish:

Assassins Creed.. Tog mig 3 sekunder att skriva, och jag tar inte betalt för det. Just saying.

Jag tänkte väl mer ur utrymmessynpunkt snarare än hur snabbt det går att skriva, i och för sig. Sen är förkortningen bra som variation till att bara skriva "Assassin's Creed", "Spelet", "Titeln" och så vidare hela tiden... it's good for many things, yes it izzz.....

Varför inte köra med AC då? Det låter åtminstonde lite normalare. Man kör ju oftast med två stycken bokstäver, ett från ord ett & ett annat från ord två. Precis som med Personal Computer, PC. Inte PerCom som ni använder till AssCreed.

Känns något mer seriöst med AC. Det är min åsikt.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Det kan ju vara lätt förvirrande med namnen för Ubisofts studios i Québec. Deras Montréal studio är den som gör alla stora AAA titlar, som Assassin's Creed etc. De har även en mindre studio i Québec City:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ubisoft_Quebec
Québec city är huvudstaden i provinsen Québec. Dock är det en liten stad i jämförelse med Montréal, storleksvis motsvarar den Malmö medans Montréal har runt 2-3 miljoner invånare beroende på hur man räknar.

12
Skriv svar