Star Wars: The Old Republic - diskussionstråd
Har precis köpt mitt på Gamestop och fick av en kompis tag på en preorder key, så nu är det bara att vänta!
Är det någon som vet ungefär vilka datum folk pre-ordrat på som access skeppas ut till för tillfället? Eftersom min key kom in så sent så undrar jag såklart om någon vet något om jag kommer få tillträde alls innan den 20e? Ett schema som mrmanman snackar om vore fint!
Edit: Hahah, fint att jag 5 minuter senare fick mail om att det var min tur! Ni finner mig nu på Bloodworthy EU!
Fick min kod av webhallen idag -.- så jag får se om jag ens kommer in på pre-access
Som jag skrev igår kväll så tog de ju in folk igår som aktiverade sin kod just igår (bla. mig och en polare), så de bör ju slänga in folk idag som lägger in sina nycklar idag också tycker man!
Vi håller tummarna!
Jag lirar på Trayus Academy (PvP) w/ Malgor Hoppas det finns någon svensk där ute som lirar på servern! Kram på er. PS. Hör av dig om du har en vettig och social guild.
Spelar på samma server om någon vill så /w Leyna. I'll add you Malgor, man kan aldrig ha för många svenskar.
>>> 5800x - 6650 XT (i väntan på 8800 XT) @ 1440p, 32GB 3600mhz, 2 TB M.2, 1TB SSD <<<
Ingen som vet om dom planerar någon sorts "Trial"? Jag vet att det är alldeles för tidigt och fråga om det men jag känner mig väldigt sugen på och testa, är dock inte sugen och betala 600-700 (Spel & Speltid) för att testa något dock
inte ännu och det kommer nog ta lite tid innan det kommer. Spelet släpps ju imorgon.... (!)
Riktigt bra iallafall! Lvl 11 and risin'!
Gruppgrejen på Esless var underbar, hoppas på flera sådana instanser!!!
Ingen som vet om dom planerar någon sorts "Trial"? Jag vet att det är alldeles för tidigt och fråga om det men jag känner mig väldigt sugen på och testa, är dock inte sugen och betala 600-700 (Spel & Speltid) för att testa något dock
inte ännu och det kommer nog ta lite tid innan det kommer. Spelet släpps ju imorgon.... (!)
Lirat med en kompis ihelgen, lvl 31 Dark jedi knight atm.
Ruskigt bra spel, riktigt kul att äga lite empires i world pvp. Vi stötte på en grupp på 3 pers i Tatoonie och dräpte dem 5 gånger om. Haha, så brutalt smekta :P. Mer world pvp åt folket!
Hoppas dom släpper snart lite mer warzones, tre är lite väl lite imo.
Ruskigt bra spel, riktigt kul att äga lite empires i world pvp. Vi stötte på en grupp på 3 pers i Tatoonie och dräpte dem 5 gånger om. Haha, så brutalt smekta :P. Mer world pvp åt folket!
OT: Grattis till inlägg 4k =P
Vart köper ni spelet någonstans? Vill köpa det online genom att ladda hem det men blir bara länkad till "Orgin", där kostar det 550 spänn. Fattar inte varför något som inte är en fysisk vara utan box/manua/transport/affärens förtjänst ska vara dyrare än att åka in till webhallen och köpa det? På deras huvudsida står det 59$, vilket jag får lite snabb til runt en 450? Vart kan man få köpa det för dollar och inte bli skinnad bara för de vill sälja det i SEK
Vart köper ni spelet någonstans? Vill köpa det online genom att ladda hem det men blir bara länkad till "Orgin", där kostar det 550 spänn. Fattar inte varför något som inte är en fysisk vara utan box/manua/transport/affärens förtjänst ska vara dyrare än att åka in till webhallen och köpa det? På deras huvudsida står det 59$, vilket jag får lite snabb til runt en 450? Vart kan man få köpa det för dollar och inte bli skinnad bara för de vill sälja det i SEK
Vill du köpa de online så e de bara att punga ut pengarna... Annars hittar du billigast på prisjakt.nu
OT: Grattis till inlägg 4k =P
Oj fan, se där.
Varför ska folk välja en server som redan har mycket folk, blir bara mer köer. Finns ca 10 st som är light grr.
Vi e några fåtal svenskar som lirar på Sith'ari (Empire). Där är det ingen kö! Skicka en /w till Savadon, Freeradical eller Zoidberg för att joina vår svenska guild. Bara casual just nu, men vi kör ju lite flashpoinst å så.
Vi är ju inte direkt många just (6-7 st just nu bara)....
Varför ska folk välja en server som redan har mycket folk, blir bara mer köer. Finns ca 10 st som är light grr.
Vi e några fåtal svenskar som lirar på Sith'ari (Empire). Där är det ingen kö! Skicka en /w till Savadon, Freeradical eller Zoidberg för att joina vår svenska guild. Bara casual just nu, men vi kör ju lite flashpoinst å så.
Vi är ju inte direkt många just (6-7 st just nu bara)....
Folk dras till folk. Vilket i och för sig inte är så konstigt. Just "folk" är väl en av anledningarna till att man väljer att spela ett massivt onlinespel.
Sen behöver man klart inte välja de mest befolkade servrarna med 1.5 timmes kötid. Det finns ju en gyllene medelväg också. Vår och flera andra servers har visserligen "full" status, men köerna är aldrig längre än 15-30 minuter. Jag brukar logga på kön och sedan gå och fixa till en latte och en macka.
Lagom till jag är klar, är det dags att logga in.
The Presidents - World of Warcraft Classic