Jak and Daxter-trilogin får releasedatum

Robot
Jak and Daxter-trilogin får releasedatum

Uncharted-utvecklarens klassiska plattformstrilogi släpps snart på nytt.

#jak-and-daxter-trilogy, #naughty-dog, #playstation-move-heroes


Medlem
Jak and Daxter-trilogin får releasedatum

Lite "off-topic" men Syphon Filter PS1-Remake. Det hade suttit jävla gött!


signatur

+Werewolf-Legion+

Redaktör
Ponny

Inte särskilt off-topic tycker jag. Och håller med!

Hade varit schysst att se fler ambitiösa remakes av PSone-spel än löpandet band-produktion av hd-versioner av PS2-titlar.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Härligt! Detta blir ett köp.

Jag skulle gärna vilja ha Ratchet & Clank remake efter detta.

Redaktör
Ponny
Skrivet av forsba:

Härligt! Detta blir ett köp.

Jag skulle gärna vilja ha Ratchet & Clank remake efter detta.

Indeed! Det känns superlogiskt med tanke på att både Sly och Jak har fått sin del av HD-kakan.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Underbara nyheter! Blir ett självklart köp och förhoppningsvis så kommer det en Ratchet & Clank Collection (min personliga favoritserie) samt ett nytt Jak & Daxter.

3D-plattformare för vinsten!

Medlem

Ännu ett skäl att sakna sin Ps3 lite...bah, alla "måste ha" klassiker dyker ofc upp efter man sålt sina konsoler xD


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag hade gärna sett HD-utgåvor av lite fler Final Fantasy-spel. Just X & XII som kom ut till PS2 borde ju inte vara alltför svårt att få ut! Har förresten för mig att jag läste något om en remake av X till PS3...


signatur
Medlem

Hoppas de släpps separat på PSN också, som ICO och Shadow of the Collossus. Ettan är det enda jag vill ha, de andra tyckte jag inte var nåt att hänga i granen.

Skribent
Skrivet av Slashneed:

Jag hade gärna sett HD-utgåvor av lite fler Final Fantasy-spel. Just X & XII som kom ut till PS2 borde ju inte vara alltför svårt att få ut! Har förresten för mig att jag läste något om en remake av X till PS3...

Du läste rätt.
http://www.joystiq.com/2011/09/14/square-enix-announces-final...

Finns säkert nyare och mer uppdaterade nyheter om det men har inte tid att snoka något nu

Medlem
Skrivet av Shadee:
Skrivet av Slashneed:

Jag hade gärna sett HD-utgåvor av lite fler Final Fantasy-spel. Just X & XII som kom ut till PS2 borde ju inte vara alltför svårt att få ut! Har förresten för mig att jag läste något om en remake av X till PS3...

Du läste rätt.
http://www.joystiq.com/2011/09/14/square-enix-announces-final...

Finns säkert nyare och mer uppdaterade nyheter om det men har inte tid att snoka något nu

Nice! Man tackar!


signatur
Medlem

"Vilket PS2-spel vill du härnäst se i högupplöst form?"

Har gjort en tråd i Forumet om detta:

http://www.fz.se/forum/sony/vilken-hd-collection-vill-du-ha-2...

Medlem

100 troféer mmmmmm......


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem

Än så länge bara kört första och andra Jak men efter att jag spelat Jak II (som många sågat och kallat för en GTA kopia) så märkte jag varför ND ägs av Sony och inte Insoniac (även om jag är ett stort fan av detta företag och ett stort fan av Ratchet spelen). Jak 3 har jag bara börjat lite på men det märks återigen att ND verkar ha överträffat sig själva (vilket de i min mening helt klart gjorde med Jak II med och Uncharted inte att förglömma). Avundas de som får spela dessa spel i HD även om PS2 versionen ser helt otrolig ut med en LCD och komponent kabel.

1
Skriv svar