Robot
Syndicate

Vi visste att Starbreeze sket i Bullfrog-arvet, att de vågade förvandla Molyneux 90-talsklassiker till en modern shooter. Vad vi inte visste var att ny-Syndicate skulle bli så bra att kloka olyckskorpar gör bäst i att göra avbön.

#starbreeze, #ea, #bullfrog-productions, #bioshock, #the-darkness


Syndicate

Oväntat men positivt betyg!

Kanske ger det en chans ändå

Medlem

Bra recension!

Det blir nog ett köp för min del. Nu är det bara att hålla tummarna på att mina vänner gör detsamma, så att jag kan lira lite co-op också.

Medlem

Fick bra betyg på gametrailers med, blir nog att kolla på det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

hoppa nog över...ME3 kommer ju snart :up


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Blir eventuellt ett köp när det finns i rea-lådan. Inget jag skulle betala fullpris för i alla fall.

Medlem

Fascinerande hur skribenten kan skriva en två sidors recension nästan utan att säga någonting alls. Får väl söka runt på lite andra sajter för att få en recension som ger en bild av hur spelet faktiskt är.


signatur

Imperator

Trevligt att de ryckte upp sig från "The Darkness"-träsket som var ett riktigt dåligt spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Går det att köpa utan DRM/aktivering?

Medlem

Utmärkt... nu är jag lugnare över mitt impulsköp.

Medlem

Knappast ett dag ett spel men kanske när det gått ner till 100-200 kr.

Medlem

Skrämmande att se att ett så pass generiskt spel får så pass bra betyg. Inte konstigt spelbranschen mer eller mindre stagnerat när allt så krävs för höga betyg är att släppa en shooter i snygg förpackning. Problemet är inte att spelet är ett FPS problemet är att det är så förbannat tråkigt och inte bidrar men något nytt ( nej en tråkig gimmick är inte groundbreaking gameplay)

Medlem

I helvete heller.

Medlem
Skrivet av Reize:

Fascinerande hur skribenten kan skriva en två sidors recension nästan utan att säga någonting alls. Får väl söka runt på lite andra sajter för att få en recension som ger en bild av hur spelet faktiskt är.

Mjo men vad förväntar du dig egentligen från Fz? Till och med IGN har ju fan bättre recensioner nu för tiden och det säger väl allt. Sen finns det iofs inte mycket att säga om spelet, för att summera det enkelt och snabbt så är det helt enkelt standard FPS i cyberpunk setting med en hacking gimmick.

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Reize:

Fascinerande hur skribenten kan skriva en två sidors recension nästan utan att säga någonting alls. Får väl söka runt på lite andra sajter för att få en recension som ger en bild av hur spelet faktiskt är.

Mjo men vad förväntar du dig egentligen från Fz? Till och med IGN har ju fan bättre recensioner nu för tiden och det säger väl allt. Sen finns det iofs inte mycket att säga om spelet, för att summera det enkelt och snabbt så är det helt enkelt standard FPS i cyberpunk setting med en hacking gimmick.

Låter som Deus Ex med den beskrivningen.

Medlem
Skrivet av Cane:

Skrämmande att se att ett så pass generiskt spel får så pass bra betyg. Inte konstigt spelbranschen mer eller mindre stagnerat när allt så krävs för höga betyg är att släppa en shooter i snygg förpackning. Problemet är inte att spelet är ett FPS problemet är att det är så förbannat tråkigt och inte bidrar men något nytt ( nej en tråkig gimmick är inte groundbreaking gameplay)

Kanske blir man mindre kräsen när man spelar allt mer spel som inte är nyskapande. Kanske är det så att de som var med från början när spel var mer en hobby blivit bortskämda med att spelen på den tiden var mer nyskapande. Jag har märkt att om man vill ha spel som är annorlunda och fantasirika så får man se till de mindre bolagen som inte ägs av de större.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Cane:
Skrivet av Reize:

Fascinerande hur skribenten kan skriva en två sidors recension nästan utan att säga någonting alls. Får väl söka runt på lite andra sajter för att få en recension som ger en bild av hur spelet faktiskt är.

Mjo men vad förväntar du dig egentligen från Fz? Till och med IGN har ju fan bättre recensioner nu för tiden och det säger väl allt. Sen finns det iofs inte mycket att säga om spelet, för att summera det enkelt och snabbt så är det helt enkelt standard FPS i cyberpunk setting med en hacking gimmick.

Låter som Deus Ex med den beskrivningen.

Nja skulle inte beskriva deus ex på samma sätt. Deus ex är betydligt mer fritt och RPG tungt, det finns faktiskt val man göra i dues ex som påverkar spelet och storyn. Deus ex är heller ingen korridor shooter utan har mer öppna miljöer som kan tacklas på olika sätt. Sen är hackingen bara en liten del i deus ex och inte alls någon super fet gimmick som de hypar om och om igen likt den här jävla dart skiten i syndicate som är så förbannat generisk att det är tragiskt att de alltid ska snacka om den som något super nytt som aldrig tidigare existerat.

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Cane:
Skrivet av Reize:

Fascinerande hur skribenten kan skriva en två sidors recension nästan utan att säga någonting alls. Får väl söka runt på lite andra sajter för att få en recension som ger en bild av hur spelet faktiskt är.

Mjo men vad förväntar du dig egentligen från Fz? Till och med IGN har ju fan bättre recensioner nu för tiden och det säger väl allt. Sen finns det iofs inte mycket att säga om spelet, för att summera det enkelt och snabbt så är det helt enkelt standard FPS i cyberpunk setting med en hacking gimmick.

Låter som Deus Ex med den beskrivningen.

Nja skulle inte beskriva deus ex på samma sätt. Deus ex är betydligt mer fritt och RPG tungt, det finns faktiskt val man göra i dues ex som påverkar spelet och storyn. Deus ex är heller ingen korridor shooter utan har mer öppna miljöer som kan tacklas på olika sätt. Sen är hackingen bara en liten del i deus ex och inte alls någon super fet gimmick som de hypar om och om igen likt den här jävla dart skiten i syndicate som är så förbannat generisk att det är tragiskt att de alltid ska snacka om den som något super nytt som aldrig tidigare existerat.

Så sant, håller med dig! Lär aldrig testa detta Syndicate, speciellt inte med tanke på att de inte släpper ett demo till PC ens.

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Reize:

Fascinerande hur skribenten kan skriva en två sidors recension nästan utan att säga någonting alls. Får väl söka runt på lite andra sajter för att få en recension som ger en bild av hur spelet faktiskt är.

Mjo men vad förväntar du dig egentligen från Fz? Till och med IGN har ju fan bättre recensioner nu för tiden och det säger väl allt. Sen finns det iofs inte mycket att säga om spelet, för att summera det enkelt och snabbt så är det helt enkelt standard FPS i cyberpunk setting med en hacking gimmick.

En recension är inte till för att säga vad spelet är. Jag visste att det var en "standard FPS i cyberpunk setting med en hacking gimmick" redan för ett halvår sedan. När jag läser en recension vill jag läsa hur slutresultatet blev och hur allt utlovat håller. Inte den här... meningsfattiga blaskan. Gametrailers recension var bra dock.


signatur

Imperator

dib
Medlem

Ser helt okej ut tycker jag


signatur

When life gives you lemons, throw that shit back.

Medlem

Trodde aldrig det skulle få såhär bra kritik. Blir väl att införskaffa sig det på fredag då

Medlem

4/10


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Trevligt att de ryckte upp sig från "The Darkness"-träsket som var ett riktigt dåligt spel.

En förlorad vinst är en vunnen lärdom


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Hur långt är sp samt coop? i speltid

Inaktiv
Skrivet av Famale:

Hur långt är sp samt coop? i speltid

Läs recensionen.

Inaktiv

testade visserligen bara coop demot som var riktigt tråkigt men är förvånad över att det fick såpass högt betyg.

Vapen animationerna såg väldigt b ut.

Medlem

Sveriges gnälligaste PC-troll forum slår till igen.

Medlem

Så summan av kardemumman är ett spelet är bra men knappast något nytt Syndicatespel?

Medlem
Skrivet av Augustus:

Sveriges gnälligaste PC-troll forum slår till igen.

Ja, man borde sluta kritisera helt och hållet.

Medlem

Är det inte Frostbite 2-motorn dom använt sig utav? (från Dice, genom EA)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

123
Skriv svar