Diablo 3 – FZ:s betanycklar är på väg!

Medlem

Så om man inte fått en PM f.o.m nu är det kört?


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

Det var väl uppenbart att man inte skulle få någon, säkert 50% av alla keys som går till nyreggade, die you scums...

Medlem

hur många var det som signade upp för dem? ...

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Groggo:

Är jag blind eller ser jag ingen namnlista på vinnare?

Vi publicerar inte den, vinnarna meddelas via PM och e-post som sagt.

Skulle det vara för mycket att fråga om ett estimat på hur många som har anmält sig?

Medlem

satan va tråkigt att man inte fick nån:(

Redaktör
Skrivet av lucifer579:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Groggo:

Är jag blind eller ser jag ingen namnlista på vinnare?

Vi publicerar inte den, vinnarna meddelas via PM och e-post som sagt.

Skulle det vara för mycket att fråga om ett estimat på hur många som har anmält sig?

Tyvärr, ja. Vi berättar aldrig hur många som deltar. Men vinstchansen var ungefär samma i den här utdelningen som i vanliga tävlingar, detta eftersom det var så pass många "priser" att tävla om. Och vi har satt rekord i både antalet deltagare och kommentarer.


signatur
Medlem
Skrivet av nicbex:

Ger mig fan på att minst 100 nycklar gick till konton skapade i tisdag/onsdag. Vet att det redan avhandlats och förstår att FZ såklart vill hitta nya medlemmar men det är ju svårt att undvika att få en bitter smak i munnen ändå. Man borde ju vara något värd som "veteran" ändå.

Livet är inte alltid rättvist, men jag försöker alltid glädja mig åt de som fått nyckeln och man kan alltid hoppas att de som fått en nyckel bidrar till den tekniska analys som kan förbättra diablo3. Såg att det var ett flertal veteraner som fått en nyckel också.

I övrigt lär det inte vara så långt kvar till diablo3 ändå. Försök istället att se till att du får spelet vid releasedagen


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

fan fick ingen....ähhh bara att längta mer efter när det kommer.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av lucifer579:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Groggo:

Är jag blind eller ser jag ingen namnlista på vinnare?

Vi publicerar inte den, vinnarna meddelas via PM och e-post som sagt.

Skulle det vara för mycket att fråga om ett estimat på hur många som har anmält sig?

Tyvärr, ja. Vi berättar aldrig hur många som deltar. Men vinstchansen var ungefär samma i den här utdelningen som i vanliga tävlingar, detta eftersom det var så pass många "priser" att tävla om. Och vi har satt rekord i både antalet deltagare och kommentarer.

Är alla nycklar utskickade då? Eller trillar de ut så smått under den här timmen?

Redaktör
Skrivet av nicbex:

Ger mig fan på att minst 100 nycklar gick till konton skapade i tisdag/onsdag.

Kan glädja dig med att du har fel.


signatur
Medlem

tomt på min mail, och undrar om alla mail skickats ut eller kommer det komma mer?. Så man slipper sitta o refresha sidan hela dagen.

Medlem

japp fick en =p

Redaktör
Skrivet av Woffen:

Är alla nycklar utskickade då? Eller trillar de ut så smått under den här timmen?

Alla vinnare ska vara meddelade via PM/e-post vid det här laget. Vi e-postar nycklarna till vinnarna under eftermiddagen.


signatur
Medlem

Första gången jag vinner något från FZ. Tack som fan! Detta är precis vad jag behöver eftersom jag sitter hemma och är sjuk. Tack ännu en gång


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

STORT grattis till alla som vann! Må ni kötta monster i lycka!

Medlem

Får jag ingen så kan ni ta bort mitt konto

Medlem

Så många tävlingar och aldrig vunnit något, bara ge upp eller?

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Woffen:

Är alla nycklar utskickade då? Eller trillar de ut så smått under den här timmen?

Alla vinnare ska vara meddelade via PM/e-post vid det här laget. Vi e-postar nycklarna till vinnarna under eftermiddagen.

Tackar, det var precis vad jag ville veta. Nåväl, bättre lycka nästa gång. Har aldrig vunnit nåt på fz men nån gång ska man väl ha tur... grr!

Medlem

Woohoooo!!!

jag vann inte (som vanligt)


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Verkar inte vunnit den här gången heller men grattis till er som gjort det, hoppas bara inte att de som redan ägde en nyckel nu äger ännu en (alltså att någon kanske vann en på GR och nu vann en på FZ) men det är ju omöjligt att förhindra detta (hade gärna sett att den var personlig och inte gick att lämna till någon annan men detta är väl heller inget som går att förhindra). Vill iaf tacka FZ för den här möjligheten, även om jag redan visste hur det skulle gå så fanns det ett litet hopp om att jag skulle ha fel=).

Medlem

Nix.... Får vänta på min gw2 beta key istället.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

SNÄLLA TUR VAR PÅ MIN SIDA IDAG!

Medlem
Skrivet av Crilleftw:

Sjukt kul hur folk blir sura när dem inte vinner, att FÖRVÄNTA sig att vinna är bara dumt!

Har ingen aning om hur många som deltog, men sannolikheten lär inte ha varit särskilt hög antar jag. Självklart ska alla få en likvärdig chans att vinna, även om jag tycker att det är ganska dåligt att man kan tillåta privatpersoner att registrera sig enbart för ett sånt trivialt syfte.

Grattis till alla vinnarna! Precis som man betonade i artiklen, finns det chanser att vi får se fler utlottningar.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ojoj, min chock när jag faktiskt hade ett meddelande i min inkorg!
Det här ska bli awesome.

Tack så mycket FZ <3


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Kul att ni körde tävlingen på detta sättet iaf. Många sidor som diablofans.com har kört att man ska skriva ett inlägg motsvarande tre meningar på forumet, t.ex. Det leder ju till ett evinnerligt meningslöst spam av inlägg som folk skriver, både nya och gamla, enbart för att vara med i tävlingen. Det bidrar ju inte alls till forumets välmående Så tack för att ni kör den här metoden!

En intressant tävlingslösning imo. hade varit att köra quizfrågor med tidsbegränsning. Det behöver absolut inte vara så särskilt svåra frågor, typ frågor man ska klara om man har något hum om Diablo. Då undviker man ju att koder går till människor som iaf inte är intresserade och säkerligen heller inte tillför något till syftet med betan. Med en tidsbegränsning kanske man kommer ifrån många google-svar.

Medlem

blir att gråta sig till sömns ännu en natt i vänta på release :/

Medlem

Grattis alla som vann!

Medlem

jag hoppas lika mycket som hasse hare skuttar!

Medlem

nix inget.. anade väl d

Usch vad tråkigt, hade sett fram emot att få testa det på min PC och min lilla Macbook Air... =( Nåväl...


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Skriv svar