Insamlingen för att återuppliva Wasteland är igång

Medlem

Det här verkar vara framtiden för att få kvalitets spel när c:a 90% av det som släpps nu är konsol anpassad dynga eller intetsägande urvattnade uppföljare.Hoppas fler tar upp den här ideen så kanske vi får se uppföljare till Grim Fandango m.fl.


signatur

More COOP for the masses

Medlem
Skrivet av savox:

Det verkar som en svensk är involverad som konceptartist för Wasteland 2. Kul.
http://andreewallin.com/portfolio

Det var nog den mest sanlösa concept art jag sett! Vilken konstnär!

Sådär 50 dollar blev det från mig.......

jag bestälde just wastland 2 är det färdigt än ??

: D längtar redan .


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Jag donera 50$ fasten jag kanske inte är något jätte fan av den här genren så vill jag endå stödja denna otroligt bra ide.
Jag hoppas att jag i framtiden kan vara med och stödja något av följande spel
1 Shenmue 3
2 Command & Conquer 2.. om ni fattar vad jag menar
3. Resident evil "back to basic"

Kommer inte på fler nu vilka jag vil se i framtiden som man kan stödja men kom gärna med egna förslag

Medlem

Detta låter lovande, hoppas kickstart är slutet för stora bolag som EA. Dessa storbolag sabbar ju alla spel idag.

Videon är ju klockren och stämmer in bra. Pengar insatta.

Medlem

Wasteland var ett av mina första favorit spel så en 30$ var det ju ingen tvekan om att bidra med.

Medlem

Nu får man hoppas på en liknande variant för ett nytt Rainbow Six: Raven Shield.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Jag vill ha ett freespace 3 med unreal 3 eller 4 motorn.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Skribent
Skrivet av LupX:
Skrivet av Shadee:

Edit2: Blev bara tvungen att posta den här länken med tanke på det Fargo pratar om och för att det är Fallout som "misshandlas" i detta fall. Jag gjorde en facepalm på riktigt när jag läste underrubriken på spelet.

Oh, hädelse och kätteri! Jag har mailat en "arg lapp" till kundsupporten för att det är en sån dag idag. Slå på lyktstolpar och internet-rage, det är dagens melodi. Haka på ni andra med! http://www.discshop.se/kontakta_oss

Texten är ändrad nu, "action till PC står det" nu. Vilket fortfarande inte är rätt men bättre än förra underrubriken iaf.

12
Skriv svar