"Black Ops 2 är den mest ambitiösa CoD-titeln någonsin"

Robot
"Black Ops 2 är den mest ambitiösa CoD-titeln någonsin"

"Med Call of Duty: Black Ops 2 skapar teamet en upplevelse som Call of Duty-fans aldrig har sett förut", säger Treyarch-chefen.

#activision-blizzard, #call-of-duty-black-ops-2-2


Medlem
"Black Ops 2 är den mest ambitiösa CoD-titeln någonsin"

"....episka realismen"

Alltså, jag är inte en COD hater, men kom igen.....

Medlem

Kommer inte att köpa, jag har principer.

Also, tre Black Ops artiklar på rad? Verkligen?

Medlem
Medlem

Det låter lovande

Medlem

Mig lurar dem inte en gång till.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

alltså helt ärligt, jag ser inget roligt allt med CoD numera ? Modern warfare var deras senast bra spel. Vad hände sen?
Allt är ju så sönderscriptat i spelen att man lika gärna kan titta på en film istället. Vad hände med fria val ?
Visst kallar du fritt val att ledas fram i en korridor med valet att välja vilken glasspinne du ska slicka på. Varsego. -.-
Tack och adjö CoD serien.

Medlem

Ta och lägg alla artiklar i en och samma... Annars verkar det som ni får betalt för att göra så mycket reklam som möjligt för skiten

Skrivet av totte1015:

Ta och lägg alla artiklar i en och samma... Annars verkar det som ni får betalt för att göra så mycket reklam som möjligt för skiten

Artiklarna handlar om olika saker och jag tror inte att det vore så lyckat att gröta ihop allt i en enda röra. FZ sysslar inte med att "göra reklam", utan vi skriver om det som är nytt och hett i spelvärlden. Just ikväll råkade det bli mycket Blops 2, men det är kanske å andra sidan inte så konstigt med tanke på att det är nyligen utannonserat och att det är ett av årets mest efterlängtade spel.

Medlem

Yes, I'll do it again..


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Jag visste inte att FZ hade blivit en Cod-fansite.

Blops får fyra nyheter på en kväll medan mer lovande fps som Tribes Ascend och Nexuiz får en nyhet i kvartalet.

Medlem

Vi töjer på gränserna teknologiskt, grafiskt och från ett narrativt såväl som ett gameplay-perspektiv. Samtidigt håller vi oss fast vid den episka realismen, autenticiteten, det hjärtpumpande adrenalinet och den cinematiska action som så många människor älskar och förväntar sig av ett Call of Duty-spel.

I detta citat reagerar jag främst på 3 saker.

1. "grafiskt"....WHAT?! Cod töja på grafiska gränser? De tog mig typ 2 veckor att börja se saker i Mw2 pga den "kladdiga" grafiken. Men aja låt dem hoppas...och majoriteten p12or som spelar spelet och inte förstår.

2.Är de någon som spelar spelet för le campain? Har inte hört nånting snack om den alls. Tycker själv den är helt ok, efter mw1 före de som var dem grymma.
OBS! säger inte att detta är en dålig sak bara påpekar.

3. "Realismen"

Nej.

Enough said.


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Inget slår Call of Duty och Call of Duty 2

Medlem

Har man inte sagt detta inför alla de senaste Cod släppen ? N ej tack, jag väntar nog ..

Medlem

Treyarch, försöker iaf, låter måttligt intressant med "RTS" elementen etc.

Får se om jag slösar pengar på det (inte ens provat Mw3, varför skulle jag) , men just nu är COD:BO 2 bara hype för min del.

Medlem

Skall tankas med stolthet...

Har köpt samtliga COD (förutom cod3, men vem gjorde det? ) och sen cod4 har jag blivit lika besviken varje gång. MW3 var nog det sämsta spelet jag någonsin köpt, till och med sämre än Far cry 2.

Och seriöst... "episka realismen", haha!

Inaktiv
Skrivet av ikinz:

Skall tankas med stolthet...

Har köpt samtliga COD (förutom cod3, men vem gjorde det? ) och sen cod4 har jag blivit lika besviken varje gång. MW3 var nog det sämsta spelet jag någonsin köpt, till och med sämre än Far cry 2.

Och seriöst... "episka realismen", haha!

hur kan du ogilla cod4 ? callof duty 4: modern warfare var ett av dom bättre cod spelen med nutida vapen. Har dock ignet emot dom nyare cod liren heller men cod 4 var det bästa

Medlem

Kommer nog köpa det. Har dock bara spelat igenom början på mw3 än så länge för jag spelar bf3 hela tiden.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Alltså tyst äckliga Activision/Treyarch svin.

CoD 4: Modern Warfare.. SKIT BRA SPEL
CoD 5: World at War.. SKIT BRA SPEL
CoD 6: Modern Warfare 2.. KOPIA PÅ CoD 4.. SÄMST
CoD 7: Black Ops.. KOPIA PÅ CoD 4 och 6.. SÄMST
CoD 8: Modern Warfare 3.. KOPIA PÅ CoD 4, 6 och 7.. SÄMST
CoD 9: Black Ops 2.. _INTE_ KOPIA.. kan bli bra

Vi har inte fått såhär mycket nytt i dom senaste 3 spelen tillsammans, så detta kan faktiskt bli "bra" för en gång skull.

Det kan ju bara vara ett spel på din lista som är "sämst"

Medlem

Most appropriate word for such a claim: BULLSHIT.

Medlem

Looks like shit

Medlem

Laservapen, prease!

Medlem

Jag tror det kommer suga, Folk får en gnista hopp för att dom visar lite annorlunda saker i trailern, Sen när spelet kommer ut,, MEN VAD FAN ÄR DET HÄR??? COD4 MED KONSTIGA MASSIVA ROBOTHUNDAR OCH SKIT SOM INTE ENS ÄR TROLIGT!!!!

Dom har säkert inte ens tanks i spelet, Nu är det RobotHundar som gäller och skit som en rocketlauncher skulle mangla sönder med en liten fjuttig raket irl

Medlem

Jag tänker inte dissa detta spel förrän jag vet mer. Dedikerade servrar, framtid samt påstådd valfrihet är anledningen.

Kanske de gjort en del förändringar till det bättre?

Vi får se, treyarc har i alla fall en aningen mer förtroendekapital än infinityward (som bara klonar sina spel och sätter en ny siffra).

Håller tummarna för att reklammakarna inte ljuger för oss som vanligt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Köpte blackops förut, fyfan vilken ångest.. både multiplayer och singleplayer kändes så 2005. Ingen innvoation i något hörn, bara gammalt uttjatat. Så inge mera CoD för mig.

Inaktiv

En nackdel med allt Codande, är att många av oss som slutat gilla serien helt enkelt inte tittar åt nästa uppföljare. Jag brukar skrolla igenom kommentarerna för att se allt hat, men läser knappast artikeln. Man antar helt kallt att "jaha ytterligare en the sims expansion gäsp".
Men tänk om nästa, eller föregående faktiskt var bra då har man missat ett bra spel.

ilandsproblemihasit

Medlem

Detta känns som en epic miss av Treyarch. Det känns som att dom som redan tröttnat på CoD kommer inte gå tillbaka pga ett nytt skin på skiten, och dom som lirar fortfarande vill ha mer av samma, inget nytt...

Medlem

Är det så här vi ska ha det nu i sex månader?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Aidiiii:
Skrivet av zhrooms:

Alltså tyst äckliga Activision/Treyarch svin.

CoD 4: Modern Warfare.. SKIT BRA SPEL
CoD 5: World at War.. SKIT BRA SPEL
CoD 6: Modern Warfare 2.. KOPIA PÅ CoD 4.. SÄMST
CoD 7: Black Ops.. KOPIA PÅ CoD 4 och 6.. SÄMST
CoD 8: Modern Warfare 3.. KOPIA PÅ CoD 4, 6 och 7.. SÄMST
CoD 9: Black Ops 2.. _INTE_ KOPIA.. kan bli bra

Vi har inte fått såhär mycket nytt i dom senaste 3 spelen tillsammans, så detta kan faktiskt bli "bra" för en gång skull.

Det kan ju bara vara ett spel på din lista som är "sämst"

I LOLed


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

12
Skriv svar