Diablo 3-filmen Wrath – spana in hos FZ!
När änglar och demoner drabbar samman i officiella Blizzard-filmen Diablo III: Wrath utgjuts det blod. Ta dig en titt efter att upplåsningssajten nu nått 100 procent.
vad sugen jag blev på att spela spelet efter denna videon...eller...nä
Same. De slänger in en animerad film för att tilltala folk under 12 och spelet är rated mature. Mycket motsägelsefullt...
Under 12?
Tecknat har ingenting med ålder att göra. Du inser att det finns en stor mängd personer som anser detsamma om spel överhuvudtaget, att spel är 'barnsligt'?
Jag blev inte bortblåst av videon men jag har då ingenting emot den. Jag har tidigare kollat mycket anime av alla möjliga slag, dock något jag lagt på hyllan nu, och det har verkligen INGENTING med åldern att göra.
Detta var en sådan rolig grej dom gjorde helt enkelt tillsammans med Titmouse Studios. Förväntade sig folk allvarligt talat CGI? Nej - det får ni vänta i 7 dagar till för att få se.
För övrigt - jävligt bra animerat, inte riktigt min smak, men jag kan inte påstå att det var dåligt gjort.
Jag har alltid sagt att blizzard borde börja göra en anime-serie på nån av sina universums. Jag står fast vid det ännu mer nu, den där filmen var grym. Och den var även ett grymt sätt att berätta lite backstory med. Jag gissar på att vi kommer slåss mot minst en ängel i D3, eller i en expansion iaf.
FZ, Ni borde fixa er videospelare. Jag måste alltid leta upp filmerna på Youtube istället för att kvalitén är så dålig här.
Att gruntsen ropade "pull back!" var lite löjligt, annars hittar jag inga större brister i filmen. Ska bli trevligt när spelet släpps om en vecka och hacka lite.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
vad sugen jag blev på att spela spelet efter denna videon...eller...nä
Same. De slänger in en animerad film för att tilltala folk under 12 och spelet är rated mature. Mycket motsägelsefullt...
Så du säger att du är för mogen för den här filmen?
Den här filmen tilltalar folk som är 18+ med för den har en berättelse och är bra utförd
Men det förstår inte du för du är ju bara ute efter supercoola effekter!
Blizzard bjuder på något och du klagar,
Du hade inte behövt kolla på filmen men det gjorde du ändå, why?
OK... Diablo i all ära (eller det var iaf för 10 år sen, återstår att se hur denna genren står sig idag). Men detta kändes extremt tamt. Har de klippt och klistrat ur boken med de mest använda fraserna genom tiderna? Dialogen var skrattretande som bäst.
"If you slay him he will only return in time. But if we imprison him..."
To quote Dr. Evil : Riiiiight... Som sagt, skrattretande.
att de med största sannorlikhet leder till karpaltunnelsyndrom efter ett par genomspelningar.
Va?! Har du inte redan karpaltunnelsyndrom? Trodde det var något som vi gamers föddes med.
Tror folk tar filmen på för stort allvar. Detta är en extragrej där Blizzard lät en animationsstudio göra en kortfilm baserat på lite bakgrundshistoria till Diablo-serien.
Mycket folk som är griniga över gratis numera. Förstår inte.
Du har rätt. Att något är gratis bör ta ifrån dig rätten att vara kritiskt till det som presenteras. Den är bara en kul grej utan något som helst marknasföringssyfte. [/sarcasm]
Till och med jag börjar känna ett sug efter Diablo nu... what has happened!?!?!
Tur att det inte kommer ut på konsol då för min fru hade inte pallat med att jag fastnat i ytterligare en långkörare.
Med tanke på att det kommer på konsol.. så är du ganska så körd?