FZ Play – Historien om Diablo!

Medlem
Medlem
Skrivet av Woffen:

Samma här.. mitt D3 finns just nu på postens företagscentral i årsta... *suck* Webhallen du också?

Jopps, webhallen. Dock ingen aning om vart försändelsen är >_< Aja, får väl helt enkelt sova istället. Det är trotts allt en dag i morrn också (eller om en bunt timmar om man vill vara petig med tiden^^)

Medlem
Skrivet av deezel:
Skrivet av Woffen:

Samma här.. mitt D3 finns just nu på postens företagscentral i årsta... *suck* Webhallen du också?

Jopps, webhallen. Dock ingen aning om vart försändelsen är >_< Aja, får väl helt enkelt sova istället. Det är trotts allt en dag i morrn också (eller om en bunt timmar om man vill vara petig med tiden^^)

Fick kollinummer på sms, finns även under beställningar på webhallen om du loggar in där. Men gissar att ditt d3 är på samma ställe.

Medlem

hehe var ett tag sen jag var inloggad på fz, hittade detta i min messagebox

Meddelande
Hej Fredrik,

Här kommer ett kul besked. Du har vunnit tävlingen "Diablo 3-betanycklar". Kolla genast in tävlingssidan för att se vad du vunnit.

suttit och lånat en kompis betakonto så jag har ändå fått testa ..nu sitter man bara och väntar på att servrarna ska ordna upp sig också

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Error 37

Medlem
Skrivet av Woffen:

Fick kollinummer på sms, finns även under beställningar på webhallen om du loggar in där. Men gissar att ditt d3 är på samma ställe.

Nops, inget annat än ordernummer som står där. Men men, det måste ju vara posten som klatant så det lär nog vara som du säger. Får väl se om det dyker upp idag då, jobbar hemma så det är ok ^^

Medlem
Skrivet av deezel:
Skrivet av Woffen:

Fick kollinummer på sms, finns även under beställningar på webhallen om du loggar in där. Men gissar att ditt d3 är på samma ställe.

Nops, inget annat än ordernummer som står där. Men men, det måste ju vara posten som klatant så det lär nog vara som du säger. Får väl se om det dyker upp idag då, jobbar hemma så det är ok ^^

Vad jag läst så verkar det som att det fördröjts för att det egentligen inte får komma innnan releasedagen, men vaknade och såg att jag fått sms att det kommit, så det blir att knalla iväg och hämta d3 på ica nu

Medlem
Skrivet av Woffen:

Vad jag läst så verkar det som att det fördröjts för att det egentligen inte får komma innnan releasedagen, men vaknade och såg att jag fått sms att det kommit, så det blir att knalla iväg och hämta d3 på ica nu

Vet inte vad de har för galna regler, men jag brukar alltid få det dan innan så man kan köra direkt efter midnatt när det är den varianten.

Var ner och hämtade upp posten för en stund sedan och där var mitt paket. Dock jobba färdigt innan det blir någe lira av^^

123
Skriv svar