Diablo III
MITT FÖRSTA INTRYCK är att skiten inte funkar. !
Fan jag som lallar lite lågt med slantar , och så kunde ja inte hålla mig 10dagar.
Och så köper man det så funkar det inte.. Och så forskar man lite mer och läser att dom har världens problem med spelet.
Hade lika gärna kunnat vänta 10dagar tills dom fixar att och det funkar utan problem. Så hade jag sluppit äta makaroner och köttbullar månaden ut! , )
*suck*
JÄVLAR vad många fanboys det är på blizzard forumet som bashar alla som har lite kritik mot att:
1. det funkar inte trots stress-test betan
2. om du kommer in så är achievments totalfuckade
3. dom har inte fixat buggen med att om du tradear din equippade sköld mot den som templarn har så låses du ute från spelet, en bugg som rapporterades redan i betan.
Otroligt att ett spel är som en buggig beta vid launch.
Spelade TSW i helgen och jag kan säga att deras spel är mer redo för launch än d3, stötte på typ en liten bugg och inga inloggningsproblem nånstans. Kul att funcom är ökända för deras buggiga spel, verkar som om buggtronen förtjänar en ny kung.
Och kom inte o säg att det är svårt. Det är blizzard, enda anledningen att dom fuckat upp detta är lättja och att dom vart för upptagna med att festa loss
Tsw har val typ 45 spelare pa betan. D3 har miljoner som ska logga in samtidigt vid launch.
Lugna sig lite och du ska se att du kan lira utan problem snart.
Taskigt.
dafuk did I just watch?
Tur att man inte köpte spelet just nu!
Och så ler man ju lite gott åt alla blizz fanboys som har trashat nya spel som SWTOR inte varit perfekta från start och här har man ett spel som man jobbat i typ 7 år med och folk kan inte ens spela det!
SWTOR kunde man ju spela i alla fall från star även om det var lite väntetid på start servern!
Men det blir nog i alla fall ett köp av spelet senare!
kollat på stream och väcker gamla D2 minnen till liv.
YEAHHHHH!!!!!! DET FUNKAR, DET FUNKAR, DET FUNKAR, först gå till kontrollpanellen, sen skrivare enheten. högerklickar VÄLJ "Online", så funkar det ............................................................................................................................................................................................................................................på min skrivare:) lett så en plett...JAG HAR VÄNTAT SENT 20:03.....JAG VILL DRA ÅT HELVETET!!!!! D3!!!!!!!!!!!!!!!
"ag kan inte längre ha vilken kombination som helst av färdigheter på musknapparna, utan för var och en av dessa, samt för de fyra siffertangenterna, finns det ett specifikt urval av färdigheter. "
Enkelt tryck i elective mode i option och du kan kasta om vilken skill som helst på vilken spot som helst som du vill ha.
Förstår inte varför utvecklare hela tiden ska kräva att man först spelar en svårighetsgrad för att få tillgång till en annan. Låt oss konsumenter iaf ha tillgång till ett par från start för är det något som jag tröttnar på så är det för enkla spel. Gears of War var en besvikelse även på det svåraste, kallar man något för insane så ska det ta mig tusan vara svårt. De gamla spelen jag har lever verkligen upp till dessa namn. Diablo spelen innan trean var inte heller direkt enkla spel.
Diablo 1 och 2 var mycket lätta spel. När jag lirade D2 så brukade jag först sätta ut attributs och skillpoints när jag var +30 lvl eller så. Ibland orkade jag inte ens equipa items då normal saker var så dåliga i alla fall. Diablo spelen skiner först på de svårare svårighetsgraderna, de första är bara uppvärmning.
Beror väl kanske på vilken karaktär man väljer i början, väljer man en som koncentrerar sig på magi så var det knappast ett spel jag skulle vilja kalla för lätt. Dock brukar Blizzard börja enkelt för att vid slutet vara riktigt utmanande. Sista uppdraget i Brood War är avsevärt mycket svårare än det första och det första uppdraget är i sin tur svårare än det första uppdraget i Starcraft.
Det som jag störde mig mest på i Diablo 2 var att fiender återuppstod när man laddade in ett sparat spel. Jag förstår varför de valt att ha det på det här sättet men är inte något större fan av det. Vad detta system leder till är att man blir tvungen att spela stora delar av spelet innan man kan avsluta det om man inte är ute efter att få sin karaktär att gå upp i level.
Då jag inte själv spelat Diablo 3 kan jag endast gå efter vad jag sett och vad jag läst om det. Av allt att döma verkar det som Diablo 3 (iaf inledningsvis) är ett enklare spel men det kan ju också vara som så att de som tycker detta tycker så för att de spelat båda föregångarna eller en av dessa.
Ser att mkt folk klagar på att man måste logga in för att lira singelplayer.. vad jag har förstått det som så är diablo 3 inget singelplayer spel, utan multiplayer rakt igenom.
Jag har förövrigt inte köpt spelet än, då jag vet att mina studier kommer lida, får vänta till juni haha De stora buggarna lär ju fixat sig tills då dessutom
Ser att mkt folk klagar på att man måste logga in för att lira singelplayer.. vad jag har förstått det som så är diablo 3 inget singelplayer spel, utan multiplayer rakt igenom.
Det är inte endast ett MP spel nej, det går att köra helt ensam så kravet för internet är endast för att man inte ska kunna fuska, eller rättare sagt det är vad de påstår, det är ganska uppenbart att den riktiga anledningen är någon helt annan. Om det nu vore för själva fuskandet så hade detta kunnat gå att lösa på ett bättre sätt, detta är en av anledningarna till att jag inte förbokat spelet eller köpt det än.
Jag satt uppe på måndagkvällen och väntade på att servrarna skulle komma upp, och visst. första timmen var det lite problem att logga in. med likväl spelade jag för fullt med 2 kompisar 01:00 till 10:00.
Sov sedan ungefär 5 timmar, gick upp 15:00 och loggade in utan problem och har spelat hela dagen.
Enda som hände var att en kompis blev disconnectad en gång.
Har precis klarat normal och har kört igenom första acten på Nightmare.
Lv 38 Wizard och ja, man dör ganska hårt ibland.
Jag gillar detta med cd-key+account. Det känns som Blizzards spel har blivit mindre framgångsrika på piratmarknaden.
Tycker dock det är synd om de utan internet, jag själv hoppades spelet inte krävde internet (som Starcraft 2 i guest mode) min lina strular ofta ibland.
“Too weird to live, too rare to die”
Jo jobbigt med att man inte kan logga in ordentligt. Tycker blizzard borde har insett detta. Många som får felmeddelande 37 och 75.
Kan bara hålla med käre Francis nedan
Först!
Jag brukar radera såna inlägg, men komiken kräver att just detta står kvar.
Hej vuze,
Ditt inlägg i den här tråden har raderats. Det är inte tillåtet med meningslösa "first" inlägg.
Med vänlig hälsning,
FZ Crew
WaltX
Tidigare konversation mellan dig och WaltX
Skrivet 2012-04-20 14:04 av WaltX
Hej vuze,
Ditt inlägg i den här tråden har raderats. Det är inte tillåtet med meningslösa "first" inlägg.
Med vänlig hälsning,
FZ Crew
WaltX
Tack för den !
Å vart så jävla sur så jag sluta läsa när jag såg detta
Färdigheter är nu knutna till specifika slottar. Jag kan inte längre ha vilken kombination som helst av färdigheter på musknapparna,
Det finns kanske 1,2 eller högst 3 skills man inte kan ha på t,ex vänster klick, gå in i options och välj elective mode. Sen kan du slänga runt skills hur du vill vart du vill ha dom, vilka du vill ha m.m
Blir så sur över när folk säger att dom har dumma ner skill systemet genom att skillsen är fast i vissa slots. GRRRR