Därför visades inte Rainbow Six: Patriots på E3

Robot
Därför visades inte Rainbow Six: Patriots på E3

"Det bästa för varumärket var att inte ta med det till mässan just nu", säger Ubisoft-chefen.

#rainbow-six-patriots-2, #ubisoft, #splinter-cell-blacklist-3, #watch-dogs


Medlem
Därför visades inte Rainbow Six: Patriots på E3

Ingen förväntar sig något.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Allt har väl sin tid och när det är visnings klart kommer vi att få ta del av det. O klart de vill visa det andra som de erbjuder ser inget fel i det.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Det kan betyda två saker, att det är så grymt att det skulle överglänsa Watch Dogs och Splinter Cell (vilket jag inte var så värst impad på).

Eller att det är såpass mediokert så att det skulle hamna under radarn.

Jag är lite orolig, jag vill dock ha tillbaka mitt gamla Raven Shield stuk. Alla dessa roliga spel har försvunnit. Ghost Recon 1, Raven Shield, SWAT 3 etc.


signatur

Nämen!

Medlem

Hoppas verkligen att det blir som en uppföljare till de äldre spelen och inte en spinoff som Vegas... inget fel på Vegas men var ju princip helt annat stil.

Medlem

Vad är det för felvaggade stolpskott som gett tummen ned till Hipshot och Struggle?

Det är ju uppenbart att detta inte blir något taktiskt mästerverk i stil med Rogue Spear eller Raven Shield, istället får vi en Michael Bay soppa. Tvi vale!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Det är helt enkelt "Operation Flashpoint: Dragon Rising"-varning på denna serie.

Jag önskar att de kunde byta namn på de senare delarna i serien.

Jag saknar också de gamla spelens taktik.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tyvärr så tror jag att Ubisoft fortsätter på sitt spår att långsamt slakta sina gamla taktiska storspel...

Splinter Cell, Ghost Recon, och med största sannolikhet Rainbow Six är ju självspelande actionspel nu för tiden!

Medlem

Instämmer,saknar gamla Ghost Recon och Rainbow Six spelen mm,vilka minnen.körde Ravenshield 2.0 senast i helgen i co - op med några polare.

Tyvärr så lär det väl inte komma nån baneditor till spelen längre,alla vill släppa DLC.

Medlem

Jag gillade splinter cell conviction för vad det var, ett action spel med stealth delar. Däremot borde de byta namn till något annat än splinter cell. Blacklist däremot såg riktigt uselt ut.

Skrivet av Jozo:

Tyvärr så tror jag att Ubisoft fortsätter på sitt spår att långsamt slakta sina gamla taktiska storspel...

Splinter Cell, Ghost Recon, och med största sannolikhet Rainbow Six är ju självspelande actionspel nu för tiden!

Fast med splinter cell så kan man ändå köra stealthy, eller man kunde det i conviction iaf, däremot så hoppas jag de skiter i den svartvita stilen och de cinematiska "drömmarna" eller vad man ska kalla det..

Medlem

Vegas 2 är mitt absoluta favoritspel genom tiderna (rent gameplay mässigt förståss) så mina förväntningar på detta spel är skyhöga

Medlem

Dom har väl redan våldtagit det precis som man våldtog Sam Fisher. Så det intresserar mig ändå inte. Död åt Ubi.

Medlem
Skrivet av Struggle:

Det kan betyda två saker, att det är så grymt att det skulle överglänsa Watch Dogs och Splinter Cell (vilket jag inte var så värst impad på).

Eller att det är såpass mediokert så att det skulle hamna under radarn.

Kan tänka mig en tredje variant - att det är så grymt att det slår allt MEN att det just nu är work in progress och massa placeholder-grafik överallt, så om de visade upp det i nuvarande skick så skulle det bara se för taskigt ut...

Hoppas de fortsätter att göra klart i lugn och ro nu, och inte visar ett skvatt förrän allt håller kanonkvalitet. =D

Medlem

Är ni fulla eller, har ni missat "Take Down"?


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Hoppas den taktiska delen får större utrymme denna gång, har inga problem med att planera i tjugo minuter för att sedan se planen gå i lås.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar