Bethesda har inte påbörjat nästa Skyrim-DLC

Robot
Bethesda har inte påbörjat nästa Skyrim-DLC

Tydligen är utvecklargänget fortfarande fullständigt fokuserade på Dawnguard-tillägget och vill se hur det påverkar spelare innan de bestämmer sig för nästa steg.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda-softworks


Medlem
Bethesda har inte påbörjat nästa Skyrim-DLC

Bepansrat troll eh?
"They've got a cave troll"

Medlem

Random tanke: Varför har ingen gjort en nazgul drake som replacar drakarna i skyrim?

Medlem

Tidsexklusivitet....


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Varför släpper de ens den här DLC'n när folk fortfarande har skitproblem med vanilla?

Inaktiv
Skrivet av Ztreek:

Varför släpper de ens den här DLC'n när folk fortfarande har skitproblem med vanilla?

Har Herrn aldrig kört ett Bethesda spel?
Oblivion har fortfarande skit många buggar som communityn fixade till själv via patchar, enda jag tycker Bethesda är bra på är att skapa "skal" som communityn själva får fixa sen.

Medlem

Härligt. Då skall jag spela som vampyrjägare först. Hm... blir nog att skapa en vampyrkaraktär också av nyfikenhet på handlingen. Synd bara det här idiotiska tidsexklusiva avtalet. Nåväl moddar ftw.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Låter trevligt det där. Skall inhandlas. Men jag känner ingen direkt brådska. Finns gott om bra moddar därute som säkerligen håller minst lika bra kvalitet som det som Bethesda själva prånglar ut.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

På releasedagen hade IGN en live-stream där de visade DLC:t. Såg rätt lovande ut och det kommer förmodligen bli ett kör framöver! Främst för att man får ett helt nytt slott en och ny location man kan gå till samt för att det inte finns några armborst -moddar där ute

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Ztreek:

Varför släpper de ens den här DLC'n när folk fortfarande har skitproblem med vanilla?

Har Herrn aldrig kört ett Bethesda spel?
Oblivion har fortfarande skit många buggar som communityn fixade till själv via patchar, enda jag tycker Bethesda är bra på är att skapa "skal" som communityn själva får fixa sen.

Fullt medveten, men förstår ändå inte varför de slänger ut DLC's när spelet är trasigt.

Medlem

Kommer inte spela om skyrim förräns alla DLCer verkar vara släppta. Inte tillräckligt bra spel att spelas om flera ggr. Däremot spelar jag Fallout 3 för +50 gången för ögonblicket

Medlem

Skyrim : The Game of Thrones.


signatur

Nämen!

Medlem

Vist spelet innehåller lite buggar men det är fortfarande ett grymt spel (fast oblivion hade lite mer soul ) och ja skyrim har en tendens att krasha till skrivbordet men förutom det så är det grymt! Hoppas bara bethesda fixar krasharna :S

1
Skriv svar