Ni no Kuni: Wrath of the White Witch

Robot
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch

Har du någonsin önskat att du kunde få spela Spirited Away, Prinsessan Mononoke eller Min granne Totoro? Med Level-5:s Ni no Kuni får du chansen!

#journey, #shadow-of-the-colossus, #ni-no-kuni, #level-5, #jeanne-darc, #dark-cloud, #namco-bandai


Medlem
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch

Om själva spelmekaniken, speldelen i sig är rolig så är jag intresserad av detta. Annars ser jag hellre "filmen" om ni förstår.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Så jävla härligt att de har gjort så man kan välja om man vill ha Japanskt eller Engelskt tal! På tok för få som gör detta till ett alternativ för spelaren.

Medlem

Nu är det ju snart så att det inte är försvarsbart att inte skaffa en Ps3, keep up the good work

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Nu är det ju snart så att det inte är försvarsbart att inte skaffa en Ps3, keep up the good work

Journey samt nu Ni no Kuni.
Du kan stryka snart helt. Det går inte att försvara att man inte har en ps3'a stående.

Medlem

Jag läääängtar!


signatur

BKMN - Triple A Minus

Medlem

Ser otroligt vackert ut, luktar köp

zsm
Medlem

Varför sålde jag min ps3:a?

Medlem

All aboard the hype-train!

Det här verkar bli riktigt mysigt.

Medlem
Skrivet av Squeek:

Så jävla härligt att de har gjort så man kan välja om man vill ha Japanskt eller Engelskt tal! På tok för få som gör detta till ett alternativ för spelaren.

Kan inte annat än hålla med Själv hade jag förvisso nöjt mig med Japanska, men så tycker ju inte alla^^

Blir köp för min del, inget snack om den saken.

Medlem

Är inne på Tybalts linje.

Medlem
Skrivet av Squeek:

Så jävla härligt att de har gjort så man kan välja om man vill ha Japanskt eller Engelskt tal! På tok för få som gör detta till ett alternativ för spelaren.

SÅ JÄVLA SANT!!! Själv föredrar jag japanskt oftast och det suger om inte det finns !!! Den dagen shenmue 3 kommer ut så hoppas jag man får välja.

Medlem

Tycker det är fruktansvärt roligt att några äntligen vågar göra riktigt "tecknad" grafik igen. Det håller så mycket längre.

Monkey Island 3, Zelda : Wind Waker m.fl är vackra spel som än idag håller standarden. Det är spel som hur gammla dom en sen blir, man aldrig kan klaga på grafiken.


signatur

Nämen!

Medlem

Är det bara till Ps3?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Jag har spelat ut spelet (japanska versionen) Väldigt bra spel, personligen så blev jag dock extremt besviken över slutet dock. Men det är ju personligt hur man tycker.

Medlem
Skrivet av deezel:
Skrivet av Squeek:

Så jävla härligt att de har gjort så man kan välja om man vill ha Japanskt eller Engelskt tal! På tok för få som gör detta till ett alternativ för spelaren.

Kan inte annat än hålla med Själv hade jag förvisso nöjt mig med Japanska, men så tycker ju inte alla^^

Blir köp för min del, inget snack om den saken.

Detta håller jag med om också, jag föredrar alltid den Japanska original-dubben framför Amerikanarnas (iaf på de spelen jag har testat det) Så för mig hade Japanska dubben räckt. Men! Som sagt så tycker inte alla lika, därför är det ju bara en större anledning att låta spelaren själv välja, jag menar.. de lär ju sälja betydligt fler kopior av spelet nu när spelaren vet att man har det alternativet.

Medlem

Väldigt vackert och mycket uppmuntrande att se. Ghibli lyckas alltid fånga sagornas magi och under med sin stil och storytelling. Hade varit ett perfekt spel om det inte varit för stridsdelen. Tycker inte riktigt att det passar. Vi behöver mer spel som är färggranna och fantasifulla, med minimalt våld. Inte för jag är mesig, men för att jag är så jävla trött på det.

Inaktiv

01:12 in i trailern är det en viss Star Wars-likhet, eller hur? Synd bara att detta spelet är till Playstation 3, för jag hade mer än gärna velat spela det. Jag är nämligen ett stort fan av Studio Ghiblis verk.

Medlem

Har varit intresserad ända sedan jag såg första trailern Recensera FZ!

Medlem
Citat:

möjligheten att få spelets tal på engelska eller japanska.

Snålt. Svenska som i Diablo till playstation hade varit kung.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Citat:

möjligheten att få spelets tal på engelska eller japanska.

Snålt. Svenska som i Diablo till playstation hade varit kung.

Haha! Den bästa svenska dubbningen någonsin!

Röstena var ju bara underbara!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

KÖÖÖÖÖÖÖP!!!!

1
Skriv svar