I hennes majestäts hemliga tjänst – en del av nya Bond
Daniel Craig som Bond
Satt i modern tid
Tokfokus på action och explosioner
Nej tack, det känns som att de tar alla felbeslut de kan med detta fantastiska koncept...!
Hmm håller med, men förstår inte varför daniel craig är ett minus, han (om nån) är tydligen den som "representerar" bond bäst från boken som jag har hört de. Kanske är nån annan anledning du inte gillar han? Nåja smaken är som baken.
Enda Bondspel jag kört från början till slut var Blood Stone och även om det på många sätt var bra så funkar inte non stop skjutande riktigt med Bond som koncept. Grejen med Bond är ju kombinationen av äventyr, smyg & list, kärleksdrama och action inte någon jävla Rambo i sidbena. Sen ser det här spelet tyvärr rätt så tacky ut.
Daniel Craig som Bond
Satt i modern tid
Tokfokus på action och explosioner
Nej tack, det känns som att de tar alla felbeslut de kan med detta fantastiska koncept...!
Hmm håller med, men förstår inte varför daniel craig är ett minus, han (om nån) är tydligen den som "representerar" bond bäst från boken som jag har hört de. Kanske är nån annan anledning du inte gillar han? Nåja smaken är som baken.
Craig är en så stel skådespelare. Bond handlar inte om att döda människor på ett så kallt sätt man bara kan, som craig verkar tro. Han är helt charmlös enligt mig. plus att han ser mer ut som en rysk agent än en engelsk.
Craig är en så stel skådespelare. Bond handlar inte om att döda människor på ett så kallt sätt man bara kan, som craig verkar tro. Han är helt charmlös enligt mig. plus att han ser mer ut som en rysk agent än en engelsk.
Daniel Craig är en brittisk skådespelare så man kan undra vad du har för syn på hur människor ska se ut.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Daniel Craig är en brittisk skådespelare så man kan undra vad du har för syn på hur människor ska se ut.
Det jag menar är hur fiendeagenter (oftast ryska) har porträtterats genom tiderna i Bondfilmerna. Inte om han är en brittisk skådespelare eller inte...