Battlefield 4-betan inte Medal of Honor-exklusiv

Robot
Battlefield 4-betan inte Medal of Honor-exklusiv

Du kommer kunna komma in i Battlefield 4-betan på andra sätt än att förhandsboka Warfighter. Hur? Just nu oklart.

#battlefield-4, #medal-of-honor-warfighter, #battlefield-3, #dice, #ea, #danger-close-games


Medlem
Battlefield 4-betan inte Medal of Honor-exklusiv

"Man lovar inte uttryckligen att dessa saker kommer finnas med i Battlefield 4, så fortsätt hålla tummarna om det står på din önskelista."

Som med Battlefield 3 alltså.

Inaktiv

Så sa dom senast också innan BF3.

Jag föreslår att ingen köper nya Medal of Honor för betan kommer ändå att släppas för alla!

Medlem

Mod stöd....
MOOOOOOOOODDDDDD STÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD!!!!!!!!!

Fö RIP Battlefield, synd att mycket jobb las på att få det så likt CoD som möjligt.

Har man Battlefield premium, så lär man få testa betan.

Medlem
Skrivet av Svenskalkoholkultur:

Har man Battlefield premium, så lär man få testa betan.

Nej, då måste du ha Battlefield Premium Plus.

Inaktiv
Skrivet av Svenskalkoholkultur:

Har man Battlefield premium, så lär man få testa betan.

Bara att spara ihop till BF4 premium! Skulle inte förvåna mig om Battlefield 5 ligger på bordet och diskuteras också!

Medlem

Är inte Daniel Matros (zh1nt0) Community Manager för BF3? Eller har jag missat något?


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Glöm inte att denna säkerligen bara kommer att funka en viss tid, precis som det var med MoH.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det andra sätten lär vara att förhandsboka annat spel för 600kr eller skaffa Premium för 500kr, alternativt vänta på en öppen beta veckor innan release.

Medlem

Äh vi kan väl skjuta upp den här diskussionen, känns inte som BF3 alls kallnat än.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av best_jeppe:

Är inte Daniel Matros (zh1nt0) Community Manager för BF3? Eller har jag missat något?

Det finns flera community managers, ett företag, som är så stort, skulle inte klara sig med en enda community manager. Det är dem som tex håller koll på forumen (någorlunda inte like mycket som moderatorer), och ger information ut till communityn + skickar vidare vad communityn pratar om (nya ideer tex)

Medlem

Tragiskt att det ska behövas ett helt nytt spel för en simpel sak som voip och då lovar dom inget heller.

Medlem

"Man lovar inte uttryckligen att dessa saker kommer finnas med i Battlefield 4, så fortsätt hålla tummarna om det står på din önskelista."

Istället säger dem detta sedan lovar dem det i intervjuer och efter release refererar dom till ett gammalt inlägg där dom sagt att det lovar men ändå inte. DICE i ett nötskal. Jävla skit utvecklare är vad dem är.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av best_jeppe:

Är inte Daniel Matros (zh1nt0) Community Manager för BF3? Eller har jag missat något?

*Global Community Manager. Finns säkert fler än bara han.

Medlem

Det här är bara ljug för att få fler folk att köpa Medal of Honor och bli besvikna för att alla kommer ändå få testa BF4 betan...

Inaktiv

Jag vill ha botar.


signatur

"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."

Medlem

Gick tyvärr på det förra gången, svältfödd som man var..

Funkar inte en gång till..

Blanda inte in Cage i det här


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag kan inte förstå varför de väljer att INTE lägga in voip, battle recorder etc. De har ju gjort det förut, är det så att de faktiskt har glömt bort hur man gör..?

Efter BC2 så tycker man ju att de i alla fall kunde fixat voip (in game) till BF3, men nepp. Jag förstår bara inte.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Så sa dom senast också innan BF3.

Jag föreslår att ingen köper nya Medal of Honor för betan kommer ändå att släppas för alla!

Men de som inte är intresserad av BF4 men som vill ha MoH då?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

men men men Bad Company 3 då?

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Blanda inte in Cage i det här

Tyckte det passade, då inte ens EA är så idiotiska att -bara- låta folk som förbokar något ,Beta-testa

Medlem

De har alltså fattat att folk vill ha voip och battle recorder, lägg till det i bf3 då.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av showerguy:

Så sa dom senast också innan BF3.

Jag föreslår att ingen köper nya Medal of Honor för betan kommer ändå att släppas för alla!

Men de som inte är intresserad av BF4 men som vill ha MoH då?

Hur många är det?

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av showerguy:

Så sa dom senast också innan BF3.

Jag föreslår att ingen köper nya Medal of Honor för betan kommer ändå att släppas för alla!

Men de som inte är intresserad av BF4 men som vill ha MoH då?

Hur många är det?

Minst en iaf

gnu
Medlem

moh är så jävla dåligt att dom måste locka med bf betas.

Medlem
Skrivet av Knubbis91:

Jag kan inte förstå varför de väljer att INTE lägga in voip, battle recorder etc. De har ju gjort det förut, är det så att de faktiskt har glömt bort hur man gör..?

Efter BC2 så tycker man ju att de i alla fall kunde fixat voip (in game) till BF3, men nepp. Jag förstår bara inte.

Det finns ju redan ESN Sonar VoIP i spelet (om man går med i ett party). Kan ju vara så att det går emot deras deal med det företaget att lägga till fler VoIP lösningar i spelet. Skulle även kunna vara att tillägget av VoIP in-game hade ändrat spelets åldersmarkering etc. runt om i världen.

Menar bara att det behöver ju inte vara ett tekniskt problem, det finns säkert en hel del andra saker att lösa bakom kulisserna. Sen har dom alla gånger räknat på om VoIP är en feature som hade dragit in nog med nya spelare för att väga upp kostnaderna... med tanke på hur bra det sålt trots bristen på VoIP så säger det ju en hel del. :/

Inaktiv

Battlefield dog när BF3 släpptes - ge mig ett nytt Unreal Tournament istället!

12
Skriv svar