Får vi GTA V-datumet i morgon?

Robot
Får vi GTA V-datumet i morgon?

Take Two håller stormöte med investerarna, vi håller tummarna för spelnyheter.

#take-two-interactive-1, #rockstar-games, #grand-theft-auto-v


Medlem
Får vi GTA V-datumet i morgon?

Jag hoppas på allt är så jävla sugen på ett nytt GTA !!

Får ni det så får vi det!

We wuw yoo FZ :heart:


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

så sjukt taggad. Började helt seriöst blöda näsblod när jag läste titeln

KoP
Medlem

Jag gissar på Mars-April 2013.

Medlem

Jag tycker de lika gärna kan skicka mig ett mail om releasedatumet, jag kommer köpa spelet än om det finns hype eller inte...

Medlem

Rocktober 2012, kom igen nu! D:


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Hoppas spelet är minst lika stort som Gta 4 är, jag blev förvånad när jag klarade allt i spelet (förutom street race och alla biltjuvuppdragen) och timern var uppe i 42-44 timmar.

Ser verkligen fram emot story trailer och andra filmklipp


signatur

Game long and prosper

Medlem

Brukar dom inte alltid ändå släppa detta innan själva mötet?
Tänker mycket på Blizzard hur dom har gjort.

Men troligen ja så kommer vi nog få reda på vilken årstid dom tänkt släppa GTA V.

Medlem

Kom igen nu röckstär!! Har införskaffat mig en ny fin SSD just för det här förbaskade spelet

Sen får vi lägga på 5 mån för att det ska nå PC :/


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

GTA IV med icEhancer ser dock bättre ut än vad GTA V kommer att göra
dumt.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

GTA IV med icEhancer ser dock bättre ut än vad GTA V kommer att göra
dumt.

Nu kanske inte alla i världen är som du och måste ha bäst grafik, jag liksom många andra köper för storyn och gameplay i första hand.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Fortsätter dom på samma line som med GTA4 (tog bort allt det roliga och gjorde det "seriöst" istället) så är iaf mitt intresse skitsvalt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Ztreek:

GTA IV med icEhancer ser dock bättre ut än vad GTA V kommer att göra
dumt.

Nu kanske inte alla i världen är som du och måste ha bäst grafik, jag liksom många andra köper för storyn och gameplay i första hand.

Dock tycker man ändå att GTA V kommer först och främst ha bättre grafik än det förra spelet, samt BRA OPTIMERING, vilket GTA IV inte har, på ett 7970 kort kommer folk fortfarande inte upp i stadigt 60 fps. fattigt.

Medlem

Får säkert lite tummar ner nu och förtjänar det säkert. Men jag kan inte se det bra i GTA-serien efter 2an.

Kul att andra får något de gillar dock.

Medlem
Skrivet av Manqs:

Får säkert lite tummar ner nu och förtjänar det säkert. Men jag kan inte se det bra i GTA-serien efter 2an.

Kul att andra får något de gillar dock.

Bra skämt

---

Ser fram emot GTA V, som fan, hoppas det blir lika bra som jag tyckte San Andreas var då. Och har inte kollat massor men man kunde köra Storyn i Co-op eller hur verkar det? GTA är alltid GTA så detta lär väl sälja som glass en varm sommardag


signatur
Medlem

KOM IGEN NU ROCKSTAR! Ge oss release datum!

Medlem

Äsch, jag har inte hunnit spela igenom hela det senaste GTA-spelet. Så för mig de får gärna ta tid på sig. Däremot förstår jag såklart känslan av att längta efter något man tycker om.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Avstängd

Men icehancer är så sjukt ooptimerat och kräver en monsterdator...

OnT: Jag tror att det blir release April 2013, bara en känsla jag har...

Medlem

Vice City here er come


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Ztreek:

GTA IV med icEhancer ser dock bättre ut än vad GTA V kommer att göra
dumt.

Nu kanske inte alla i världen är som du och måste ha bäst grafik, jag liksom många andra köper för storyn och gameplay i första hand.

Dock tycker man ändå att GTA V kommer först och främst ha bättre grafik än det förra spelet, samt BRA OPTIMERING, vilket GTA IV inte har, på ett 7970 kort kommer folk fortfarande inte upp i stadigt 60 fps. fattigt.

Överdriven depth of field, kontrast och liknande gör inte ett spel snyggt, Imo.

Medlem

Jag hoppas på fred på jorden.....

Medlem
Skrivet av Pierre Bergendahl:
Skrivet av Manqs:

Får säkert lite tummar ner nu och förtjänar det säkert. Men jag kan inte se det bra i GTA-serien efter 2an.

Kul att andra får något de gillar dock.

Bra skämt

---

Ser fram emot GTA V, som fan, hoppas det blir lika bra som jag tyckte San Andreas var då. Och har inte kollat massor men man kunde köra Storyn i Co-op eller hur verkar det? GTA är alltid GTA så detta lär väl sälja som glass en varm sommardag

Har det co-op är det köp dag ett kan jag lova!


signatur

Did you grab my ass?

Inaktiv

En datum skulle ju sitta hur bra som helst!

Medlem

release Mars-Maj 2013.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Hopps verkligen att detta bli mer som San Andreas i stillen för fyran hade en sjukt bra story men väldigt tråkig värld älskar San Andreas förövrigt har varvat det 2 gånger typ och funderar på att vara det igen och mer möjligheter och sånt som i San Andreas hoppas jag i femman och en grym story som i 4:an o0ch lite variation på miljön som i San Andreas och mer färgglat som i San Andreas

Medlem
Skrivet av Siken:

Jag tycker de lika gärna kan skicka mig ett mail om releasedatumet, jag kommer köpa spelet än om det finns hype eller inte...

Hmm, minus tre? Väldigt vad många det är som inte vill ha ett releasedatum då.

Inaktiv
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Ztreek:

GTA IV med icEhancer ser dock bättre ut än vad GTA V kommer att göra
dumt.

Nu kanske inte alla i världen är som du och måste ha bäst grafik, jag liksom många andra köper för storyn och gameplay i första hand.

Dock tycker man ändå att GTA V kommer först och främst ha bättre grafik än det förra spelet, samt BRA OPTIMERING, vilket GTA IV inte har, på ett 7970 kort kommer folk fortfarande inte upp i stadigt 60 fps. fattigt.

Gameplay & Story & San Andreas + GTA IV + Vice CITY = GTA 5. Bryr mig inte om grafiken i första hand.

Medlem

Jag tycker däremot att just grafiken i GTA-serien är behållningen. Därför jag hatar GTA 4 på konsol. Jag har inte spelat det på 360 men att de kunde med att släppa spelet till PS3? Ok, många satt med tjockTV då men va fan.


signatur

Det var detta...

12
Skriv svar