Nytt Guild Wars 2-stresstest imorgon

Robot
Nytt Guild Wars 2-stresstest imorgon

Ny vecka, ny torsdag, nytt stresstest. Ja, för dig som förköpt/förbokat spelet.

#nyhetstips, #arenanet, #guild-wars-2


Medlem
Nytt Guild Wars 2-stresstest imorgon

Fuuuuuck, är inte hemma imorgon =(

Medlem

opa opa, ledig imorrn och spvp kallar!

Medlem

Ska ta en snabb titt på Engineer klassen samt PvP.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Vad kul det ska bli Vet ej om det blir guardian eller warrior ^^

Medlem
Skrivet av Mellansalt:

Ska ta en snabb titt på Engineer klassen samt PvP.

Jag gjorde det sist.. var lite inlärningskurva på den klassen.. men kul!

Vill man leka med utseendet av Guild Emblems?; http://botorubattalion.com/emblemCreator


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Se på fan, nice.

Medlem

Men helvete då! Jag har Systematiskt lyckats missa varenda betachans i nästan två månader nu

Medlem

Nice, jag trodde man inte skulle få testa spelet mer efter sista beta helgen. Jag vette fan hur jag lyckades missa att det var stress test förra torsdagen xD

Som tur är så är man förvarnad nu, ska pröva ranger igen, så jag äntligen kan bestämma mig för om jag ska spela Elementalist eller Ranger


signatur

Game long and prosper

Medlem

Skulle vilja testa Mesmer då det är den klassen jag är mest intresserad av att spela.

Medlem
Skrivet av Javas:

Nice, jag trodde man inte skulle få testa spelet mer efter sista beta helgen. Jag vette fan hur jag lyckades missa att det var stress test förra torsdagen xD

Som tur är så är man förvarnad nu, ska pröva ranger igen, så jag äntligen kan bestämma mig för om jag ska spela Elementalist eller Ranger

"The ranger is a jack-of-all-trades and a master of them all as well". Vem kan tvivla på rangern efter den beskrivningen?

/ LordDiamos

Medlem

Är det någon som vet om man får headstart och beta access från Spelbutiken? Frågade supporten och fick ett halv dåligt svar om det!

Medlem

Lite missvisande i artikeln, speciellt om nån impulsbokar. Detta avser förköp (prepurchase), inte förbokning (preorder).

Underbart hur som med en till bonuskväll, can't wait!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Maddazz:

Är det någon som vet om man får headstart och beta access från Spelbutiken? Frågade supporten och fick ett halv dåligt svar om det!

Bara digitala kopior får beta access, tror jag. Det finns nämnligen 2 olika GW2 du kan köpa på webhallen, iaf. En för en nyckel till digital kopia med beta access och en för en fysisk kopia. Jag köpte digital för spelet kommer ju ändå bara bli spelbart online ( duh, mmo )

Eller kortfattat:

Skrivet av jonis:

Lite missvisande i artikeln, speciellt om nån impulsbokar. Detta avser förköp (prepurchase), inte förbokning (preorder).

Medlem

Trevligt, då kanske man slipper se samma brutala misslyckande som Blizzard lyckades åstadkomma med sitt släpp av Diablo 3 och dess serverkapacitet.

Medlem
Skrivet av Satheus:
Skrivet av Maddazz:

Är det någon som vet om man får headstart och beta access från Spelbutiken? Frågade supporten och fick ett halv dåligt svar om det!

Bara digitala kopior får beta access, tror jag. Det finns nämnligen 2 olika GW2 du kan köpa på webhallen, iaf. En för en nyckel till digital kopia med beta access och en för en fysisk kopia. Jag köpte digital för spelet kommer ju ändå bara bli spelbart online ( duh, mmo )

Eller kortfattat:

Skrivet av jonis:

Lite missvisande i artikeln, speciellt om nån impulsbokar. Detta avser förköp (prepurchase), inte förbokning (preorder).

där har du helt fel du behöver ej en digital

CD On

GameStop

Game

Discshop

Webhallen

det är dom som säljer Pre-Purchase. i sverige har och hemsidan såklart har du inte köpt från doma i butik i sverige har du inte beta eller hedstart så klart funkar alla andra europiska kejdjor som säljer inom deras retailer här har ni en länk så ni kan se vart ni kan Pre-Purchase. gw2 viktigt måste ligga inom eu https://buy.guildwars2.com/en/retailers

Medlem

Ojojoj! Hääärligt!

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Vad kul det ska bli Vet ej om det blir guardian eller warrior ^^

Både och såklart!

Medlem

Om ni lirar Ranger se till att charma ett andra pet så snart som möjligt, då kan ni snabbt switcha pets när de håller på att dö, sparar tid från en massa rezzande! Ett pet som spottar gift på lite avstånd är praktiskt då gift sänker offrets förmåga att heala sig själv och dör inte lika fort när det håller Range, andra praktiska djurskills kan vara tex Fear och condition removal... Have Fun.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Kvicksilver:

Trevligt, då kanske man slipper se samma brutala misslyckande som Blizzard lyckades åstadkomma med sitt släpp av Diablo 3 och dess serverkapacitet.

Upplägget de har är väldigt bra. Försläpp på tre dagar till de som förköpt, siffror som är mycket enkla för dem att följa och anpassa servrarna efter.

Jag räknar dock med lagg och problem de första timmarna för att inte bli besviken.

Medlem
Skrivet av toast:

Om ni lirar Ranger se till att charma ett andra pet så snart som möjligt, då kan ni snabbt switcha pets när de håller på att dö, sparar tid från en massa rezzande! Ett pet som spottar gift på lite avstånd är praktiskt då gift sänker offrets förmåga att heala sig själv och dör inte lika fort när det håller Range, andra praktiska djurskills kan vara tex Fear och condition removal... Have Fun.

Eller så skaffar ni en björn eller en uggla Bägge petsen är nämnligen tankigare än de flesta andra och kan heala sig själva.

Medlem

Redan laddat upp med nån kall, mat, tjejen lägger sig tidigt pga jobb så lär inte bli störd där. Jag behöver bara ner till bryggan och njuta av solen tills klockan blir 9
Underbar dag ida!

Edit: För er som vill ha pre-purchase, Maxfps tror jag är det enda svenska företaget som fortfarande har kvar "fysiska exemplar" beställde mitt igår och det var enda stället det fanns på.
Så skynda er om ni har samma krav som mig på att få fysik kopia samt tillgång till spelet 3 dagar innan.
Cio!

Medlem
Skrivet av LordDiamos:
Skrivet av Javas:

Nice, jag trodde man inte skulle få testa spelet mer efter sista beta helgen. Jag vette fan hur jag lyckades missa att det var stress test förra torsdagen xD

Som tur är så är man förvarnad nu, ska pröva ranger igen, så jag äntligen kan bestämma mig för om jag ska spela Elementalist eller Ranger

"The ranger is a jack-of-all-trades and a master of them all as well". Vem kan tvivla på rangern efter den beskrivningen?

/ LordDiamos

Sant, men samtidigt känndes elementalisten mer "chill" att spela då många magier var buffs av olika slag vilket resulterar i starkare skada bland de offensiva magierna.
För att komma upp i samma skada med min ranger så fick jag hammra på tangentbordet nästan haha.

Sen hade jag så jäkla svårt att bestämma mig för shortbow eller longbow som ranger vilket till sist drev mig till vansinne, med elementalisten så älskade jag 2h stav redan från första början.

Nåja, kan förhoppningsvis bestämma mig efter kvällens stress test, hoppas bara man kan spela ostört utan server lagg osv, ska rocka The Mists med pilar och svärd


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag vet inte varför ni envisas med att påstå att de som bara förbokat får vara med, man måste ha köpt spelet.

Medlem
Skrivet av Mellansalt:

Ska ta en snabb titt på Engineer klassen samt PvP.

Haha, exakt min tanke.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Betan är idag eller har jag missat den ;/?

Medlem

En kanske lite larvig fråga.... men är det nån som vet om det grafiska är maxat nu eller om det kommer att gå att flåsa på extra efter release av spelet? Det kanske inte fungerar på så sätt?

ser fram emot att lira det en sväng i kväll hur som helst:-)


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem
Medlem
Skrivet av grypon:

Betan är idag eller har jag missat den ;/?

ikvell 21oo

Medlem

Yeess!! Datorn gick sönder under förra betan. Och sen byggde jag ihop den nya burken samma dag som det efterföljande stresstestet och hann därför inte ladda ner spelet. (That 4mbit connection)

Blev att tanka över natten när jag hörde nyheterna igår , ska bli gött som fan att lira på en ny burk utan lagg.

12
Skriv svar