Medlem
Skrivet av firsov:
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Mellansalt:
Skrivet av son of RAMBO:

Någon som vet om det finns något ställe där dom fortfarande har kvar pre-purchase erbjudandet där man får 3 dagar early access? Vet att jag är sen ute men har inte haft råd att förboka tills nu.

Hittade denna cdon

Vet ni om den har 3 dagar early access?

Jag har köpt därifrån, fick en kod av cdon som jag aktiverade på mitt gw2 account.

Okej gött, får bli därifrån jag köper då. Tack!

max fps har, Det ska stå Pre-purchase om det är det. Tror maxfps är de enda som har kvar men är inte säker, sökte på pricerunner och det var de enda jag hittade som hade det kvar!

Hm, skulle ju hellre vilja ha den physiska istället

Medlem

So little time, so many choices, vilken klass det blir vet jag inte än, bara testat mesmer till level 4 så ingen aning om hur det är senare. Såg en video på thief, såg också kul ut, svårt att välja..

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av firsov:
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Mellansalt:
Skrivet av son of RAMBO:

Någon som vet om det finns något ställe där dom fortfarande har kvar pre-purchase erbjudandet där man får 3 dagar early access? Vet att jag är sen ute men har inte haft råd att förboka tills nu.

Hittade denna cdon

Vet ni om den har 3 dagar early access?

Jag har köpt därifrån, fick en kod av cdon som jag aktiverade på mitt gw2 account.

Okej gött, får bli därifrån jag köper då. Tack!

max fps har, Det ska stå Pre-purchase om det är det. Tror maxfps är de enda som har kvar men är inte säker, sökte på pricerunner och det var de enda jag hittade som hade det kvar!

Hm, skulle ju hellre vilja ha den physiska istället

jo jag är också kräsen när det gäller sånt. Så det är maxfps om du ska ha den och pre-purchase som gäller!
Denna är det som gäller! http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=3453

Medlem

Protip: Sylvari bokstavligt talat lyser upp på nätterna, vilket tydligen går att bestämma(?) i character creation.

Så se till att inte glömma ställa in det annars så kan det se riktigt knasigt ut på natten. (Vilket jag lärde mig den hårda vägen... )

Medlem

Nytt GW2 Stresstest ikväll kl 20:00.

http://www.facebook.com/GuildWars2?ref=ts


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av firsov:
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av firsov:
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Mellansalt:
Skrivet av son of RAMBO:

Någon som vet om det finns något ställe där dom fortfarande har kvar pre-purchase erbjudandet där man får 3 dagar early access? Vet att jag är sen ute men har inte haft råd att förboka tills nu.

Hittade denna cdon

Vet ni om den har 3 dagar early access?

Jag har köpt därifrån, fick en kod av cdon som jag aktiverade på mitt gw2 account.

Okej gött, får bli därifrån jag köper då. Tack!

max fps har, Det ska stå Pre-purchase om det är det. Tror maxfps är de enda som har kvar men är inte säker, sökte på pricerunner och det var de enda jag hittade som hade det kvar!

Hm, skulle ju hellre vilja ha den physiska istället

jo jag är också kräsen när det gäller sånt. Så det är maxfps om du ska ha den och pre-purchase som gäller!
Denna är det som gäller! http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=3453

Hm, vet du om man får cd-keyn på mailen för tidig aktivering?

Medlem

1 timme känns lite snålt.. men men man tar vad man får.. har inte testat Keg Brawl än, nån som är sugen? ^^


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Blir sugen på en collectors edition, och klart man ska spela som Asura, slå järnrör i knän på folk och bita dem i tårna med hett bly


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hade riktigt skoj idag på stresstestet, testade necromancer, tog inte så högt level men var skoj ändå, nu står det mellan necro och thief, ett till stresstest pretty please så jag får testa thief!!

Medlem

Vilken server kommer FZ-folket att spela på?

Medlem
Medlem
Vym
Medlem
Medlem

Mitt guild anser att Desolation är lite överbefolkat, så vi flyttar nog, till Gandara vad det verkar.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Nytt GW2 Stresstest!

We will be conducting a stress test tomorrow Wednesday, August 15 from 12:00 Noon PACIFIC Time to 4:00 PM PACIFIC Time.

We will be actively working on the game during the event, so you might experience connectivity problems or discover features that are not working as designed.

Any issues you experience are a result of the rigorous conditions of the stress test, and are in no way representative of the state of the game at launch.

By participating in this stress test, you’re helping us make Guild Wars 2 a better game. Thanks for your cooperation—we’ll see you in-game!
--
Please note:
* The stress test is open to anyone who has pre-purchased Guild Wars 2.
* Characters will not be wiped from the previous Stress Test.

~RB2

Källa : http://www.facebook.com/GuildWars2?ref=ts


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Hm, enligt massa tyskar är det 21-01, någon här som kan bekräfta?

Medlem

signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av toast:

Mitt guild anser att Desolation är lite överbefolkat, så vi flyttar nog, till Gandara vad det verkar.

Välkomna!


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem
Skrivet av Snake:
Skrivet av toast:

Mitt guild anser att Desolation är lite överbefolkat, så vi flyttar nog, till Gandara vad det verkar.

Välkomna!

Tackar! =D


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

far shiverpeaks är det som gäller! Fz's och Sweclockers hemma server så kan inte bli bättre community

Medlem
Skrivet av firsov:

far shiverpeaks är det som gäller! Fz's och Sweclockers hemma server så kan inte bli bättre community

Jag votade faktiskt på FS både denna och förra röstningen men 60% av rösterna ligger på Gandara i vårat euro-guild just nu och det ser inte ut att ändra sig, verkar iofs som shiverpeaks har hyfsat hög serverbelastning den med.. 75 registrerade guilds : http://www.gw2guilds.org/ << Och nej jag vet att man inte kan göra en vettig server belastningsuppfattning på enbart den sidan, men man ser dock vid inlogg/guesting lite vilka som har hög, medium och lägre frekvens..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:
Skrivet av firsov:

far shiverpeaks är det som gäller! Fz's och Sweclockers hemma server så kan inte bli bättre community

Jag votade faktiskt på FS både denna och förra röstningen men 60% av rösterna ligger på Gandara i vårat euro-guild just nu och det ser inte ut att ändra sig, verkar iofs som shiverpeaks har hyfsat hög serverbelastning den med.. 75 registrerade guilds : http://www.gw2guilds.org/ << Och nej jag vet att man inte kan göra en vettig server belastningsuppfattning på enbart den sidan, men man ser dock vid inlogg/guesting lite vilka som har hög, medium och lägre frekvens..

Synd det blir nog mkt roligt och moget folk på den servern, Kändes som alla jag träffa på var 20 + så det är possetivt. Det är nog rätt hård belastning på den servern men det har jag inte märkt något av på något stresstest mer än lagg i 5 min när alla ville logga in men det är precis vad jag förväntar mig ska hända. Annars flyter den på bra!

Vet någon om det kommer något mer stress test denna eller nästa vecka? Nästa vecka får man ju börja lira det

Medlem
Skrivet av toast:

Jag votade faktiskt på FS både denna och förra röstningen men 60% av rösterna ligger på Gandara i vårat euro-guild just nu och det ser inte ut att ändra sig, verkar iofs som shiverpeaks har hyfsat hög serverbelastning den med.. 75 registrerade guilds : http://www.gw2guilds.org/ << Och nej jag vet att man inte kan göra en vettig server belastningsuppfattning på enbart den sidan, men man ser dock vid inlogg/guesting lite vilka som har hög, medium och lägre frekvens..

Du behöver inte oroa dig. Gandara är ett klokt val av ditt Europeiska gille. Servern har en otroligt bra mix av olika nationaliteter och både aktivitet och stämning har varit på topp. Friskyttarna har varit med i alla betas på den servern och kan inget annat än göra tummen upp!


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Vilken server har minst svenskar? Jag har träffat många svenskar i mina dar och de flesta är rövhål.

Medlem

Tyska/Franska servrar antar jag.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av Snake:

Du behöver inte oroa dig. Gandara är ett klokt val av ditt Europeiska gille. Servern har en otroligt bra mix av olika nationaliteter och både aktivitet och stämning har varit på topp. Friskyttarna har varit med i alla betas på den servern och kan inget annat än göra tummen upp!

Nej inte det minsta orolig Gandara blir skitbra, så länge jag får spela med vänner och människor med hjärtat och hjärnan på rätt ställen så blir det kanon!

Om det nu är någon som fortfarande planerar starta ett guild på Desolation så kan ni ju kontakta den här tjejen... ;-D http://www.youtube.com/watch?v=AwVP0-dDsDY


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av purjo:

Vilken server har minst svenskar? Jag har träffat många svenskar i mina dar och de flesta är rövhål.

70-90% av alla människor är antingen idioter eller rövhål oavsett nationalitet, har jag iaf kommit framtill i omfattande undersökningar.. ^^ men som mellansalt antydde, så är svenskar generellt mer bekväma med engelska än andra utrikiska språk...


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

6 dagar kvar nu grabbar!
Vilken klass blir det och varför?

Medlem
Skrivet av firsov:

6 dagar kvar nu grabbar!
Vilken klass blir det och varför?

Jag har inte spelat ett enda stresstest eller beta, men av alla videos jag sett och information jag läst om så lär det nog bli en Asura Ranger till att börja med (hoppas att det inte är en svår klass, är en total mmo-noob ).

Jag gillar helt enkelt de små filurernas lite halvlustiga rörelsemönster samt deras tema på städer och så vidare.

Ranger verkar riktigt roligt av det jag sett, slåss med ett husdjur samt bågar av alla dess slag.

Medlem

Låter bra de Jozo!
Ska inte vara några problem om du är MMO-noob!

Bara att lvla upp (tänk på att ta professions under tiden du lvlar och skilla under tiden, sparar massa arbete) sen är det end game content som gäller, pvpa och pvea farma lite.
Ett tips är att sitta och läsa ganska mycket på nätet om spelet, i databas hemsidor typ MMo-champion.com till wow bland annat. Gör att man kommer in i det hela mycket mer och får väldigt många bra tips som gör en bättre och det hela roligare.
Låt det bara ta sin tid med mmo's. Det tar tid och så är det men det är roligt som fasen när man når sina mål!!!

Skriv svar