Metal Gear Solid är tillbaka – blir open-world

Medlem

Velat spela alla MGS spelen efter ettan som jag lirade på mitt gamla playstation, skulle va nice om det kom till PC.

Medlem

Detta var inte en dålig dag för spelnyheter!

Nytt MGS spel i sandlådeformat! Det finns potential att bli ett legendariskt spel!!

MGS-film bekräftad! Nu är detta förvisso en hatkärlek, spelfilmer och hollywood filmer rent generellt är ju allt som oftast värdelösa numer, men kanske blir detta undantaget?
Jag kommer iaf att hajpa och hoppas och peppa in i det sista och visar sig filmen suga golfbollar genom vattenslangar så erkänner jag det först efter jag sett den...

Men endå, två toppen nyheter relaterat till Metal Gear, det kan inte bli så mycket bättre!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Hoppas verkligen på PC version! Har bara spelat MGS 1 som fanns på PSX o PC samt Metal Gear Solid 2 substance har fortfarande retail skivan kvar av MGS 2 till PC. Har endast testat lite smått av dem senaste spelen på polarens PS2/3 skulle vara kul om dem kunde göra en PC version av de MGS spelen som finns på Ps2 och 3.

Medlem
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av izayoi:
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av izayoi:

Låter onekligen intressant. Hoppas Kojima kan rädda vad som blivit ett stort skämt nuförtiden, dvs Metal Gear Solid.

Vem skämtar!!??? Den som skämtar ska ha fett me spö!!? D:<

Seriöst, MGS är och har alltid varit en uppskattad och respekterad serie oberoende av om ett par internet lurkare drar nått dåligt skämt eller två.

Av dig kanske... Personligen tycker jag att det har varit en lång och stadig nedförsbacke sedan 1:an.

Som du själv säger, "av dig kanske...", bara för att du personligen har nått problem med serien så betyder det inte att MGS i allmänhet blivit ett skämt som du får det att låta som. Gör inte internet mera negativt än det behöver vara

Jag antar att du hört uttrycket "haters gonna hate"?

Så du tycker alltså att Metal Gear solid 2 och 3 är lika bra eller bättre än 1:an, kom igen nu... var ärlig...

Medlem
Skrivet av izayoi:
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av izayoi:
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av izayoi:

Låter onekligen intressant. Hoppas Kojima kan rädda vad som blivit ett stort skämt nuförtiden, dvs Metal Gear Solid.

Vem skämtar!!??? Den som skämtar ska ha fett me spö!!? D:<

Seriöst, MGS är och har alltid varit en uppskattad och respekterad serie oberoende av om ett par internet lurkare drar nått dåligt skämt eller två.

Av dig kanske... Personligen tycker jag att det har varit en lång och stadig nedförsbacke sedan 1:an.

Som du själv säger, "av dig kanske...", bara för att du personligen har nått problem med serien så betyder det inte att MGS i allmänhet blivit ett skämt som du får det att låta som. Gör inte internet mera negativt än det behöver vara

Jag antar att du hört uttrycket "haters gonna hate"?

Så du tycker alltså att Metal Gear solid 2 och 3 är lika bra eller bättre än 1:an, kom igen nu... var ärlig...

Tja ettan är ju i en klass för sig men jag tycker personligen ettan är lika bra som ettan om inte bättre för att det gör mycket ettan gör fast i större skala, med mera... Sedan så är det inte det du talar om, MGS2 som jag ogillar mest i serien är ändå en av de bättre spelen som nånsin släppts. Däremot jämfört med MGS1 så är de inte så bra, men det gör inte serien efter ettan till ett skämt.

Okej det är lite luddig förklarning, se det såhär, dina föräldrar är båda sjuka i obotlig cancer, men av nått mirakel försvinner det över natten, det är ganska bra eller hur? Tänk dig då att det plötsligt blev världsfred på jorden, jämfört med det så bleknar dina föräldrars tillfrisknande, fast det i sig själv är ett mirakel, eller hur? Så är det med MGS serien när ettan jämförs med de senare spelen.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av izayoi:
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av izayoi:
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av izayoi:

Låter onekligen intressant. Hoppas Kojima kan rädda vad som blivit ett stort skämt nuförtiden, dvs Metal Gear Solid.

Vem skämtar!!??? Den som skämtar ska ha fett me spö!!? D:<

Seriöst, MGS är och har alltid varit en uppskattad och respekterad serie oberoende av om ett par internet lurkare drar nått dåligt skämt eller två.

Av dig kanske... Personligen tycker jag att det har varit en lång och stadig nedförsbacke sedan 1:an.

Som du själv säger, "av dig kanske...", bara för att du personligen har nått problem med serien så betyder det inte att MGS i allmänhet blivit ett skämt som du får det att låta som. Gör inte internet mera negativt än det behöver vara

Jag antar att du hört uttrycket "haters gonna hate"?

Så du tycker alltså att Metal Gear solid 2 och 3 är lika bra eller bättre än 1:an, kom igen nu... var ärlig...

Tja ettan är ju i en klass för sig men jag tycker personligen ettan är lika bra som ettan om inte bättre för att det gör mycket ettan gör fast i större skala, med mera... Sedan så är det inte det du talar om, MGS2 som jag ogillar mest i serien är ändå en av de bättre spelen som nånsin släppts. Däremot jämfört med MGS1 så är de inte så bra, men det gör inte serien efter ettan till ett skämt.

Okej det är lite luddig förklarning, se det såhär, dina föräldrar är båda sjuka i obotlig cancer, men av nått mirakel försvinner det över natten, det är ganska bra eller hur? Tänk dig då att det plötsligt blev världsfred på jorden, jämfört med det så bleknar dina föräldrars tillfrisknande, fast det i sig själv är ett mirakel, eller hur? Så är det med MGS serien när ettan jämförs med de senare spelen.

Metal Gear-serien har gått samma väg som Resident Evil-, Silent Hill- och Final Fantasy-serierna... d v s nedåt. Det här är min åsikt. Sen kanske du eller vem som helst tycker att spelen har blivit bättre och bättre istället, det är också OK. Det har du rätt till att tycka.

Det där bisarra försöket till att förklara hur relativt saker och ting är behövs dock inte. Jag är redan väl medveten.

Medlem
Skrivet av izayoi:
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av izayoi:
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av izayoi:
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av izayoi:

Låter onekligen intressant. Hoppas Kojima kan rädda vad som blivit ett stort skämt nuförtiden, dvs Metal Gear Solid.

Vem skämtar!!??? Den som skämtar ska ha fett me spö!!? D:<

Seriöst, MGS är och har alltid varit en uppskattad och respekterad serie oberoende av om ett par internet lurkare drar nått dåligt skämt eller två.

Av dig kanske... Personligen tycker jag att det har varit en lång och stadig nedförsbacke sedan 1:an.

Som du själv säger, "av dig kanske...", bara för att du personligen har nått problem med serien så betyder det inte att MGS i allmänhet blivit ett skämt som du får det att låta som. Gör inte internet mera negativt än det behöver vara

Jag antar att du hört uttrycket "haters gonna hate"?

Så du tycker alltså att Metal Gear solid 2 och 3 är lika bra eller bättre än 1:an, kom igen nu... var ärlig...

Tja ettan är ju i en klass för sig men jag tycker personligen ettan är lika bra som ettan om inte bättre för att det gör mycket ettan gör fast i större skala, med mera... Sedan så är det inte det du talar om, MGS2 som jag ogillar mest i serien är ändå en av de bättre spelen som nånsin släppts. Däremot jämfört med MGS1 så är de inte så bra, men det gör inte serien efter ettan till ett skämt.

Okej det är lite luddig förklarning, se det såhär, dina föräldrar är båda sjuka i obotlig cancer, men av nått mirakel försvinner det över natten, det är ganska bra eller hur? Tänk dig då att det plötsligt blev världsfred på jorden, jämfört med det så bleknar dina föräldrars tillfrisknande, fast det i sig själv är ett mirakel, eller hur? Så är det med MGS serien när ettan jämförs med de senare spelen.

Metal Gear-serien har gått samma väg som Resident Evil-, Silent Hill- och Final Fantasy-serierna... d v s nedåt. Det här är min åsikt. Sen kanske du eller vem som helst tycker att spelen har blivit bättre och bättre istället, det är också OK. Det har du rätt till att tycka.

Det där bisarra försöket till att förklara hur relativt saker och ting är behövs dock inte. Jag är redan väl medveten.

Oookej O.o

Jag antar att det inte finns mer att tillägga då, delande åsikter bara. Trevligt att argumentera, önskar dig en trevlig fortsättning, adios!


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Mer MGS!!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Ser väldigt bra ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

12
Skriv svar