Är NHL 13 och ishockey jämförbara med sushi?

Robot
Är NHL 13 och ishockey jämförbara med sushi?

Nya trailern "Our Game" gör gällande att spelet inte bara går att jämföra med skönhet och generositet, utan även rå fisk. Vad tänker du om det?

#nhl-13


Medlem
Är NHL 13 och ishockey jämförbara med sushi?

Dom jämför ju inte ishockey med sushi, lite mycket Aftonbladet på den rubriken

Som svar på frågan vad det innebär så syftar dom på bläckfisken som Detroit Red Wings fans brukar kasta in på isen under slutspelet. Det är "deras idé av sushi"

Medlem
Skrivet av coolhwip:

Dom jämför ju inte ishockey med sushi, lite mycket Aftonbladet på den rubriken

Som svar på frågan vad det innebär så syftar dom på bläckfisken som Detroit Red Wings fans brukar kasta in på isen under slutspelet. Det är "deras idé av sushi"

Jag hoppades att någon visste vad det innebar.

Men, stackars bläckfisk


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

nu har aftonbladet varit framme och trollat på deras största konkurent, och nej det är icke expressen.


signatur

En Gång Pc Alltid Pc.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av coolhwip:

Dom jämför ju inte ishockey med sushi, lite mycket Aftonbladet på den rubriken

Som svar på frågan vad det innebär så syftar dom på bläckfisken som Detroit Red Wings fans brukar kasta in på isen under slutspelet. Det är "deras idé av sushi"

Jag hoppades att någon visste vad det innebar.

Men, stackars bläckfisk

Någon gång under 50-talet, när det bara var 6 lag som var i slutspel i Stanley Cup, så kastade en fiskhandlare in en bläckfisk på isen för att bläckfiskens åtta armar skulle symbolisera de 8 matcher Detroit Red Wings behövde vinna för att ta hem Stanley Cup, vilket de gjorde! Det ena leder till det andra och bläckfisken lever kvar som maskot och lyckosymbol i Detroit!

Medlem
Skrivet av FreddeWn:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av coolhwip:

Dom jämför ju inte ishockey med sushi, lite mycket Aftonbladet på den rubriken

Som svar på frågan vad det innebär så syftar dom på bläckfisken som Detroit Red Wings fans brukar kasta in på isen under slutspelet. Det är "deras idé av sushi"

Jag hoppades att någon visste vad det innebar.

Men, stackars bläckfisk

Någon gång under 50-talet, när det bara var 6 lag som var i slutspel i Stanley Cup, så kastade en fiskhandlare in en bläckfisk på isen för att bläckfiskens åtta armar skulle symbolisera de 8 matcher Detroit Red Wings behövde vinna för att ta hem Stanley Cup, vilket de gjorde! Det ena leder till det andra och bläckfisken lever kvar som maskot och lyckosymbol i Detroit!

Åh fan, now it all makes even more sense. Tackar!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Han sa juh "EA Sports - it's in the game" på helt fel sätt?! De har t.o.m. släppt en instruktionsvideo för hur man säger de på korrekt sätt så det här känns väldigt fel


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Skrivet av FreddeWn:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av coolhwip:

Dom jämför ju inte ishockey med sushi, lite mycket Aftonbladet på den rubriken

Som svar på frågan vad det innebär så syftar dom på bläckfisken som Detroit Red Wings fans brukar kasta in på isen under slutspelet. Det är "deras idé av sushi"

Jag hoppades att någon visste vad det innebar.

Men, stackars bläckfisk

Någon gång under 50-talet, när det bara var 6 lag som var i slutspel i Stanley Cup, så kastade en fiskhandlare in en bläckfisk på isen för att bläckfiskens åtta armar skulle symbolisera de 8 matcher Detroit Red Wings behövde vinna för att ta hem Stanley Cup, vilket de gjorde! Det ena leder till det andra och bläckfisken lever kvar som maskot och lyckosymbol i Detroit!

Seriöst ?

Häftigt


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Får man påminna om att Sushi är inte rå fisk, utan det är risrätten som kallas sushi. Tänkt på att i sushirestauranger finns det sushi med avocado och annat också? Tack o hej.

NHL 13 verkar förresten rätt så intressant. Har alltid gillat hockeyspelen, fast har då hållt mig till ESBN 2k-serien (eller vad den nu kallas).

Medlem

Fortfarande väldigt kluven.. Jag vill se lite hockeykonkurrens av nån annan utvecklare. Har fortfarande inte lyckats vänja mig med den här generationens kontroller, känns för mig fullkomligt onaturlig..

Jag har lite svårt att vilja stödja dem när de inte lyckats laga kedjebytet i "Be a Pro" sedan spelläget infördes. Jag har nästan bara spelat det läget och mest som back och en inte alls ovanlig företeelse är att den som skall gå av för att byta med en fastnar i sargen och... Sen får man bara vänta...
http://www.youtube.com/watch?v=HbJ4C30NGRw

För att inte tala om alla frysbuggar.. -_- Nej det blir nog till att avvakta och se om de lyckats lösa ett enda av alla problem. Pengakåta fåntrattar.

Medlem

FZ vad är det som händer... varenda rubrik känns som aftonbladet...

Inaktiv

NHL 25 kommer se ut som första delen av trailern

1
Skriv svar