Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Modern Warfare 2-bana borttagen

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:
Skrivet av red_laces:
Skrivet av Kleptomaniac:
Skrivet av Odee:
Skrivet av Kleptomaniac:
Skrivet av redruM:
Skrivet av Kleptomaniac:

Saken är ju den att visst kan man argumentera sig hes om att "man måste få skriva vad man vill, rita vad man vill etc". Men religion är typ som att se någon med ett blåmärke, visst fan måste man peta på det för att se ifall den andre får ont (och ifall den inte får det, peta igen, HÅRDARE).

Om man nu vet att nämnda blåmärke gör ont, varför peta på det?När började religion och spel sammanblandas på detta sätt? Den texturen måste ju vara ditsatt av någon so spenderat tid på att göra den och det slog honom aldrig in att det kanske blir bråk? Come on...

Jag tycker inte att det är särskilt rimligt att man ska räkna med bråk för att det står "Allah är vacker" i ett badrum.

Och ändå så hade all denna kalabalik helt enkelt kunna förebyggas av att INTE lägga till denna från första början vilket det var det jag försökte komma fram till i mitt första inlägg (på ett oklart sätt kanske, men det var tanken bakom det åtminstone)

Därför just liknelsen med blåmärket, ifall det KAN göra ont, varför peta ens?

Visa respekt för andras åsikter/trosuppfattningar så kommer du aldrig ha något problem med dem simple as that!

Skulle man strunta i att lägga till saker i spel/film/tidningar/whatever, som folk skulle kunna ogilla eller ta illa upp av, så skulle dagens samhälle vara fruktansvärt jädra tråkigt. Det finns alltid någon som tar illa upp och det är något jag stör mig på.
Hur folk har orken att ta så illa vid sig är något jag aldrig kommer förstå.

Så du hade alltså hellre sett att den satt kvar där den gjorde? Den lilla tavlan eller vad det nu var fyllde alltså en så vital funktion att det var bättre att ha den kvar än att personer som ansåg att den var stötande skulle kunna spela banan utan att behöva störas av den? Bara för yttrandefrihetens skull? Och ifall du anser att när folk är upprörda/sårade som "roligt", eftersom det är det du indirekt säger, så har du en väldigt konstig syn på mänskligheten.

Så för att någon inskränkt mupp känner sig kränkt över att en tavla i ett spel sitter på fel plats måste man genast göra om det för att vara den personen till lags? Förstår du hur dumt det låter?

Om jag går och säger att jag blir kränkt av att ett kors i spelet sitter på fel sätt/är på fel ställe, ska de även då gå och ändra det för att jag känner mig "kränkt"? Vart drar man då gränsen? Om folk känner sig upprörda över att det finns vapen med i spelet och att vapen hjälper folk att bryta mot budordet "du skall icke döda". Ska de ta bort vapnen då med?

Vad det här hela kulminerar i är helt enkelt att alla är upprörda över att "muslimerna fick som dom ville igen och det kan vi ju inte tolerera". Jag blir trött på personer som inte har någon som helst tolerans eller förståelse för vad andra människor tycker eller känner. Och en fråga bara: Gjorde det dig någonting personligen att banan ligger nere och att tavlan inte kommer vara på plats sen igen? Och sen kan vi ju alltid dra det här hur långt som helst med att: om jag sa si... skulle dom ändra det för mig då? Om jag gjorde detta, skulle dom göra någonting åt det!?

Om jag får göra ett antagande så är det nog inte bara en person som har reagerat på detta utan det är nog ganska många fler och därför har det blivit på detta sätt.

Leta upp något ställe i ett spel som du stör dig på, få nog många att känna samma sak som du så ska du nog se att du också kan förändra någonting. Då är det personer som kommer kalla DIG för inskränkt mupp för att ha tagit bort whatever-det-nu-var. (OBS! Hypotetisk situation endast, no offence intended)

ska han också hota med våld och förstörelse tycker du?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

och folk undrar varför SD fick så många röster i valet, det är ju bara att skumma igenom kommentarerna i denna tråd, så ser man lätt att många är trötta på hur det svenska samhället ser ut idag och vart det är på väg..

bättre att bara stänga tråden imo,

Medlem
Medlem
Skrivet av devvis:

Jävlar vad trött jag blir på internetidioter som tjatar om yttrandefrihet dit och yttrandefrihet hit. Läs YGL och TF samt delar av RF så ser ni att er så kallade yttrandefrihet inte täcker den jävla smörja ni försöker mygla ut i skydd av den.

ygl, tf och rf, vad är det för ngt? oxå ngn slags smörja eller?
btw, välkommen till skaran av internetidioter

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:
Skrivet av Odee:
Skrivet av Kleptomaniac:
Skrivet av redruM:
Skrivet av Kleptomaniac:

Saken är ju den att visst kan man argumentera sig hes om att "man måste få skriva vad man vill, rita vad man vill etc". Men religion är typ som att se någon med ett blåmärke, visst fan måste man peta på det för att se ifall den andre får ont (och ifall den inte får det, peta igen, HÅRDARE).

Om man nu vet att nämnda blåmärke gör ont, varför peta på det?När började religion och spel sammanblandas på detta sätt? Den texturen måste ju vara ditsatt av någon so spenderat tid på att göra den och det slog honom aldrig in att det kanske blir bråk? Come on...

Jag tycker inte att det är särskilt rimligt att man ska räkna med bråk för att det står "Allah är vacker" i ett badrum.

Och ändå så hade all denna kalabalik helt enkelt kunna förebyggas av att INTE lägga till denna från första början vilket det var det jag försökte komma fram till i mitt första inlägg (på ett oklart sätt kanske, men det var tanken bakom det åtminstone)

Därför just liknelsen med blåmärket, ifall det KAN göra ont, varför peta ens?

Visa respekt för andras åsikter/trosuppfattningar så kommer du aldrig ha något problem med dem simple as that!

Skulle man strunta i att lägga till saker i spel/film/tidningar/whatever, som folk skulle kunna ogilla eller ta illa upp av, så skulle dagens samhälle vara fruktansvärt jädra tråkigt. Det finns alltid någon som tar illa upp och det är något jag stör mig på.
Hur folk har orken att ta så illa vid sig är något jag aldrig kommer förstå.

Så du hade alltså hellre sett att den satt kvar där den gjorde? Den lilla tavlan eller vad det nu var fyllde alltså en så vital funktion att det var bättre att ha den kvar än att personer som ansåg att den var stötande skulle kunna spela banan utan att behöva störas av den? Bara för yttrandefrihetens skull? Och ifall du anser att när folk är upprörda/sårade som "roligt", eftersom det är det du indirekt säger, så har du en väldigt konstig syn på mänskligheten.

Förstår du hur många saker som idag är "standard" som folk tagit ill upp för eller inte tyckt om förr i världen? Det kallas utveckling. Om banbrytande personer som gjorde nytänkande saker som i sin tid ansågs stötande skulle sagt "Ok, förlåt" och kastat det eller tagit bort det så skulle världen inte se ut som den gör idag.
Nu säger jag inte att det är banbrytande att sätta ett utdrag ur Koranen på en toalett i Modern Warfare men jag hoppas du förstår vad jag menar.
Sen hur du får det till att jag tycker att det är roligt att folk blir sårade bara för att jag tycker samhället skulle vara tråkigt om det aldrig utvecklades och var styrt av få personers lättstötta känslor fattar jag inte riktigt. Jag tror inte du riktigt uppfattat situationen.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

ska han också hota med våld och förstörelse tycker du?

Nope, det ska han absolut inte göra och det har jag ej heller sagt. Efter att ha läst artikeln på Kotaku så ser jag inte heller att det har blivit några hotelser uttalade mot Activision pga detta utan endast klagomål. (Jag antar det åtminstone, jag kan bara uttala mig om den information som står där)


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Xzander:

Hur fan underligt kodat är Mw2 om de inte ens kan byta ut EN textur på EN bana? För en textur är just vad det måste vara, och om det inte är det är det ju bara korkat... My head is full of fuck.

EDIT: Jo, jag vet att detta är deras plan... men seriöst? Hur lång tid kan det ta?

Hela banan på 100MB måste omkompileras och patchas ut vilket kan bli problem på konsoler. De har så kallade krypterade fastfile containrar där de har en redan kompilerad d3dbsp och även alla relaterade texturer.

Medlem
Skrivet av Odee:

Förstår du hur många saker som idag är "standard" som folk tagit ill upp för eller inte tyckt om förr i världen? Det kallas utveckling. Om banbrytande personer som gjorde nytänkande saker som i sin tid ansågs stötande skulle sagt "Ok, förlåt" och kastat det eller tagit bort det så skulle världen inte se ut som den gör idag.
Nu säger jag inte att det är banbrytande att sätta ett utdrag ur Koranen på en toalett i Modern Warfare men jag hoppas du förstår vad jag menar.
Sen hur du får det till att jag tycker att det är roligt att folk blir sårade bara för att jag tycker samhället skulle vara tråkigt om det aldrig utvecklades och var styrt av få personers lättstötta känslor fattar jag inte riktigt. Jag tror inte du riktigt uppfattat situationen.

Jag förstår vad du menar och jag är helt och hållet med dig när du talar om utveckling osv. Men det jag trycker på är bara att dom små grejerna, som denna med korancitat på toaletten, bara var en onödigt provocerande grej som inte fyllde någon funktion mer än just för provokation.

Angående det du skrev tidigare så uppfattade jag det som att du tyckte: "Skriv/rita/utveckla vad du vill och ifall människor blir upprörda så är dom nötter i stort sett. Kontrovers=bra och roligt" (Grovt förenklat och ifall det inte var det du menade så är jag ledsen över att jag missförstod och slog ner så hårt på det)


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Uppdraget i kampanjen är okej då man mölar ner civila med automatvapen. Men när något religiöst nämns, då blir det ett jävla liv.

Medlem

Det är en väldig skillnad på att respektera t.ex. en muslims rätt att tro på Mohammed och på att underkasta sig deras religiösa påhitt.

Svensk media har vissa problem med att skilja på de två^^.

Man behöver inte underkasta sig religiöst tokeri och man är definitivt inte "rasist/nazist" för att man säger nej när de religiösa kräver att du ändrar på något bara för att de känner sig "kränkta" (vilket de gör av precis vad som helst).

Det är inte "respekt" att anpassa sig efter t.ex. muslimernas religion, det är underkastelse. Media (och myndigheter, skolor osv) borde lära sig skillnaden.

Medlem
Skrivet av Skater93:
Skrivet av flyawaynille:

Det jag tycker är mest konstigt är att massslakt av civila på en flygplats är ok men texter från koranen på badrummet är ok. Inget mot religionen tycker mer att det är spännande att se vad Activision tycker är värt att göra om.

Varför tycker du att det är konstigt att inte "masslaktsuppdraget" togs bort? Det är ett spel och det är på låtsas. I ett spel så kan man göra vad som helst oavsett vad folk tycker om det eftersom att det inte är på riktigt. Om någon sedan blir arg pga. detta så visar det bara hur ointelligent personen är eftersom att han/hon inte kan skilja på ett spel och verklighet.

Jag tycker inte det är konstigt att det inte tas bort. Jag håller med om att uppdraget skall vara kvar. Jag anser att man ska kunna skilja på spel och verklighet(även om fox news hävdar annorlunda). Jag anser att man inte ska begränsa våld i spel för att folk skulle tro att det är verkligt eller bli aggresiva av det, det är bara löjligt. Det jag menar är bara att detta tas bort milisekunden någon märker det medan det var rejält bråk om flygplatsen och då gjorde de inget. Activision visade ju med flygplatsbanan att de inte är rädda för att stöta sig med folk, varför är det de nu helt plötsligt?

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:
Skrivet av Odee:

Förstår du hur många saker som idag är "standard" som folk tagit ill upp för eller inte tyckt om förr i världen? Det kallas utveckling. Om banbrytande personer som gjorde nytänkande saker som i sin tid ansågs stötande skulle sagt "Ok, förlåt" och kastat det eller tagit bort det så skulle världen inte se ut som den gör idag.
Nu säger jag inte att det är banbrytande att sätta ett utdrag ur Koranen på en toalett i Modern Warfare men jag hoppas du förstår vad jag menar.
Sen hur du får det till att jag tycker att det är roligt att folk blir sårade bara för att jag tycker samhället skulle vara tråkigt om det aldrig utvecklades och var styrt av få personers lättstötta känslor fattar jag inte riktigt. Jag tror inte du riktigt uppfattat situationen.

Jag förstår vad du menar och jag är helt och hållet med dig när du talar om utveckling osv. Men det jag trycker på är bara att dom små grejerna, som denna med korancitat på toaletten, bara var en onödigt provocerande grej som inte fyllde någon funktion mer än just för provokation.

Angående det du skrev tidigare så uppfattade jag det som att du tyckte: "Skriv/rita/utveckla vad du vill och ifall människor blir upprörda så är dom nötter i stort sett. Kontrovers=bra och roligt" (Grovt förenklat och ifall det inte var det du menade så är jag ledsen över att jag missförstod och slog ner så hårt på det)

Det enda jag menade var att folk inte ska vara rädda för att tänja gränser och göra saker de vill för att de är rädda att någon kommer säga emot. Inte för att folk SKA ta illa upp, utan för att det är så det sker utveckling. Jag tycker kontroverser är bra till viss mån men det var inte det jag menade, nej.
Jag tålererar och respekterar religioner och deras åsikter och jag har vänner som är religiösa, men jag personligen tycker att religion är ett fördärv som håller tillbaka och förstör väldigt mycket mer än det gör nytta.

Medlem
Skrivet av flyawaynille:
Skrivet av Skater93:
Skrivet av flyawaynille:

Det jag tycker är mest konstigt är att massslakt av civila på en flygplats är ok men texter från koranen på badrummet är ok. Inget mot religionen tycker mer att det är spännande att se vad Activision tycker är värt att göra om.

Varför tycker du att det är konstigt att inte "masslaktsuppdraget" togs bort? Det är ett spel och det är på låtsas. I ett spel så kan man göra vad som helst oavsett vad folk tycker om det eftersom att det inte är på riktigt. Om någon sedan blir arg pga. detta så visar det bara hur ointelligent personen är eftersom att han/hon inte kan skilja på ett spel och verklighet.

Jag tycker inte det är konstigt att det inte tas bort. Jag håller med om att uppdraget skall vara kvar. Jag anser att man ska kunna skilja på spel och verklighet(även om fox news hävdar annorlunda). Jag anser att man inte ska begränsa våld i spel för att folk skulle tro att det är verkligt eller bli aggresiva av det, det är bara löjligt. Det jag menar är bara att detta tas bort milisekunden någon märker det medan det var rejält bråk om flygplatsen och då gjorde de inget. Activision visade ju med flygplatsbanan att de inte är rädda för att stöta sig med folk, varför är det de nu helt plötsligt?

Därför att de människor som potentiellt blev stötta av flygplatsscenen inte kommer att bränna ambassader och döda människor på grund av det. Tydligen fungerar våld och terrorism.

Medlem

Jag kanske ska göra en egen religion där dåliga banor och dålig customer support är en synd, så Activision lyssnar på sina fans.

Fruktansvärt töntigt. Det är skrattretande vad rädda folk är för muslimer och samtidigt sitter vänstermedian och säger att Islam är så snällt och trevligt och bara missuppfattat.

Medlem

Tycker bara att det är rktigt märkligt att de förväntar sig att alla andra ska anpassa sig efter dem. Det är ju ingen muslim eller muslimsk grupp som brutit mot vad för regel det nu är som blivit bruten. Orka leta efter saker att blir upprörd på på ställen där det inte ens spelar någon roll.

Snart är det väl någon som blir putt för att det inte finns halal-kött i Theme Park spelen.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Det är så underbart humoristisk och tragiskt på samma gång, map designern hade säkert ingen aning vad ramarna betyde.

Men i samma spel bygger man upp en hel flygplats där man kan massmördar civila


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

(Tumma ner detta inlägg så mycket ni vill)

Helt ärligt, islam i Brasilien? Islam är än så länge en väldigt liten religion i landet.

Helt seriöst, tavlor med religiösa motiv över toaletten i badrummet? Ens tavlor i ett badrum.

Varför?

Folk är hastigt på med att aggra över islam, om inte religion i allmänhet, utan att egentligen veta vad religionen står för. Tror sig vara så "awesome" och känner sig så "befriade" eftersom att de har "sett ljuset" och därmed inte känner sig "fängslade" med någon sorts religion längre. Good for you. Men klanka inte ner på annat folks hopp och tro för det!

Andas, Favela kommer att fixas så småningom.

Take care

(Detta var min femma kring detta - kommer inte att svara på eventuella svar, har inte tid för det, måste plugga)


signatur

// Peace

Medlem
Skrivet av Mellansalt:

När ska folk fatta Islam är en fredlig religion...

Halshugg de som säger något annat

Men NÄR ska dom bevisa det då?! Förklara det för mig om du kan

Tråkigt beslut, men jag förstår Activision. Det hade dock varit önskvärt om de ändrade texturen i banan, än tog bort den helt och hållet. Det är en av de bättre MP-banorna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi tänker inte tolerera några angrepp på religion i kommentarerna, vill ni diskutera saken gör det sakligt.

Religion kan vara det sämsta någonsin som hänt oss människor. Religion hade kanske en funktion innan vi visste hur vårt solsystem såg ut och innan vi förstod varför det började regna och åska. Men det har alltid varit ett stort hinder i många situationer.

Du borde nog läs på lite om historia ser jag, vi har fått en hel del uppfinnigar och kunskaper tack vare religon. t ex, hindu arabiska siffror (de siffror du använder daglingen), spridning av språk(tack vara religösa skrifter), lagar och moraliska regler för nämna några saker. Men jag antar att du som de flesta männsikor som kritisera religon drar information från ett medletida och kristet europa, där jag kan hålla med om att religion var en stor nackdel för mänskligheten. men utanför eruopa frodades kunskap och utveckling....till Europa blev slagkraftig och spred sig i världen och i mågna fall förstörde de som ursprungs befolkingen hade byggt upp och utvecklat.

Ssen åter till topic, med tanke på hur mycket efterforskining IW gjorde när de designade tunnelbannestationen Westminster i MW3 så är jag inte ett dugg förvånade att detta skedde. De saker de gjorde fel var:
1. Fel karta över tunnelbane linjerna. (Var förmodligen egen designat, men i sånna fal, läg då till riktiganamn på områden iställe för påhittade dom låter brittiska)
2. Man kan höra ett typisk inspelat radiomeddelande om nästa tåg som går mot en slutdestionation. detta meddleande var ett korrekt meddelande från london tunnelbana, problemet var bara att den linje som utannoserars inte stannar vid Westminster.
3. Sen var hela statione fel designat.

Det ända de verkar ha gjort var att titta på googlemaps vlken station som var närmast Big Ben...dock kan jag inte minnas om de lyckade få det rätt heller

Medlem

Med tanke på hur mycket efterforskining IW gjorde när de designade tunnelbannestationen Westminster i MW3 så är jag inte ett dugg förvånade att detta skedde.

De saker de gjorde fel var:
1. Fel karta över tunnelbane linjerna. (Var förmodligen egen designat, men i sånna fal, läg då till riktiganamn på områden iställe för påhittade dom låter brittiska)
2. Man kan höra ett typisk inspelat radiomeddelande om nästa tåg som går mot en slutdestionation. detta meddleande var ett korrekt meddelande från london tunnelbana, problemet var bara att den linje som utannoserars inte stannar vid Westminster.
3. Sen var hela statione fel designat.

Det ända de verkar ha gjort var att titta på googlemaps vlken station som var närmast Big Ben...dock kan jag inte minnas om de lyckade få det rätt heller

Medlem

*dubbelkollar att jag inte gått in på avpixlat/flashback av misstag*

Här var det minsann upprörda ord!

Man kan tro att världen håller på att gå under, därför att ett spelföretag på eget bevåg korrigerar en oerhört minimal detalj som ett antal kunder påpekat (utan hot om minsta våld, vill jag påminna om) kan upplevas som okorrekt/i värsta fall stötande. THE NERVE!

Jag menar, ta ett chillpill. Din yttrandefrihet är inte i fara. Muslimerna kommer inte för att ta dina barn. Om du nu måste ha en korantavla på din toalett, gör en modd eller ett eget spel. Det står dig helt fritt, tack vare vår yttrandefrihet.

Medlem

Jag kommer ihåg när man hade yttrandesfrihet O.o

När man läser det här och inser att problemet inte var ett stötande citat utan att det var det faktum att det hängde i FEL RUM kan man ju inte annat än garva åt hur löjligt det är XD

Medlem

Tänk att folk skriker och spyr galla över allt som kan tänkas hota deras yttrandesfrihet samtidigt som de verkar vilja förbjuda religion. Hyckleri, någon?

Medlem

Finns bara en religion som tar så illa vid sig för minsta lilla... pussies

Medlem
Skrivet av Xzet:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi tänker inte tolerera några angrepp på religion i kommentarerna, vill ni diskutera saken gör det sakligt.

Religion kan vara det sämsta någonsin som hänt oss människor. Religion hade kanske en funktion innan vi visste hur vårt solsystem såg ut och innan vi förstod varför det började regna och åska. Men det har alltid varit ett stort hinder i många situationer.

Du borde nog läs på lite om historia ser jag, vi har fått en hel del uppfinnigar och kunskaper tack vare religon. t ex, hindu arabiska siffror (de siffror du använder daglingen), spridning av språk(tack vara religösa skrifter), lagar och moraliska regler för nämna några saker. Men jag antar att du som de flesta männsikor som kritisera religon drar information från ett medletida och kristet europa, där jag kan hålla med om att religion var en stor nackdel för mänskligheten. men utanför eruopa frodades kunskap och utveckling....till Europa blev slagkraftig och spred sig i världen och i mågna fall förstörde de som ursprungs befolkingen hade byggt upp och utvecklat.

Ssen åter till topic, med tanke på hur mycket efterforskining IW gjorde när de designade tunnelbannestationen Westminster i MW3 så är jag inte ett dugg förvånade att detta skedde. De saker de gjorde fel var:
1. Fel karta över tunnelbane linjerna. (Var förmodligen egen designat, men i sånna fal, läg då till riktiganamn på områden iställe för påhittade dom låter brittiska)
2. Man kan höra ett typisk inspelat radiomeddelande om nästa tåg som går mot en slutdestionation. detta meddleande var ett korrekt meddelande från london tunnelbana, problemet var bara att den linje som utannoserars inte stannar vid Westminster.
3. Sen var hela statione fel designat.

Det ända de verkar ha gjort var att titta på googlemaps vlken station som var närmast Big Ben...dock kan jag inte minnas om de lyckade få det rätt heller

Att våra lagar och moral i grunden kommer från bibeln eller/och andra religiösa texter är helt felgrundat, majoriteten av det är i grunden baserat på Hammurabis lagar. Hade vi följt religiösa texter bokstavligt hade ju hälften av jordens befolkning varit avrättad eller stympad nu.

Och hur du får ihop vetenskap med religion vet jag inte, ju mer makt religionen fått i mellanöstern så har utvecklingen bara stagnerat, utvecklingen av världen har absolut inget med religion, utan snarare med filosofi, ekonomi och vetenskap att göra.

Medlem
Skrivet av xetal:
Skrivet av Xzander:

Hur fan underligt kodat är Mw2 om de inte ens kan byta ut EN textur på EN bana? För en textur är just vad det måste vara, och om det inte är det är det ju bara korkat... My head is full of fuck.

EDIT: Jo, jag vet att detta är deras plan... men seriöst? Hur lång tid kan det ta?

Hela banan på 100MB måste omkompileras och patchas ut vilket kan bli problem på konsoler. De har så kallade krypterade fastfile containrar där de har en redan kompilerad d3dbsp och även alla relaterade texturer.

Jag har fattat att deras d3d-version är lite "hårdare" krypterad och därför är krångligare att återbygga/återkompilera efter extrahering, men då de har tillgång till källverktygen för att packa ihop just d3dbsp-formatet (de gjorde spelet, så de borde det iaf) tycker man ju att de borde tagit beslutet att ta sig lite mer tid. Jag menar, de kommer ju bara kompilera de filer som redan finns där, det enda som egentligen behöver arbetas med är ju själva texturen (troligtvis en del utav en atlas). Eller har jag missat något? Jag menar, tidigare buggfixar och patchar rörande specifika banor borde ju ha gjorts på liknande sätt.

Medlem

Nu får det fan vara nog! Hur mycket inflytande på resten av omvärlden är det acceptabelt att denna religion skall ha?

Visst, att en tavla i ett badrum som ingen eg lagt märke till tas bort må vara en bagatell. Men hur många andra religioner och värderingar anpassar de sig efter...ingen!

Så fort någon islamist piper eller gubben Mohammed illustreras i en, deras tycke, ovärdig miljö skall alla krypa runt som fån i rädsla att kallas rasist eller what not. DOM får lära sig att resten av världen har ANDRA värderingar och inte har skall behöva följa deras religiösa direktiv.

Jag är inte emot isalm eller religion på något sätt. Men som någon annan sade så är det inte ok att icke troende eller icke islamister skall behöva propageras av deras synsätt. Sen när har de försökt anpassa sig efter att vi ateister känt oss skymfade i olika sammanhang?

Medlem

Tycker det är så fruktansvärt löjligt!

Skriv svar