Kickstarta The Goon från Blur Studio

Robot
Kickstarta The Goon från Blur Studio

Studion bakom ett flertal läckra spelintron vill göra egen film.

#blizzard, #batman-arkham-city, #star-wars-the-old-republic, #dishonored


Medlem
Kickstarta The Goon från Blur Studio

O_O

THIS NEEDS TO HAPPEN!

The Goon är lätt en av de bästa serietidningarna jag läst, och kan varmt rekommendera den till alla som gillar mediet. Läs den för bövelen och stötta projektet!


signatur

Videomupp

Medlem

Det står kickstara i rubriken ^^ Och ja det måste komma ut !!

Medlem

Nu fick manreda på det, sånt här måste komma ut tidigare.

Inaktiv

Serietidningen äger. Har alla nummer som hittills släppts av Dark Horse. De tidigare från förra förlaget är lite svårare att få tag på. Detta är en film jag länge sett fram emot och det blir nog det tredje kickstarterbidraget jag skänker.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Inaktiv

Låter intressant, dock inte läst serien men jag älskar när dom vill lägga ner tid på såna här saker.

Medlem

Finns en del kontrovers runt denna kickstartern.
$400 000 kommer inte skapa filmen, utan bara typ storyboard tror jag? Som inte kommer släppas till allmänheten.

http://www.cartoonbrew.com/ideas-commentary/why-the-goon-kick...

Medlem

aldrig tyckt blizzard är #1 på något sen wc3´s intro.
blur är high class om man ska tänka på att dom gör sjukt olika sorters intro´s till sjukt många olika företag. Dom är pioneers i alla genders av animationer. blizz kan bara göra sina hobbitgubbar med svärd.

Medlem
Skrivet av Robbyh:

aldrig tyckt blizzard är #1 på något sen wc3´s intro.
blur är high class om man ska tänka på att dom gör sjukt olika sorters intro´s till sjukt många olika företag. Dom är pioneers i alla genders av animationer. blizz kan bara göra sina hobbitgubbar med svärd.

Hahahahhaa, jo visst.

Medlem
Skrivet av buadaniel:
Skrivet av Robbyh:

aldrig tyckt blizzard är #1 på något sen wc3´s intro.
blur är high class om man ska tänka på att dom gör sjukt olika sorters intro´s till sjukt många olika företag. Dom är pioneers i alla genders av animationer. blizz kan bara göra sina hobbitgubbar med svärd.

Hahahahhaa, jo visst.

Måste faktiskt hålla med lite... Blizzard har inte visat att de kan göra annat än humanoider med för stora överkroppar eller alver. Blur har gjort allt.

1
Skriv svar