Wii U- och 3DS-trailer från nya Monster Hunter

Robot
Wii U- och 3DS-trailer från nya Monster Hunter

Monster Hunter 3 Ultimate släpps under nästa år till både Wii U och 3DS. Spana in trailern från spelet som överbryggar plattformsgränser.

#monster-hunter-3-ultimate, #capcom, #resident-evil-6, #dragons-dogma


Medlem
Wii U- och 3DS-trailer från nya Monster Hunter

Tja äntligen ett spel man vill ha till Wii U, har dock en 3DS så om de nu hittar utanför Japan så lär det ju bli 3DS versionen ändå.

Medlem

Kommer bli mitt första Monster Hunter någonsin när Wii U spelet rullar in. Men troligtvis så kommer jag även på något mystiskt sätt hamna med 3DS versionen också.... Nedrans cross-Save

Medlem

Första bra spelet till Wii U? Känns som det kan behövas

Medlem

Ja du Fredrik Eriksson, om det vänder trenden är nog svårt att säga. Men en skjuts på vägen kan det nog åtminstone ge.

Monster Hunter 3 Ultimate lär sälja en del i främst Japan kan jag tänka mig, men det är en ny version av ett redan utgivet spel, vilket är till dess nackdel. Sen är nog inte användarbasen för Wii U alltför stor när spelet släpps. 3DS-versionen lär nog kunna sälja en del dock, kanske främst i Japan?

Hur mycket har vanliga Monster Hunter 3 sålt? (Och heter det inte Monster Hunter Tri i Japan? Eller la de ner den titeln till slut?)

Medlem
Skrivet av Cane:

Första bra spelet till Wii U? Känns som det kan behövas

Nej. Nej, nej nej. Långt från det första bra spelet till Wii U.

Visst, smaken är som baken, men om inget av de 24 releasespelen, varav ett antal kritikerrosade multiformatstitlar, plus ett gäng spel tillgängliga för nedladdning på eShop är något för dig...Ja då gillar du nog knappt spel alls. Eller så spelar du endast gamla textbaserade äventyrsspel från 80-talet kanske. Vad vet jag.

Känns mest som att du trollar lite.

Medlem

Trevligt. ALLA som gillar dom här typen av spel kommer jubla :).

Medlem

Om man nu redan har monster hunter tri, den som kom till Wii hur mycket av denna version är nytt innehåll och inte bara en remake med bättre grafik. Kände igen en del av videon, tänker inte köpa en ny version av ett äldre spel med ny grafik i samma anda som typ cod 2-> cod 3 + ny grafik.

1
Skriv svar