Intressekoll: alla mina spel till Nintendo DS

Medlem
Intressekoll: alla mina spel till Nintendo DS

Hejsan där! Kul att du hittat hit till min trevliga säljtråd.

Hade väl tänkt behålla min DS-konsol (den är i begränsad upplaga och speciell...triforcemodell! [smile] ) och ett par spel till den, men vet inte riktigt exakt vilka spel jag ska ha kvar. Det mesta säljer jag dock, då jag knappt spelar DS nu.

Här är en inte garanterat komlett lista över mina spel (finns nog ett par till som gömt sig nånstans) och som ni ser är det ett brett utbud av...nä, det är mest nintendospel, plattformsspel, lite rpg och en del smått obskyra grejer.

PEGI/Europeiskt:
Advance Wars Dark conflict*
Advance wars Dual strike
Balls of Fury
Bangai - O Spirits
Blue dragon plus-
Children of Mana
Contact*
Cooking Mama
Dragon Quest: Chapters of the Chosen (Dragon Quest VI-remake)*
Drawn to Life*
Etrian Odyssey
Grand Theft Auto: Chinatown Wars*
Honeycomb beat
Kingdom Hearts: 358/2 days* (knappast något man ägnar en heldag åt, men kanske åtminstone en halv? [wink] )
Lego Harry Potter 1-4*
Nintendogs: Dachshund & Friends (det är en cockerspaniel på framsidan tror jag (kan inte jättemycket om hundar), så varför heter det ej Cockerspaniel & friends, funderar jag på?)
Pipe Mania*
Rhapsody: A musical adventure*
the Rub Rabbits (baksidan av spelet har fuktskadats och blivit veckigt, inte plasten men pappret.)
Pokemon Platinum version
Tootuff Mission Nadia*
Wario Ware Touched*
the Legend of Zelda: Phantom Hourglass

Amerikanska utgåvor:

Chrono Trigger
Final Fantasy Fables. Chocobo Tales
Gunpey DS
Lunar: Dragon Song (grym undertitel OCH mycket bättre än Lunarstorm! Köp!)
Mega Man ZX Advent
Phoenix Wright Ace Attourney Justice for all*
Phoenix Wright Ace AttourneyTrials and tribulations*
Puffy Ami Yumi: the genie & amp
Sim City DS

En hel del av spelen är dessutom nya och inplastade. Har köpt på mig fler spel än jag hunnit spela, i synnerhet till DS. Jag redigerar vilka spel som är nya senare. Tills dess, fråga gärna! [smile]

Vilka av de europeiska DS-spelen är fortfarande inplastade? Är det "svenska" utgåvorna, dvs svenskköpta spel?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Vilka av de europeiska DS-spelen är fortfarande inplastade? Är det "svenska" utgåvorna, dvs svenskköpta spel?

Alldeles för många Markerade dem med en * (kan ev. finnas några fler som är det).

Vad gäller svensk eller ickesvensk utgåva får jag nog återkomma senare, men de flesta är svenskköpta.

Har skickat pm.

1
Skriv svar