THQ ansöker om konkurs

Robot
THQ ansöker om konkurs
Medlem
THQ ansöker om konkurs

Tråkigt att läsa, spenderat många roliga timmar med deras spel.

Medlem

FAN!!!!!!!! Hoppas de fixar det hela...CoH2!!!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem

Hur blir det med South Park-rollspelet?

Megadelux

of HeroeS väl?

Medlem

väldigt synd, hoppas de fixar det!

ELF
Medlem

Supreme Commander 3 som faktiskt är bättre än Supreme Commander 1


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Jävla skit. Fan.

Medlem

Riktigt tråkigt detta, ett företag som släppt nästan bara roliga spel det sista.

Medlem

Mår dåligt över att jag inte köpte Darksiders 2 :/

Medlem

Fasen också! En av de få utgivarna som verkar vara villiga på att experimentera och satsa på lite annorlunda spel. Jag hoppas verkligen att det här inte avskräcker andra företag från att testa lite nya saker...

Medlem

Jaha, vilket företag köper upp dem? EA?

Medlem

This makes me a saaaad panda...

Medlem

Hoppas Notch köper dom

Medlem

folk tar ut sorgen i förskott dock, sluta upp med det de ansöker en ny ägare först och främst.. de säger inte att företaget kommer stänga igen alla kontor om 1 vecka.

Inaktiv

En av de sista stora PC utgivarna då alltså.

Metro, Company of Heroes, Dawn of war, Supreme Commander

Leta nya ägare i all ära, men har dom inte kämpat ganska så länge nu? I dagens läge, hur ska man tro på att en annan ägare fixar den ekonomiska biffen, och bibehåller spelens kvalité?

Ska EA köpa CoH2 o göra en Generals kanske?
Kom tillbaks, ni är förlåtna för

Usch o fyfan, detta var riktigt tråkiga nyheter. Hoppas att det löser sig för alla anställda iaf, och att vi kanske får se ett riktigt Metro Last light och CoH2 trots allt...please?

Medlem

Meh, mitt Dawn of War 3 spel

Trist


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Hur blir det med South Park-rollspelet?

Hoppas det läggs ner. South Park = crap

Medlem

Good night sweet prince.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Bara de inte skrotar CoH2 uwww.. Nu blir jag lite rädd faktiskt, är ju det spel som jag anser kommer bli årets nästa år :-/


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Kan ju tyvärr inte säga att jag är förvånad, allt har snarare pekat på att detta mer eller mindre redan hade skett.

Och samtidigt tycker jag personligen inte dom har släppt något super intressant på ett bra tag, jag menar jag har spelat allt möjligt ifrån dom men inget har fått mig att jubla. Nog har jag blivit underhållen, men aldrig så att jag suttit och längtat efter mera.

Vet dock att det finns många som gillat det dom gör så tråkigt för er, och jag är säker på att dom skulle kunnat klara av att göra riktigt banbrytande grejer igen ifall dom fick chansen.

Vi får väll se hur detta utvecklas.

Medlem

CoH2!!!


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

får väll ses som ännu ett bevis på att gör man nåt annat än fps/sport spel så är man nästan körd... spel industrin som varierad underhållning kommer väll dö å bli mest bara fps å sport spel för all framtid... har ju släppts en del nya ip´s som varit allt från ok till riktigt bra men som inte sålt för det inte stått cod, fifa osv på dom...

Medlem

Men men, Company of Heroes 2, Metro: Last Light och South Park då?

Medlem

Får en kall kåre ... Activision kanske köper upp dom för att producera mer Cod =(

12
Skriv svar