Sega om Relic-köpet: "Bra för vår pc-utveckling"

Robot
Sega om Relic-köpet: "Bra för vår pc-utveckling"

Sega är extatiska över att köpt Relic Entertainment och lovordar både Dawn of War och Company of Heroes.

#relic-entertainment, #sega, #creative-assembly, #company-of-heroes


Medlem
Sega om Relic-köpet: "Bra för vår pc-utveckling"

Tror inte att relic kunda ha blivit köpta av ett bätre passande företag.

Medlem

Sjysst strategi-lineup Sega kan presentera nu...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Sega, tror jag älskar er!

Medlem

En av de svårare omröstningarna jag svarat på. Så många timmar man lagt ned på både DoW och CoH, men CoH tar nog förstaplatsen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Suveränt! Hoppas nu att det verkligen går bra för dom och att iaf några från THQ/Relic får sina jobb räddade.

Medlem

Hiigara. Our home.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Fint, fint! Börja jobba på Dawn of War 3 nu, så blir jag glad.

Skribent

Det är extremt beklämmande att cirka 79 procent har klickat på fel alternativ. Den objektiva sanningen är naturligtvis Homeworld. Hoppas Sega får tag på den licensen också, då blir jag en glad kille.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

det är ju bra nyherer.

no saknas bara en uppföljare till alpha protocol

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Hiigara. Our home.

Skrivet av Johan Olander:

Det är extremt beklämmande att cirka 79 procent har klickat på fel alternativ. Den objektiva sanningen är naturligtvis Homeworld. Hoppas Sega får tag på den licensen också, då blir jag en glad kille.

Medlem

Om nu även Sega kunde sluta upp med sin korkade censur så hade det varit ännu bättre. Jag tror absolut att Sega är rätt ägare till Relic, betydligt bättre än att EA, Ubisoft eller Activision Blizzard skulle ha köpt detta bolag.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Det är extremt beklämmande att cirka 79 procent har klickat på fel alternativ. Den objektiva sanningen är naturligtvis Homeworld. Hoppas Sega får tag på den licensen också, då blir jag en glad kille.

Du har så rätt, Homeworld var för mig det självklara valet och jag hoppas också att Sega köper dess IP eller att den blir köpt av fansen=).

Medlem

Jag börjar nästan hoppas på att få se ett Total War -Hammer 40k...

Medlem

De har ju köpt Homeworld också säkert, bara att de vill hålla det hemligt...

Medlem

"For the Emper... I mean..SEGA!"


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Exim:

Tror inte att relic kunda ha blivit köpta av ett bätre passande företag.

Ja det känns faktiskt ganska bra ändå nu.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

*I can feel Sega overtaking me.. It is a good pain!*

Skribent
Skrivet av Sebovich:

De har ju köpt Homeworld också säkert, bara att de vill hålla det hemligt...

Ne, tyvärr verkar det inte så. Nu har jag ingen källa, men tydligen är det något speciellt med den licensen. Den hade i alla fall inte gått ut för auktion vad jag läst. Men det kommer säkert och då MÅSTE Sega ta den.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Alla 3 vore ett bra val, men jag har törstat så efter ännu ett Warhammer 40k så det är inte sant! GE MIG! (psyko ögon)

Medlem

Homeworld 1 -2 Lätt

Sega = Är sega, så det lär aldrig ske, dem kommer göra någon nojjig stressad Sonic vs Virtua fighter / cop / Zombie /Company of heroes Hammer SHIT!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Gillar verkligen SEGA Nu hoppas jag bara att de löser twisten med Totalbiscuit så han inte bojcottar Rome 2 och Coh 2 .... För de som inte vet vad jag snackar om --> http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=k84i...

Medlem

Impossible Creatures borde också få finnas med på listan


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Sebovich:

De har ju köpt Homeworld också säkert, bara att de vill hålla det hemligt...

Ne, tyvärr verkar det inte så. Nu har jag ingen källa, men tydligen är det något speciellt med den licensen. Den hade i alla fall inte gått ut för auktion vad jag läst. Men det kommer säkert och då MÅSTE Sega ta den.

Ser ut som att THQ ägde licensen, och om ingen specifikt köper den, och bolaget som äger den går i graven, hur får någon annan tag på den då? Lite orolig där, förhoppningsvis ligger i så fall ägandet hos firman som förrättade konkursboet, och det borde väl gå att köpa loss den på något vänster.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Inaktiv
Skrivet av Exim:

Tror inte att relic kunda ha blivit köpta av ett bätre passande företag.

Håller med dig fullständigt.

Medlem

Hoppas Warhammer licensen får en god fortsättning!

Medlem

Kommer det ett nytt Homeworld köper jag en ny PC

Medlem

varför kan jag inte välja alla 3?=(

Medlem

Mkt bra studio o mkt bra affär. Hoppas att nästa spel efter CoH2 blir Homeworld 3.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Det är extremt beklämmande att cirka 79 procent har klickat på fel alternativ. Den objektiva sanningen är naturligtvis Homeworld. Hoppas Sega får tag på den licensen också, då blir jag en glad kille.

Homeworld är ju ett av tidernas klart grymmaste strategi-lir, och med tanke på den positiva responsen på din kommentar, så tycker jag som dig, att resultatet för röstningen är en

KATASTROF!!!

12
Skriv svar