Battlefield 4-trailer redan idag?

Medlem

Nu väntar vi bara på uttalandet där Patrick Bach meddelar att

"Battlefield 3 egentligen aldrig var bra och om vi skulle gjort spelet idag hade hade mycket varit förändrat från grunden."

"T ex hade ljudet och destruktionsmöjligheterna gjorts om från grunden på ett sätt som vi inte arbetar med idag.
Battlefield 4 kommer att gå i spetsen för den nya tidens spelare."

// Patrick Bach gjorde ett liknande uttalande inför Battlefield 3 releasen, då efter att Bad Company 2 släppts.

Medlem
Skrivet av korosuu:

Som någon sa tidigare dock, alla dessa dlc kunde stort sett ha skapats bättre och/eller tidigare med mod-tools.

Det håller jag inte med om. Om du jämför med Arma, vilket jag tycker man kan om man pratar moddning, så är de fan-producerade av mycket lägre kvalitet än de som kommer från Bohemia.
Med detta menar jag inte att de nödvändigtvis måste vara tråkiga. Flera av mina favoriter till bl a DayZ är ju gjorda av communityn. Detta till trots, orginalkartan är ändå ljusår bättre i kvalitet.

Samma skulle hända med BF3. Sure, fler kartor, men så gott som uteslutande skräp.

Jag tycker ni förhärligar något som inte förtjänar den hypen.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av marcusn:

Nu väntar vi bara på uttalandet där Patrick Bach meddelar att

"Battlefield 3 egentligen aldrig var bra och om vi skulle gjort spelet idag hade hade mycket varit förändrat från grunden."

"T ex hade ljudet och destruktionsmöjligheterna gjorts om från grunden på ett sätt som vi inte arbetar med idag.
Battlefield 4 kommer att gå i spetsen för den nya tidens spelare."

// Patrick Bach gjorde ett liknande uttalande inför Battlefield 3 releasen, då efter att Bad Company 2 släppts.

Det där var både orättvist och irrelevant. Vertygen och motorn utvecklas hela tiden och produkterna som släpps är ju begränsade till sin egen tid. Jag tycker inte du kan använda det som ett negativt argument mot BF4. Klart att de känner så om en produkt som legat den närma om hjärtat under utvecklingen.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av marcusn:

Nu väntar vi bara på uttalandet där Patrick Bach meddelar att

"Battlefield 3 egentligen aldrig var bra och om vi skulle gjort spelet idag hade hade mycket varit förändrat från grunden."

"T ex hade ljudet och destruktionsmöjligheterna gjorts om från grunden på ett sätt som vi inte arbetar med idag.
Battlefield 4 kommer att gå i spetsen för den nya tidens spelare."

// Patrick Bach gjorde ett liknande uttalande inför Battlefield 3 releasen, då efter att Bad Company 2 släppts.

En intressant sak är att Bf3 fick sämre destruction jämfört med Bc2. Men det var väl bara en del i utvecklingen framåt...

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Killbom:
Skrivet av Lolflakes:

De måste fan tillåta modding denna gången. Vill se piratmoddar, starwarsmoddar och medeltidsmoddar till det som det fanns till BF1942

Moddning nuförtiden är inte lika lätt som förr. I exempelvis 1942 eller Battlefield 2 tog det inte många timmar att rita modeller som passade in i spelet.

Skulle man försöka rita en snygg stormtrooper som skall matcha BF3 eller dylikt så tar det väldigt mycket mer tid.

Det finns fortfarande folk som spelar moddarna till de äldre spelen, om du är intresserad

Visst det kanske är svårare men det finns trots allt många människor med kunskapen som gärna hade velat göra moddar till ett så populärt spel som BF. Så fort ett spel blir stort och populärt blir utvecklarna stora divor som absolut inte vill ha modding. Det är oftast bara de mindre spelen som har modding idag. The elder scrolls är väl undantaget..

Vill du ha moddning så spela ARMA. Modvänligaste produkten i spelhistorien. Tätt följd av STALKER.

Jag har en del grejor jag är irriterad över.. Bl a att de lyssnar så förbannat på de som gnäller och nerfar, begränsar e t c.
Det suger elefantballe.

Men DLC kan ju för fan ingen klaga på. Varje DLC är ju som ett nytt spel till BF3. Kan någon säga mig om ett spel haft bättre banor och tillägg? Jag kan inte komma på något.

Seriöst, tycker du att BF3 banorna håller hög kvalité? De har fan använt samma jävla modeller på sina banor och knappt producerat något ut. De har sattit ut husen direkt och enkelt. Detta hade man själv kunnat göra hur snabbt som helst i den gamla Battlecraft-editorn. Det är så mycket ogenomtänkta saker i BF3s banor så man vill gråta.

Japp, det tycker jag. Med tanke på storleken så är de i princip buggfria och var och en ger en speciell känsla när man spelar. Kan du begära mer?

Till en början men ska jag säga att jag inte tycker de har varit tråkiga. Jag har haft massor med kul på alla BF3 banor men jag tycker ändå de inte håller måttet. Väldigt obalanserade. Väldigt konsollanpassade. Close combat banorna släpptes enbart för att locka CoD spelare. Dessa banorna är inte BF-banor alls.

Det jag mest är sur över är hur enkelt de har gjort sina banor. De tar betalt för något som de har gjort jävligt enkelt. Vem som helst hade kunnat göra likadant om DICE hade släppt verktygen till det. Husmodellerna återkommer överallt som lådor de har lagt ut på ett landskap.

Som sagt banorna är inte dåliga alls. De är roliga men för att de skulle kännas mer nytt skulle det haft mer nya vapen och fordon (de fåtal fordona räcker inte). De skulle ha levererat större variation på hus och varför inte införa nya arméer. Då hade det känts som expansioner.

De valde att släppa sina banor i olika tillfällen. Troligast är att de har haft allting klart från början...

Medlem

signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Dice gjorde bf2 och 2142, bra grejer, men efter det så har jag fått upp ögonen för hur Dice arbetar. Det är knäpptyst på forumet, tills det är dags för ett dlc-släpp, då kommer det en "spelarna är viktiga för oss" - tråd från zh1nto eller nån, och sen blir det tyst igen.

Medlem
Skrivet av korosuu:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Momo:
Skrivet av Battlefieldo:

– Jag har sett omslaget för Battlefield 4 personligen, vilket jag inte kan publicera, men jag kan säga att det påminner om omslaget till Battlefield 3. En springande man, i regnet tillsammans med några pansar- och transportfordon och en liten hint om ett jetflygplan till höger om honom.

Pansar och transportfordon? Jetflygplan? Alltså blir det nutid, inte ett 2143 som jag verkligen hadde hoppats... Fan

Dom har redan sagt tidigare att bf4 skulle vara nutid och inget inom framtidspangande. Det kommer förmodligen efter bf4.

Oavsett börjar jag bli förbannat less allt modernt krig, ge oss andra världskriget eller något annat trevligt. Spelhyllorna är fulla av spel med moderna krig.

När började denna hylla fyllas? Kan slå vad om en get att det finns fortfarande mycket mer 2:a världskrigs spel..

Nope det stämmer ej

Medlem

Altid idioter som ska dra upp liknelser som om vi vore oförmögna att förstå att DICE vill tjäna pengar!
Klart fan de vill tjäna pengar! BFserien är en kanonprodukt som gett många timmar av glädje.
Billig produkt i mina ögon. 500kr för några hundra timmars glädje!
Tycker man inte det så köper man det inte.

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av korosuu:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Momo:
Skrivet av Battlefieldo:

– Jag har sett omslaget för Battlefield 4 personligen, vilket jag inte kan publicera, men jag kan säga att det påminner om omslaget till Battlefield 3. En springande man, i regnet tillsammans med några pansar- och transportfordon och en liten hint om ett jetflygplan till höger om honom.

Pansar och transportfordon? Jetflygplan? Alltså blir det nutid, inte ett 2143 som jag verkligen hadde hoppats... Fan

Dom har redan sagt tidigare att bf4 skulle vara nutid och inget inom framtidspangande. Det kommer förmodligen efter bf4.

Oavsett börjar jag bli förbannat less allt modernt krig, ge oss andra världskriget eller något annat trevligt. Spelhyllorna är fulla av spel med moderna krig.

När började denna hylla fyllas? Kan slå vad om en get att det finns fortfarande mycket mer 2:a världskrigs spel..

Nope det stämmer ej

hmm... hittade en lista med ca 100 olika FPS/THIRDPERSON shooters som utspelar sig under 2:a världskriget.

tvivlar på att det finns lika många FPS/THIRDPERSON shooters som utspelar sig i modern miljö.

listan: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_World_War_II_video_games

Medlem

Jag har en liten teori...
Dice har gjort Battlefield 1942 och 2142.
Om man tar 3 (mars) + 26 + 2013, blir det faktiskt 2042!

Det är ju förmodligen bara en slump, men annars skulle det ju kanske kunna vara så att spelet utspelar sig år 2042, i en hyfsat nära framtid.

Medlem
Skrivet av TheBlueLynx:

Jag har en liten teori...
Dice har gjort Battlefield 1942 och 2142.
Om man tar 3 (mars) + 26 + 2013, blir det faktiskt 2042!

Det är ju förmodligen bara en slump, men annars skulle det ju kanske kunna vara så att spelet utspelar sig år 2042, i en hyfsat nära framtid.

Tack, skönt för ögonen och läsa något från någon som tänker lite utanför ramarna och inte bara bitchar om hur kasst allt är.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Om det blir samma tidsålder så *suck* , håller med folk som tycker det är fegt och det är det. Klart det handlar om miljardaffärer men som personlig åsikt är det tragiskt hur uttjatat modern combat är. Folk som fortfarande säger ww2 är uttjtatat ligger nog lite efter, skulle ta ww2 över MC anyday, speciellt då det är ganska sällsynt bland dagens spel.

Våga lite DICE, grymt trött på AK47:er och Ryssar + Amerikaner jämt.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Blir det nutid, blir det bojkott för min del.

http://www.ea.charlieintel.com/battlefield-4-reveal-confirmed...

FYFAN VA GÖTT TILL ER SOM GILLADE HANS INLÄGG!
and the plot takes place in ‘modern day.’

HELT RÄTT!

Medlem
Skrivet av kyostize:
Skrivet av Lolflakes:

Blir det nutid, blir det bojkott för min del.

http://www.ea.charlieintel.com/battlefield-4-reveal-confirmed...

FYFAN VA GÖTT TILL ER SOM GILLADE HANS INLÄGG!
and the plot takes place in ‘modern day.’

HELT RÄTT!

Är det rätt att det är modern krigsföring? Antar att du inte är en del av den gamla BF-skaran som inte har lirat BF1942

Det bidde visst ingenting.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Dumlen:

https://plus.google.com/photos/107108782199292520033/albums/5... <-- från en del utav bf's guldålder.

http://goo.gl/


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av painOplenty:
Skrivet av showerguy:

Förjävligt i min mening...det är mycket som saknas i BF3.

Göra Premium gratis åt alla
Commander
Större kartor
Dedikerade servrar
Modstöd
Göra det mera E-sport vänligt
Patcha och fixa till spelet

Vänta några år med BF4 och släpp BC3 och sluta med Medal of Honor.

Varför ska premium vara gratis?Ska personalen på Dice jobba gratis tycker du? Ska prova det på Ica idag.. "Jag har handlat era produkter i 15 år, nu ska det fan i mig vara gratis. annars bojkottar jag er och går till Willys"

Sluta gråt för fan! Ingen har tvingat dig att köpa det som i dina ögon är en undermålig produkt.

Så om jag köper en ny bil kontant, ska jag då "köpa" min bil en gång till? och igen å igen å igen? Om jag vill köra en egen server hemma i min bostad till Battlefield 3, så får jag inte det, utan jag ska hyra en EA server... Dom suger på varenda krona dom kan. Och tack vare sådana som DIG så kan dom fortsätta precis som dom gör nu. Hur bar sig Nintendo åt under 80-talet? Och Sony under 90-talet? Ja dom gick med sjuka vinster, men inte fan fick jag betala extra för att komma åt allt innehåll i spelen jag har köpt.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av kyostize:
Skrivet av Lolflakes:

Blir det nutid, blir det bojkott för min del.

http://www.ea.charlieintel.com/battlefield-4-reveal-confirmed...

FYFAN VA GÖTT TILL ER SOM GILLADE HANS INLÄGG!
and the plot takes place in ‘modern day.’

HELT RÄTT!

Är det rätt att det är modern krigsföring? Antar att du inte är en del av den gamla BF-skaran som inte har lirat BF1942

Haha tvärtom snarare. är less på andra världskriget. Spelade BF1942, och CoD 2 i många år.
Och har lirat flera efteråt. BF2, 2142, BC2 och BF3. 2142 sög och andra världskriget är jag less på. Kommer inte bli mindre buggar och klagomål för att dom går tillbaks till andra världskriget. Och bortser man från buggar och att det inte finns moddar så är bf3 grymt bra i min mening.

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av painOplenty:
Skrivet av showerguy:

Förjävligt i min mening...det är mycket som saknas i BF3.

Göra Premium gratis åt alla
Commander
Större kartor
Dedikerade servrar
Modstöd
Göra det mera E-sport vänligt
Patcha och fixa till spelet

Vänta några år med BF4 och släpp BC3 och sluta med Medal of Honor.

Varför ska premium vara gratis?Ska personalen på Dice jobba gratis tycker du? Ska prova det på Ica idag.. "Jag har handlat era produkter i 15 år, nu ska det fan i mig vara gratis. annars bojkottar jag er och går till Willys"

Sluta gråt för fan! Ingen har tvingat dig att köpa det som i dina ögon är en undermålig produkt.

Så om jag köper en ny bil kontant, ska jag då "köpa" min bil en gång till? och igen å igen å igen? Om jag vill köra en egen server hemma i min bostad till Battlefield 3, så får jag inte det, utan jag ska hyra en EA server... Dom suger på varenda krona dom kan. Och tack vare sådana som DIG så kan dom fortsätta precis som dom gör nu. Hur bar sig Nintendo åt under 80-talet? Och Sony under 90-talet? Ja dom gick med sjuka vinster, men inte fan fick jag betala extra för att komma åt allt innehåll i spelen jag har köpt.

Nej du köper din bil en gång. Sedan är det väl upp till dig om du vill uppgradera den. eller vänta med att köpa bilen tills priset sjunker, eller får ett bättre erbjudande. Tråkigt att folk inte kan tänka för sig själva.. sad really.

Medlem
Skrivet av painOplenty:
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av painOplenty:
Skrivet av showerguy:

Förjävligt i min mening...det är mycket som saknas i BF3.

Göra Premium gratis åt alla
Commander
Större kartor
Dedikerade servrar
Modstöd
Göra det mera E-sport vänligt
Patcha och fixa till spelet

Vänta några år med BF4 och släpp BC3 och sluta med Medal of Honor.

Varför ska premium vara gratis?Ska personalen på Dice jobba gratis tycker du? Ska prova det på Ica idag.. "Jag har handlat era produkter i 15 år, nu ska det fan i mig vara gratis. annars bojkottar jag er och går till Willys"

Sluta gråt för fan! Ingen har tvingat dig att köpa det som i dina ögon är en undermålig produkt.

Så om jag köper en ny bil kontant, ska jag då "köpa" min bil en gång till? och igen å igen å igen? Om jag vill köra en egen server hemma i min bostad till Battlefield 3, så får jag inte det, utan jag ska hyra en EA server... Dom suger på varenda krona dom kan. Och tack vare sådana som DIG så kan dom fortsätta precis som dom gör nu. Hur bar sig Nintendo åt under 80-talet? Och Sony under 90-talet? Ja dom gick med sjuka vinster, men inte fan fick jag betala extra för att komma åt allt innehåll i spelen jag har köpt.

Nej du köper din bil en gång. Sedan är det väl upp till dig om du vill uppgradera den. eller vänta med att köpa bilen tills priset sjunker, eller får ett bättre erbjudande. Tråkigt att folk inte kan tänka för sig själva.. sad really.

EA Tänker helt åt dig, du har ju köpt allt med hull och hår, dom har dig så hårt på kroken att du börjat försvara dom. Du är garanterat en "free2play" spelare som betalar för allt ingame material för flera tusen istället för att köpa ett enda spel för 500 spänn.......


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av painOplenty:
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av painOplenty:
Skrivet av showerguy:

Förjävligt i min mening...det är mycket som saknas i BF3.

Göra Premium gratis åt alla
Commander
Större kartor
Dedikerade servrar
Modstöd
Göra det mera E-sport vänligt
Patcha och fixa till spelet

Vänta några år med BF4 och släpp BC3 och sluta med Medal of Honor.

Varför ska premium vara gratis?Ska personalen på Dice jobba gratis tycker du? Ska prova det på Ica idag.. "Jag har handlat era produkter i 15 år, nu ska det fan i mig vara gratis. annars bojkottar jag er och går till Willys"

Sluta gråt för fan! Ingen har tvingat dig att köpa det som i dina ögon är en undermålig produkt.

Så om jag köper en ny bil kontant, ska jag då "köpa" min bil en gång till? och igen å igen å igen? Om jag vill köra en egen server hemma i min bostad till Battlefield 3, så får jag inte det, utan jag ska hyra en EA server... Dom suger på varenda krona dom kan. Och tack vare sådana som DIG så kan dom fortsätta precis som dom gör nu. Hur bar sig Nintendo åt under 80-talet? Och Sony under 90-talet? Ja dom gick med sjuka vinster, men inte fan fick jag betala extra för att komma åt allt innehåll i spelen jag har köpt.

Nej du köper din bil en gång. Sedan är det väl upp till dig om du vill uppgradera den. eller vänta med att köpa bilen tills priset sjunker, eller får ett bättre erbjudande. Tråkigt att folk inte kan tänka för sig själva.. sad really.

EA Tänker helt åt dig, du har ju köpt allt med hull och hår, dom har dig så hårt på kroken att du börjat försvara dom. Du är garanterat en "free2play" spelare som betalar för allt ingame material för flera tusen istället för att köpa ett enda spel för 500 spänn.......

Har aldrig spelat ett pay2win spel...någonsin. Två spel på min dator, Bf3 och Minecraft. Köpte Bf3 när premium kom ut, så jag är ganska nöjd som du förstår. Tycker jag fick mycket "content" för pengarna, Sluta vara så bitter pojkstackare, livet blir så mycket bättre då!

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det finns ju en liten risk att detta blir ett mellanprojekt innan "den riktiga fyran", som ett nytt #Battlefield Vietnam. Det kan ju regna i djungeln...

Skulle passa ganska bra också, trycka ut en sista titel på nuvarande generations konsoler och låta fyran gå mot next-gen.

Jag hoppas på Vietnam eller 2142. Jag tror dock chansen för ett nytt Vietnam inte är så stor med tanke på att Bad Company 2 fick ett miniexpansion med Nam tema

Jag hoppas för guds skull att dom valt 2142 som tema för hela spelet, inte bara en framtid miniexpansion. En kampanj till 2142 vore så jäkla grymt att jag skulle ignorera mitt hat för EA och nöta spelet ändå..förutsatt att det inte kraschar som 3an gjorde...eller snarare sagt fortfarande gör på en hel del Nvidia kort

Jag är 110% säker på att det beror på datorn och inte spelet. Har spelat på 3 olika NV kort sedan det släpptes och har haft 0 krascher. Sluta installera Windows Blinds och annat skit på datorn så slutar den krascha.

Närå. det är kortet. Höll på och meckade under flera månaders mellanrum, väntade på updateringar, drivrutiner med mera, mina polare körde med samma kort och upplevde samma krascher. Tre samtal med EA´support gav ingenting heller, dom hävdade att det var fel på grafikkorten varenda samtal.

Jag köpte ny gamingdator från Komplett i December där jag fick Geforce 660 TI som grafikkort och BF3 flyter på som smör nu, tyvärr så har intresset för spelet dött, så jag hoppas BF4 ser intressant ut


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Blir det nutid, blir det bojkott för min del.

Nu-tid versus Aliens kanske? ett mänskligt förenat motstånd mot Invaderande "främlingar" med högteknologiska/mutantiska förmågor.. Lite som Enemy Territory Quake Wars var fast större & bättre kunde vara nice!
Tänker mig banor med ett hovrande mothership där alien sidan kan kalla in dödsstråle från skyarna a la Independenceday filmen medan människorna får förlita sig på markbundet artilleri eller flygunderstöd..

Annars skulle jag gärna se ett krigsfps i westernmiljö, lite Nord mot Syd amerkånska inbördeskriget, frågan är om vapnen blir för få och tråkiga, men man kan ju blanda in allt från dynamit & molotovcocktails, till pilbågar, yxor, spjut(indianer avändes av båda sidor som spejare), sablar, kanoner, tidiga gattlings etc hur långt man nu vill sträcka på den historiskatrovärdigheten.. med en bra hästsimulering och välbyggda banor skulle det säkert vara kul iaf.. kanske ett spelmoment där ena sidan ska försöka försvara ett tåg med materiel medan den andra försöker stoppa/ta över/ spränga det?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Här är hela bilden.

http://img818.imageshack.us/img818/6991/f36c93a88ae149429a34b...

Känns som det påminner för mycket bf3, är det verkligen legit?
EdIT - ah, såg att det blev länkat högre upp.

Medlem

Jahopp, man får hoppas på mindre hitboxproblem, mer förstörbara miljöer och väldigt väldesignade kartor då.. Men ett BF4 som är alltför likt BF3 känns inte som ett givet köp, förstå mig rätt, jag gillar BF3, vill bara inte betala mer för samma.

Men allvarligt, de måste ju ha nått nytt att sälja spelet med förutom bättre grafik? Ett nytt vädersystem som påverkar striderna? Amerikanen på bilden ser ju lite halvdränkt ut.. Mer sjö/havskrig denna gång? inte helt nytt & inte helt troligt, men kanske..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av TexN:

Här är hela bilden.

http://img818.imageshack.us/img818/6991/f36c93a88ae149429a34b...

Känns som det påminner för mycket bf3, är det verkligen legit?
EdIT - ah, såg att det blev länkat högre upp.

Känns inte legit, inte som Battlefield 4 men kanske som något tillägg till Battlefield 3, but who knows, jag hoppas inte det är BF4 iaf, ser inte lockande ut med ett spel som ser nästan likadant ut.

Medlem

Trodde ni på allvar att de skulle släppa fyran till den här generationen? Självklart kommer den med PS4 och nästa Xbox.

Medlem
Skrivet av Skarpis:

Trodde ni på allvar att de skulle släppa fyran till den här generationen? Självklart kommer den med PS4 och nästa Xbox.

Får jag fråga hur du vet?

Medlem

Nils45, jag vet inte men det är sannolikt att Bf4 släpps med de nya konsolerna. Utvecklarna måste rimligen vilja minska gapet mellan utgåvorna till PC respektive konsol. Å andra sidan kommer relativt få nya maskiner vara ute på marknaden detta år så visst kan jag ha fel.

Skriv svar