I veckans Fragzone - frosseri i Heart of the Swarm

Robot
I veckans Fragzone - frosseri i Heart of the Swarm

Vi for till Versailles för att följa den europeiska lanseringen av svärmens revansch, mötte vår egen Queen of Blades och mer!

#starcraft-ii-heart-of-the-swarm, #battlefield-4


Medlem
I veckans Fragzone - frosseri i Heart of the Swarm

Är den på gång eller?

Inaktiv

Jaha, vart är avsnittet?

EDIT: nu hittade jag det.

Inaktiv
Skrivet av Calle:

Missa heller inte veckans avslutande raljeringen!

Raljering

Medlem
Medlem
Skrivet av foock:

Tackar

Medlem

<3 måndagar


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Måndagar! :evil:


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Tjohoo, nytt avsnitt av fragzone!

Skägg.
10 Chambers

Thumbnailstrul, nu är det ordnat!


signatur
Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Thumbnailstrul, nu är det ordnat!

Ser gärna flera kombateringar, lite BF3 kanske? Sen får du smygträna SC2 så du kan krossa Victor nästa gång.

Inaktiv

Ljuva måndag!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Tveksam till att Battlefield 4 kommer få esportstöd, DICE har ju inte direkt visat stort intresse för esport gällande Battlefield 3.

Medlem

Hmm, undrar om det börjar bli dags att köpa sig SC2. Men fan alla är så bra på strategi spel så jag får alltid så stor stryk

Inaktiv

Battlefield spekuleringen och StarCraft-intervjun var riktigt bra! 5/5

Men det här avsnittet skulle vara så mycket bättre om det fick ett par vändor till med saxen. :/

Combateringen var inte på samma nivå som resten av avsnittet, jag satt mest och väntade på den kommande rajleringen... som uteblev! 1/5

BarCraft-delen var intressant men lång! 3/5

Jag skrattade rätt ut under battlefield-spekuleringen...klippen och bilderna gjorde det hela ännu bättre. Samtidigt sas det en hel del vettigt och Christers DC-minnen var härliga.

Det var mycket intressanta saker som kom upp i SC-intervjun, den tål att ses på igen. Jag skulle vilja se bilder på deras svärd och andra tjänstegåvor!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Hmm, undrar om det börjar bli dags att köpa sig SC2. Men fan alla är så bra på strategi spel så jag får alltid så stor stryk

Do it! Det är dock lite deprimerande att spela då ju bättre man blir desto mer inser man hur jävla dålig man är

Medlem

Jag log extra mycket när jag ser intervjun från versailles eftersom jag lyssnade på senaste Overkligt tidigare ikväll

ELF
Medlem

Kan bara hålla med Christer där om taktiken i Battlefield.
Hans exempel med stridsvagn är perfekt. Samma sak har hänt mig flertalet gånger, men det har även flertalet gånger hänt mig att jag står på avstånd och bombar andra stridsvagnar som även dem bombar mig. Till slut tar jag ut fiendernas stridsvagnar och jag står där med en söndertrasad stridsvagn. Så jag vräker mig ur stridsvagnen, sliter upp blåslampan ur byxfickan och börjar elda på lite var stans i hopp om att den ska lagas... Tror ni inte det kommer en fnissig liten 15 åring som kravlar sig in i stridsvagnen och bara kör iväg som om ingenting har hänt......

Men när det gäller att spela taktiskt och inte bara dra salva efter salva över halva banan med pistolen i hopp om att headshota någon eller köra in mitt i smeten med stridsvagnen, så är det faktiskt inte bara spelarnas fel. Utan en del ligger på utvecklarna. För det finns så oerhört mycket ammunition i spelet. En ammunitionsbärare ska ex. bara ha två ammunitionslådor, inte mer. (Skrev ammunitionsbärare just för att det inte är samma klass i alla spelen som bär ammunition)
En till inställning så som hardcore vore trevligt för oss som vill spela taktiskt.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Ophe:
Skrivet av Smoo87:

Hmm, undrar om det börjar bli dags att köpa sig SC2. Men fan alla är så bra på strategi spel så jag får alltid så stor stryk

Do it! Det är dock lite deprimerande att spela då ju bättre man blir desto mer inser man hur jävla dålig man är

Ja får bli slutet av april man köper det Börjar plugga i början av april så pengar uteblir denna månad Men då kanske man kan träna lite strategiskt tänkande på dota 2 så länge

Medlem

Spoilervarning pa sc2 inslaget(fragetecken)
Jag kastade av mig hörlurarna när han prata om slutet i WoL sa det kanske inte var spoiler Vagade inte ta risken.

Inaktiv

hastapan:
WoL är två år gammalt nu!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

Jäkligt underhållande avsnitt!

Hoppas själv på Dota 2 på O'Learys, en så kallad Pubstomp =D

Finns det nån som kan säga vilken låt som användes i början av O'Learys o barcraft delen?

Medlem
Skrivet av hastapan:

Spoilervarning pa sc2 inslaget(fragetecken)
Jag kastade av mig hörlurarna när han prata om slutet i WoL sa det kanske inte var spoiler Vagade inte ta risken.

Spoilers om nya spelet däremot.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ni är mysiga ni, hela gänget
Sipmo ovan har en poäng med att avsnittet skulle kunna ta några till klipp med saxen, men själv gillar jag att avsnitten går uppåt en timma och att ni låter era konversationer ta plats i dess oredigerade form. Väldigt trevligt att lyssna, titta och relax:a till. Och om ni skulle ägna mer tid åt att redigera inspelningarna skulle ni behöva avsätta mer resurser för att hinna leverera varje vecka. Då blir det mindre tid åt annat. Tycker det är grymt som det är!

1
Skriv svar