The Evil Within – Shinji Mikamis skräckspel utannonseras!

Robot
The Evil Within – Shinji Mikamis skräckspel utannonseras!

Under ledning av Shinji Mikami ska The Evil Within bli en perfekt mix av skräck och action. Se första filmen.

#bethesda, #tango-gameworks, #resident-evil, #the-evil-within


Medlem
The Evil Within – Shinji Mikamis skräckspel utannonseras!

Äh fyfan vad obehagligt de såg ut! Kommer ju skita på mig och spelet kommer se ut sådär!

Medlem

meh kan inte säga jag är impad eller att jag hoppas de kommer snart lol

Medlem

Trailern var ju smått äckligt, men antar spelet inte kommer vara någon höjdare. Känns mest som "fans" kommer säga spelet är sjukt bra.

Men skräckspel är alltid kul, fast jag inte spelar dem.

Medlem

Ärligt talat så är jag rätt fjantig när det kommer till skräckspel, men denna trailern va inte så läskig som jag trodde den skulle vara.

Medlem

Lite Hellraiser/The Grudge/The Thing-grej här...

Men... helt ointressant, kunde man inte fått lite nytt Wolfenstein iaf.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Medlem

Ska det vara ett spel eller en film? -.-


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Väck mig 2014.

Medlem

Jag satte mackan i halsen när armen kom ut, det här blir tyvärr inget för mig

Medlem

De har minsann lagt ner tid på trailern. Får väl se om själva spelet får samma uppmärksamhet.

Medlem

Lyckas de bibehålla den där känslan i spelet så kanske det kan vara något.

Förresten, "...som utvecklas under ledning av Tango Gameworks, under ledning av legendariske Resident..."

Medlem

Mm toppen, tack. Verkligen supertack. Jag kommer få spela Candy Crush i 2 jäkla timmar bara för att lugna nerverna och hamna på mitt happy fun place igen.

Jag är INTE målgruppen för det där...


signatur

The Emperor protects.

Medlem

Ja men sedär, då blev det ett Fallout 4 i alla fall!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

jag är jätteglad över nyheten, really. Ser verkligen framemot ett nytt "riktigt" survival horror-spel.

Synd dock att de bara verkar ha en live-action film att visa upp.

Medlem

Filmen fick mig att tänka på gamla Thrill Kill, är det en presentation av kämparna för en uppföljare månne? Hade varit fett!


signatur
Medlem

Inteeeresting

Medlem

Min första tanke när jag läste skräck-action var meh... Väldigt svårt att få en bra balans utan att det bara blir en action-sörja med några billiga jumpscares. "Trailern" säger för övrigt ingenting.

Medlem

Bra trailer betyder inte bra spel, men hoppas kan man ju. Inte spelat ett riktigt S.H spel på länge.

Medlem

Hoppas dom kör på psykologisk skräck, jumpscares slutade vara läskigt för väldigt längesedan, får hoppas på lite gameplay så småningom


signatur

Game long and prosper

Medlem

Va kul, katt i knät och kaffekoppen i högsta hugg, fyfan vilken röra jag har framför mig. Fuck. You. @0:25

Skribent

Jag trodde de skulle visa upp ett nytt Fallout.

(Nej, vi har inte slutat med det här skämtet.)


signatur

I am the black wizards.

Medlem

2 spooky 4 you 2 spooky 4 me

Medlem

Den perfekta blandningen mellan skräck och action är en blandning där action inte existerar.

För det har ju gått så jävla bra med Resident Evil och Dead Space...

Medlem

asså vad fan:

påminner inte om en annan by ?
med ett människobål i mitten......
, om någon så den 6:e bilden så drar det ju tankarna till ett spanskt namn på en parasit i en spansk by där folk håller i facklor och bränner chaufförer........


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Är sjukt besviken, blir inte ett spel i.a.f inte när teasern var sådär otroligt fjantig, tycker att folk bör ha lärt sig att skräckspel görs bäst utan action(amnesia).

Fan här såg jag fram emot att få höra att dom ska göra wolfenstein så kommer den här skiten... Besvikelsen går inte att beskriva.

Inaktiv

Jaha.. det var ointressant.. Mer hype helt enkelt.

Medlem

haha hoppade till som fan vid 23 sec hahhaha

123
Skriv svar