Mark Jacobs sneglar åt Minecraft

Robot
Medlem
Mark Jacobs sneglar åt Minecraft

Kan bli kul, slåss mot sin server och dominera alla andra guilds, får se hur resultatet blir, har högre förväntningar än Warhammer Online (miss)lyckades lägga fram på bordet


signatur

Game long and prosper

Medlem

I praktiken alla instinker som Jacobs har är klockrena. Det enda han behöver är pengar, egentligen. Men det är ändå skrämmande att han inte kunde få det han ville från storföretagen, trots att det är ett namn som har levererat väldigt högkvalitativa spel innan och har så bra idéer. Long live Kickstarter!

Medlem

Blir kanske bra - dock avbröt jag min kickstarter support till detta efter jag insett att det inte kommer finnas pve.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

låter fantastic

Medlem

Jag saknar ett craftingsystem liknande det i SWG, där allt material är uppbyggt av en mängd attribut som passar olika bra till olika slutprodukter. Är innerligt trött på craftingen man ser i WoW, Rift, etc., där produkten alltid blir densamma så länge man har receptet och resusrerna. Jag tror att det blir mycket enklare med en spelarstyrd ekonomi om produkterna man lägger ut på försäljning skiljer sig från varandra.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Härligt med ett MMO som skippar PvE och satsar helhjärtat på PvP, det allra viktigaste.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Dunder:

Härligt med ett MMO som skippar PvE och satsar helhjärtat på PvP, det allra viktigaste.

Många gånger kan jag hålla med. När det kommer till PVE gillar jag nästan Guild Wars med tanke på att man bara ser andra spelare i städer och då faktiskt kan hitta alla mobs och saker du behöver utan problem. Synd för personer som inte spelar med folk men.. det heter MMO av en anledning. Det är tänkt att man ska spela med andra!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar