ps3 har ett dns fel kan någon hjälpa mig

Medlem
ps3 har ett dns fel kan någon hjälpa mig

ps3 har ett dns fel kan någon hjälpa mig att lösa problemet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) snälla!!!:|

Medlem

Kan du förklara utförligare? Menar du att maskinen inte får något dns-nummer tilldelat av din router?

Medlem

Gör följande:

1. Gå till din router+/modem
2. Dra ur sladden/arna
3. Vänta 10 sekunder
4. Tryck i alla sladdar
5. Vänta på att routern+/modem startar
6 .Problemet löst


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Funkar inte ovan nämnda steg så kan du prova detta: http://www.youtube.com/watch?v=6k4Bvc2MT78

Innan jag gjorde som i klippet så fick jag DNS-error, efter så funkade det direkt.

Har dock fortfarande problem med att få NAT typ 2, får failed varje gång.

Skrev en tråd om det, och fick ett tips på ett klipp på Youtube, gjorde som i klippet och det funkade i lite mer än en vecka tror jag, sen sket det sig igen.

Ursäkta om jag lånar tråden lite

Edit: Blev dock ingen långvarig lösning, fick vara inloggad i en haltimme ungefär, sen får jag vänta några minuter innan jag kan logga in igen. Det hände väl två - tre gånger när jag körde Yakuza 3 demot.

Medlem
Skrivet av antonsimpsons:

ps3 har ett dns fel kan någon hjälpa mig att lösa problemet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) snälla!!!:|

Så du blev allså medlem här för och få hjälp?:P


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Du har läst om kalenderbuggen till ps3 nu va? ingen kommer online

Medlem
Skrivet av Timpetot:

Du har läst om kalenderbuggen till ps3 nu va? ingen kommer online

Det gällde bara tiden runt 1-2/3. Nu funkar det som det ska igen, och det gjorde det även när han skrev sin post.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

jag funderar på att köpa medal of honor 2010 till ps3, men hur siktar man? jag köper det om man siktar på L1

Medlem

Du siktar på utedasset


signatur

Wasted.White.Boys

1
Skriv svar