Humble Double Fine Bundle är igång

Robot
Humble Double Fine Bundle är igång

Köp en handfull Tim Schafer-spel till valfritt pris och stöd välgörenhet.

#double-fine-productions, #psychonauts, #costume-quest, #stacking, #brutal-legend-1, #broken-age-2


Medlem
Humble Double Fine Bundle är igång

Fick bundlen för 40 kr, köööp!!! vänta inte.

Medlem

Kan inte påstå att de tillgängliga spelen lockar särskilt mycket denna gången.

Aktiveras dessa på Steam?

Medlem
Skrivet av pelson:

Aktiveras dessa på Steam?

Yes!

Skrivet av Intuiz:
Skrivet av pelson:

Aktiveras dessa på Steam?

Yes!

Jag köpte precis bundlen för 8.02 och fick Brutal Legend, men jag fattar inte vart jag hittar nycklarna? Jag ser bara "Download"

*Edit* Jag hittade.

Medlem

That value...

Avstängd

Har inte dessa redan varit med på Humble Bundle?

Hursomhelst, inga spel som intresserar mig denna gång tyvärr.

Inaktiv

Inget intressant alls, men fenomenet är. Hoppas på mer imponerande material nästa gång.

Medlem

Man måste inte aktivera spelen på Steam, de funkar i alla fall om man laddar ner direkt från humblebundle.com.

Dessutom är det Mac och Linux versioner till alla spelen också. (Förutom Windows)

Medlem

Milkman Conspiracy banan i Psychonauts kan vara det bästa i ett spel någonsin! gå runt och lyssna på agenterna är så jäkla roligt


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Inhandlat idag. Helt klart värt 56 kr för fyra bra spel. Men jag skulle gladeligen ge karln 500$ för ett nytt Monkey Island.

Medlem

Om man gillar "Metal-musik" och humor bör man spela igenom "Brütal Legend"! Det fungerar dock bäst med handkontroll även på PC.

( Ozzy i en biroll som en fladdrmus, som hotar att bita huvudet av en, i ett sidouppdrag hade jag väldigt skoj åt )

Även Psychonauts är ett underbart spel. Dom andra har jag inte hunnit spela än.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

1
Skriv svar