World of Darkness är fortfarande några år bort

Robot
World of Darkness är fortfarande några år bort

Vampyr-fantasterna har säkert inte missat att EVE-skaparna håller på med ett Vampire: The Masquerade-MMO, men än får vi vänta tills det ser nattens mörker.

#eve-online, #ccp-games


Medlem
World of Darkness är fortfarande några år bort

Jag längtar efter detta. Tråkigt att höra att det går så slött

Medlem

Vad jag har väntat på det här spelet!
Vill ha det nu!!!!

Medlem

Av all teknologi de visat för EVE där man ska kunna gå omkring på rymdstationer så återanvänds säkert den tekniken i detta spel.

Det kommer bli grymt!

Medlem

Låter trevligt :). Glöm bort spelet ett par månader läs nyheten sen igen så är det ju inte lika långt kvar :D!

Medlem

Tror det kan vara dags att bry sig om MMOs igen när detta och Blizzards Titan släpps. Får ha ett liv i ett par år till bara.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Det hade jag missat.... Nu är jag taggad så in åt helvete!!!!


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Längtar efter detta!!

Medlem

jag ställer in mig i väntans kö.
fan, fick jag välja ett spel av alla under utveckling att släppas imorgon hade jag valt detta

Medlem

Som Gearbox så fint visade oss med Äjliäns Maariines nu senast så kan man inte lita ett skit på utgivare, med eller utan gamplayfoto, ty alla säger att deras kommande spel ska bli det mest fantastiska sedan rostbröd uppfanns.. så hoppas inte förmkt tills ni hunnit testa slutresultatet..! :-\


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Har längtat som tusan efter det här ända sedan jag hörde att ett VTM mmo utvecklas.

CCP känns helt klart rätt för det här spelet


signatur

Game long and prosper

Moderator | Testpilot
Skrivet av toast:

Som Gearbox så fint visade oss med Äjliäns Maariines nu senast så kan man inte lita ett skit på utgivare, med eller utan gamplayfoto, ty alla säger att deras kommande spel ska bli det mest fantastiska sedan rostbröd uppfanns.. så hoppas inte förmkt tills ni hunnit testa slutresultatet..! :-\

Man har väl aldrig kunnat lita på utgivare osv. Visst vissa kanske har "bättre rykte". Men i princip allihopa släpper alltid något skit spel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Har stort förtroende för CCP och jag är övertygad om att de kommer göra ett fantastiskt bra spel. Jag hoppas att det blir lika oförlåtande som EVE Online.
VTM:Bloodlines är ett av det bästa ( om än buggiga) spelen jag har spelat.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem

Men Camarilla är ju bara en liten del av The World of Darkness, Garou, The Fallen och The Awakened är ju mycket intressantare. Min personliga favorit är The Fallen som har ofantligt mycket historia skriven i böckerna och i skönlitteraturen.

Medlem

Jag är inte intresserad av world of darkness så länge det bara är vampyrer. Spelar mycket hellre en varulv!

Medlem

skulle nog va bättre som single player/co-op spel.

Medlem
Skrivet av Sille:

skulle nog va bättre som single player/co-op spel.

Det skulle ju komma ett world of darkness spel där du skulle få spela som Garou fast det blev nerlagt

http://whitewolf.wikia.com/wiki/Werewolf:_The_Apocalypse_-_Th...

Ge hit ett WoD spel med Garous i huvudrollen

1
Skriv svar