War Thunder är under utveckling till PS4

Robot
War Thunder är under utveckling till PS4

Mmo-spelet War Thunder tar steget in i nästa generation.

#gaijin-entertainment, #war-thunder


Medlem
War Thunder är under utveckling till PS4

De va som fan o.O

Skribent
Skrivet av totte1015:

De va som fan o.O

Det här var en oväntad och intressant nyhet. Har varit rätt sugen på att dra hem det, men har fastnat i World of Tanks


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Bara bildligt? Fan vad lamt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Yes! Bombplansjakt i soffan, fy va gott!


signatur

Styret upp och däcken ner

Inaktiv

Mer mmo till konsol behövs verkligen för dom få som finns spelbara nu är inge vidare,
dom 2 mmo man lirat på konsol var Final Fantasy online och Phantasy star universe,
båda var helt ok, fast båda är numera stängda...

Hoppas det kommer nåt skapligt mmo till next gen.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Skribent
Skrivet av Pålis:

Mer mmo till konsol behövs verkligen för dom få som finns spelbara nu är inge vidare,
dom 2 mmo man lirat på konsol var Final Fantasy online och Phantasy star universe,
båda var helt ok, fast båda är numera stängda...

Hoppas det kommer nåt skapligt mmo till next gen.

Jag vill ha World of Tanks. Har blivit helt fast i det spelet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

War Thunder är inget MMO, begreppet är förvisso idag så våldtaget att de flesta troligen tycker jag har fel.

Men War Thunder är ett vanligt onlinebaserat spel, det är inte tusentals spelare tillsammans på en och samma server, det är inte ens hundratals spelare samtidigt.

Inte ett helt dåligt spel, och det finns vissa MMO-inspirerade drag, men något MMO är det verkligen inte.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Är en trogen flygsim fantast och sitter fortfarande och nöter IL-2 1946, men War thunder föll mig inte alls i smaken. För obalanserat och fysiken och skademodellerna är fel även på simulator inställningarna. Gajin har gått nerför ända sedan Wings of Prey

Inaktiv
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Pålis:

Mer mmo till konsol behövs verkligen för dom få som finns spelbara nu är inge vidare,
dom 2 mmo man lirat på konsol var Final Fantasy online och Phantasy star universe,
båda var helt ok, fast båda är numera stängda...

Hoppas det kommer nåt skapligt mmo till next gen.

Jag vill ha World of Tanks. Har blivit helt fast i det spelet.

Har inte provat World of tanks,
men det borde väl funka till konsol eftersom det är bara tanks och att man uppgrader eller köper nya tanks och man kör runt och skjuter,
eller är det ett mer komplicerat spel än så ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Spelet är underbart kul och det snyggaste flygspelet som finns, planen ser super ut och även omgivningen.

Men måste ändå påpeka att denna trailern var fruktansvärt dålig och inte visade hur kul och bra det är.

Medlem

Vilket är bäst undrar då jag, World of Warplanes eller War Thunder?

Medlem
Skrivet av Scream112:

Vilket är bäst undrar då jag, World of Warplanes eller War Thunder?

War Thunder. World of warplanes är väldigt dåligt gjort med hur man flyger och hur det ser ut, samt att det är inga snygga effekter av skada på planen i spelet.

War Thunder vinner slaget väldigt lätt.

Medlem

Shit det var oväntat. Själv är man ju fast i skiten som faan,

detta får mig att fundera mer på PS4 än xbox:D

Medlem
Skrivet av Luffarkaka:
Skrivet av Scream112:

Vilket är bäst undrar då jag, World of Warplanes eller War Thunder?

War Thunder. World of warplanes är väldigt dåligt gjort med hur man flyger och hur det ser ut, samt att det är inga snygga effekter av skada på planen i spelet.

War Thunder vinner slaget väldigt lätt.

God damn... blir att testa War Thunder då

Medlem
Skrivet av Scream112:

Vilket är bäst undrar då jag, World of Warplanes eller War Thunder?

Enkelt, war thunder. Det känns betydligt bättre + att dom kommer lägga in skepp och stridsvagnar i samma spel, och dom planerar att ha ett gamemode där alla 3 fordonstyper strider med varandra på sin sida!

1
Skriv svar