Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Resultatet av Playstation 4-bilderna

Robot
Resultatet av Playstation 4-bilderna

Det tog inte lång tid innan någon klistrade ihop Sonys snabba bilder till en möjlig design.


Medlem
Resultatet av Playstation 4-bilderna

Jag tycker det ser lite mupp ut. Bara en sådan sak att fläktblåset sitter på sidan är lite udda.

(Btw, videon leder till Elder Scrolls Online: crafting.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Designen ser väldigt nytänkande och proffsig ut. Way to go Sony!

Medlem

Ser ut som en tjock laptop man kan fälla upp.

Skägg.
10 Chambers

Frankenstation 4!


signatur
Medlem

Tvivlar på att fläkten sitter uppe på sidan så där fult och synligt. Sådana stansade hål brukar bara finnas på undersidan.

Medlem
Skrivet av Anthonyu89:

Designen ser väldigt nytänkande och proffsig ut. Way to go Sony!

Vad exakt är nytänkande? Den är svart/silvrig med lufthål. Precis som all annan media-utrustning ever. Verkligen nytt och fräscht.

Medlem

Hoppas inte ps4 kommer lida av samma hårdvaruproblem som ps3 hade vid lanseringen :(/


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Varför ens orka spekulera och till vilken nytta?


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av magma:

Hoppas inte ps4 kommer lida av samma hårdvaruproblem som ps3 hade vid lanseringen :(/

exakt. Jag bryr mig mer om det än hur den ser ut. Det tänker man inte mycket på ändå efter ett tag, men om den inte funkar som den ska så lär man märka det.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av magma:

Hoppas inte ps4 kommer lida av samma hårdvaruproblem som ps3 hade vid lanseringen :(/

Vilka hårdvaruproblem då? Min launch PS3 snurrar fortfarande (om än betydligt mer högljudd pga utsliten kylpasta). Visst var där en och annan som slutade fungera, men så är det ju alltid med hårdvara och det var mig veterligen inte särskilt vanligt?

Medlem

Jag tycker sj det är nästan samma stil som ps3 men men det är jag det, för se hur microsoft Xbox kmr se ut längtar tills ikväll


signatur

How you doin?!

Medlem

Ser retro ut


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Medlem

Här är ett annat ihopklipp på hur konsollen ser ut:

Medlem

Inga problem med den där designen..har oxå en PS3 som rullat på sedan begynnelsen.. men det blir väl som vanligt att man sitter där med både Xbox och PS4:-)


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

PS4/ Nya Xbox...
Den av dem som kommer innan jul blir den jag köper. Kommer bägge innan jul är det vilka spel som kommer som avgör vilken jag köper först. Är det superduperspel till bägge, och bägge kommer innan jul....ja, då blir det inga julklappar till ngn annan i familjen, utan jag får två.
(det kommer inte hänga på teknik i slutändan eller vilken maskin som "bäst" utan målgrupp och vilka spel som de får)

Medlem

Blir PS4 för mig, trots att jag varit tvungen att byta PS3 två gånger. Första gången blev det garantibyte då spelaren pajade. Andra gången var det någon elektronik som gav upp, men då var den över 5år gammal så det var bara att köpa en billig slim.

Helt okej i min bok.

Medlem
Skrivet av Wortex:
Skrivet av magma:

Hoppas inte ps4 kommer lida av samma hårdvaruproblem som ps3 hade vid lanseringen :(/

Vilka hårdvaruproblem då? Min launch PS3 snurrar fortfarande (om än betydligt mer högljudd pga utsliten kylpasta). Visst var där en och annan som slutade fungera, men så är det ju alltid med hårdvara och det var mig veterligen inte särskilt vanligt?

Mjukvaran låste sig många gånger under samma dag och systemet blev lätt överhettat. Sony rättade till det mesta efter några mjukvaruuppdateringar. Många jag känner hade samma problem. Precis. Men om man säger så här:
Hoppas vi kan undvika en så felfri konsol som möjligt vi släpp.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Oj om det där stämmer så kommer den lätt kunna stå framme iaf

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Här är ett annat ihopklipp på hur konsollen ser ut:
http://i.imgur.com/62aB7go.jpg

Haha, det gjorde min dag. Tack


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Mycket fin.


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Banditen:

Varför ens orka spekulera och till vilken nytta?

hur orkar du trycka på länken och läsa om nått som uppenbarligen inte intresserar dej?

Medlem

Alla dessa gissningar... Bättre att vänta till släppet.
Fast det blir nog en bra konsol när den kommer!

Fast jag köper den nya xboxen för den är stabilare online o lirar bättre emot win 8.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Ja alltså... Om man tycker att en återgång till att få saker att se ut som retro-skivspelare av vinylslaget är fin design idag så visst...

Ser ut som en vinylspelare med locket nere...

Även drag av en gammal ful VHS.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av Anthonyu89:

Designen ser väldigt nytänkande och proffsig ut. Way to go Sony!

Vad exakt är nytänkande? Den är svart/silvrig med lufthål. Precis som all annan media-utrustning ever. Verkligen nytt och fräscht.

Det första jag tänkte på var "oj, det ser ut som min receiver till bioljudet". Så jag har också lite svårt att se det som nytänkande!

Jag hatar den där välvda designen på PS3:orna, man kan inte sätta någonting ovanpå konsolen, hoppas på en platt och snygg sak.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Banditen:

Varför ens orka spekulera och till vilken nytta?

Vi har inga liv tyvärr


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hoppas att det inte stämmer..
Den bilden visar ju vilken jävla random DVD spelare som helst..

Medlem

usch, bandspelare deluxe!

12
Skriv svar