Xbox One-cheferna om nya konsolen

Robot
Xbox One-cheferna om nya konsolen

Microsoft har släppt en film där de tyngsta krafterna bakom Xbox One berättar om konsolen.

#microsoft


Medlem
Xbox One-cheferna om nya konsolen

"Our Freedom Box is filled with DRM! IT'S AWESOME!"


signatur

I drank what?

Kabelbox är det enda jag säger och d är alltid lika kul att se hur långt upp deras tungor går
i EA,s r*v.

Inaktiv
Citat:

The new Xbox will have graphics capabilities beyond anything that we've seen

Gissar att de inte spelat PC-spel på några år. Ytterligare en video med en massa hyperbol. Nu är i och för sig är inte Microsoft ensamma om sånt men ändå.

Medlem

Kul med alla positiva här på forumet.
Synd bara att de gör annat i kväll.

Bra är det ju för PS kramare och gnäll nissar för då får de ju mer plats.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

"Xbox One powered by "rocket-science level stuff"

Kan någon svara mig på WTF va det han rökte/drog in i nästan innan han gick upp på scenen?

Inaktiv
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

"Xbox One powered by "rocket-science level stuff"

Kan någon svara mig på WTF va det han rökte/drog in i nästan innan han gick upp på scenen?

Tja, de snackar en massa skit eftersom de vet att många utav dem som lyssnar är console kids själva utan någon som helst uppfattning, idioter som verkligen tror att Xbox One (3) är kraftfullare än en dator =/

Skrivet av User:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

"Xbox One powered by "rocket-science level stuff"

Kan någon svara mig på WTF va det han rökte/drog in i nästan innan han gick upp på scenen?

Tja, de snackar en massa skit eftersom de vet att många utav dem som lyssnar är console kids själva utan någon som helst uppfattning, idioter som verkligen tror att Xbox One (3) är kraftfullare än en dator =/

Så sant så sant : ) Men "rocket-science level stuff", *skakar på huvet*
Ms .... vad ska man säga.....

Inaktiv
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:
Skrivet av User:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

"Xbox One powered by "rocket-science level stuff"

Kan någon svara mig på WTF va det han rökte/drog in i nästan innan han gick upp på scenen?

Tja, de snackar en massa skit eftersom de vet att många utav dem som lyssnar är console kids själva utan någon som helst uppfattning, idioter som verkligen tror att Xbox One (3) är kraftfullare än en dator =/

Så sant så sant : ) Men "rocket-science level stuff", *skakar på huvet*
Ms .... vad ska man säga.....

Haha menar det. M$ blir sämre år efter år. Hoppas Xbox Three, erhm, One, floppar totalt så de äntligen kan gå i graven.

Medlem

Tråkigt att pessimisterna även är de som talar högst...

Skrivet av hoLd:

Tråkigt att pessimisterna även är de som talar högst...

Jag är optimist, bara jag får mig ett NHL spel där jag kan använda kinecten för att spela målvakt. Jag menar, snacka om optimalt ölspel med polarna! Några sitter med kontrollerna och styr sina utespelare, medans 1-2 personer rullar och hoppar runt på golvet för att rädda allt.

Jag hoppas den framtiden snart är här och om det blir denna generation återstår väl att se, men jag hoppas!

Medlem

Fantastiska saker faktiskt men. Om de hade gjort en annan maskin till med kamera och tv funktionen. Hur mycket dyrare blir inte maskinen med dessa hårdvara? De vill jag inte betala för. .Har använt ps3 till att kolla film japp men där tar det stopp. Alla de funktionerna kommer vara i nästa smart tv. Ms skulle lagt de resurserna på snabbare " mer" minne Cpu gpu osv.

Medlem

@robedob, kort och gott: MS skulle lagt de pengarna på att göra en spelkonsoll. Det som Xbox brukade vara.

Om jag vill ha en mediabox, då köper jag en sådan. Vill jag ha en spelkonsoll köper jag en sådan.

Jag vägrar bli påtryckt en massa skit jag inte vill ha, som jag dessutom måste betala för.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar