Stillhet och kaos i Lords of Shadow 2-trailern

Robot
Stillhet och kaos i Lords of Shadow 2-trailern

I vinter släpps Castlevania: Lords of Shadow 2. Konamis sex minuter långa E3-trailer visar varför du ska bry sig om

#castlevania-lords-of-shadow-2, #mercury-steam


Medlem
Stillhet och kaos i Lords of Shadow 2-trailern

Ser väldigt mycket fram emot det här spelet då jag tyckte första var grymt. Synd att det verkar vara en del som inte håller med mig.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Fetjohn:

Ser väldigt mycket fram emot det här spelet då jag tyckte första var grymt. Synd att det verkar vara en del som inte håller med mig.

Jag har aldrig spelat ettan, men den här trailern gjorde mig redigt pepp på tvåan. Så jag håller med dig i alla fall!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jo, det är tråkigt. Jag blev tokkär i första spelet så det här blir nog ett day 1 för mig. Ett Castlevaniaspel där du spelar Dracula Vad mer behöver man säga?

Medlem

jag gillade 1an riktigt mycket =). och som dom brukar säga här på FZ. En riktigt fläskig trailer =)!! Det här kommer bli bra hoppas jag =). Värkar som piskan är borta så nu får vi kötta med svärd =).

Medlem

Still better story than twilight!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Vad är det dracula säger i de på psx? "have at you?" Nu kanske man får höra det första gången ;D!

Det vore ju annars roligt med något megabundle med alla tidigare castlevania =).

Medlem
Skrivet av ohem:

Still better story than twilight!

Finns mycket som har bättre story än det :).

Medlem

Härligt att höra att de inte längre har halva armen uppkörd nånstans utan släpper till PC också Detta och etta förstås.

Den där trailern gav mig DmC vibbar, det är inte en bra sak. Kan de inte bara ta sig i kragen och göra Castlevania '99 istället? Har väntat ett bra tag nu på det.

Medlem
Inaktiv

Förutom att jag fick en gnagande känsla av att mycket avslöjades i den där trailern kändes det onekligen som om det där kan bli riktigt, riktigt bra.

Medlem
Skrivet av ohem:

Still better story than twilight!

MS Röj har ju bättre story än Twilight!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

1:an var ett riktigt bra spel och jag har inga tvivel på att detta kommer bli bra. CoH etc ger kalla kårar och en tår i ögat, detta ger pepp!

Medlem

Gillade 1:an. Äntligen, detta har man dock väntat på.
Släpps det i vinter, så är det lätt att bli in snöad några dagar

1
Skriv svar