"ZombiU var inte ens i närheten av lönsamt"
Kanske beror på att spelet fick värdiga 4.5/10 på Gamespot. Det var skit helt enkelt och det var Red Steel också!
Det enda det betyder är att de inte blev mutade av Nintendo. Kane & Lynch spektaklet, anyone?
Ska alltid komma nån och skrika mutor! Hurr burr derp..
hade inga problem alls med buggar eller dåliga kontroller under hela spelet, å det faktum att man kunde jaga sin förra karaktär för att få tillbaka sin utrustning var riktigt kul ^^
Det enda jag hade problem med var att inventoryt buggade några gånger. Inte mycket, men ändå så man lade det på minnet.
Tycker ZombieU vann mycket på att de vågade göra något nytt, de kanske inte revolutionerade med spelet, men de tog ut svängarna lite mer än vad som är brukligt.
Kanske beror på att spelet fick värdiga 4.5/10 på Gamespot. Det var skit helt enkelt och det var Red Steel också!
Det enda det betyder är att de inte blev mutade av Nintendo. Kane & Lynch spektaklet, anyone?
Ska alltid komma nån och skrika mutor! Hurr burr derp..
Nu är det faktiskt fullt berättigat att ifrågasätta just Gamespot.
I am the black wizards.
Visst att Wii U inte sålt så bra, men det stora misstaget var att inte anstränga sig med implementation av ordentlig multiplayer. Ingen co-op, enbart lokal multiplayer och lokal multiplayer erbjuder bara två spelare.
Upplägget är strålande att spela mot varandra och då även en snitsig implementation av dubbla gamepads vore något. Kanske är det Wii U's prestanda som sätter stopp för det dock.
Jag tycker att exklusivitet gäller för alla konsoler. om dom INTE hade det skulle dom sälja mer.
Ehm säg att konsol A hade exklusiva spel men konsol B inte hade några egna. Skulle vara helt otroligt om konsol B skulle sälja mer. Varför skulle man köpa konsol B om alla spelen plus några extra går att spela på konsol A? Your logic is false.
Jag tycker att exklusivitet gäller för alla konsoler. om dom INTE hade det skulle dom sälja mer.
Ehm säg att konsol A hade exklusiva spel men konsol B inte hade några egna. Skulle vara helt otroligt om konsol B skulle sälja mer. Varför skulle man köpa konsol B om alla spelen plus några extra går att spela på konsol A? Your logic is false.
nja. om spelet fanns till alla konsoler + PC, skulle det då inte sälja mer totalt än bara till en platform?
nja. om spelet fanns till alla konsoler + PC, skulle det då inte sälja mer totalt än bara till en platform?
Ah sorry trodde du menade att det var konsollerna som skulle sälja mer. Grejen med de exklusiva spelen är ju dock att microsoft/sony betalar utvecklarna för att göra spel till deras konsol för att på så vis sälja mer hårdvara. Att spelen då inte säljer riktigt så mycket som ett mutiplattformsspel spelar då mindre roll.