Gameplaypremiär för GTA V!

Robot
Gameplaypremiär för GTA V!

Som du har väntat. Nu kan vi äntligen visa upp gameplay från 2013 års hetaste spel: Grand Theft Auto V.

#grand-theft-auto-v, #rockstar-games, #red-dead-redemption, #grand-theft-auto-san-andreas, #grand-theft-auto-iv


zsm
Medlem
Gameplaypremiär för GTA V!

Skitspel!

Medlem

Min skärm är vit, HJÄLP!

Medlem
Medlem
Medlem

Rockstar Games levererar. Än en gång.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Medlem

Helt fantastiskt. Ge mig meeeeer.

Medlem

Så jäkla coolt!!!:)

FM-guru
F.d. Sisyr

Haha vafan 15k likes på youtube redan.

Medlem

COOLTTTT!!!!!!!!

Medlem
Medlem

faaaaaaaaaaan vad taggad jag blir!! kan inte vänta till multiplayer-genomgången!!!

Inaktiv

Äntligen! Ser väldigt lovande ut måste jag säga och jag älskar att det verkar finnas mer customization än SA!

Medlem

Oj Oj Oj, that hit the spot!

Medlem

Tänkte att två månader går nog snabbt innan jag såg denna. Jag tror att detta helt plötsligt blir dom två absolut långsammaste månaderna i hela mitt liv..

Medlem

neeeeeeeeerdgasm x1000000


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Detta blir ett jäkla kul spel att lira med polarna, kan inte vänta mer på min CE

Medlem

My gooood, förväntade mig verkligen inte så här många nya features!!

Tyvärr så får jag vänta längre då jag vill ha pc versionen, sitter bekvämare vid datorn än vid teven om jag ska spela flera timmar på raken


signatur

Game long and prosper

Medlem

Detta kommer förmodligen oss måååååååååånga roliga timmar.

Medlem

Det ser så fruktansvärt välgjort ut! Hypen är uppskruvad till 120%!


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Såg Ju betydligt bättre ut än GTA IV iaf.
Hoppas bara dom fixar dom superclunkiga kontrollerna som fyran hade också.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Game of the Year räcker inte. Detta blir otvivelaktigen årtiondets spel. Ribban för next-gen-spelen har satts.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv
Medlem

tiger woods gta edition YEEEES kommer bli som i red dead, istället för att spela storyn kommer jag springa runt å spela golf xD hoppas inte spelet har poker, då e jag körd


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Holy shiiieet, hoppas bara på en pc release nu också!

Medlem

Skulle aldrig ha kollat! Ni som ska spela det på konsol har det lättare än oss som tänkt spela det på PC, ni har i alla fall ett datum.

Medlem
Skrivet av Gmodderable:

Mad PC fags?

YEEEEES you bet!!! Jag sitter och ber till spelgudarna att portningen kommer ske mycket fortare än vad det tog 4an.

Das hype ist gross


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Kunna spela golf, tennis, tävla i cykling, jaga vilda djur (hjortar och så vidare) och tama djur (människor), dyka, utforska, tjäna pengar online... nej! Shut the fuck up and take my mother fucking money, bitch!!! O.o

Medlem

Day 1 köp för min del. Ser ju makalöst underbart ut.

Skriv svar