Brothers: A Tale of Two Sons

Medlem

Får en känsla av att recensenten inte är/kan vara helt ärlig. Känns bara så. Tyvärr.
Saknar info om spelet som andra recensioner brukar innehålla. Den sa egentligen inte så mycket, som det annars gör i recensionerna på FZ.. Märkligt!?

signatur

autograph

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av autograph:

Den här recensionen är nog fanimej en av de sämsta/smörigaste recensioner jag läst, någonsin.
Gissade på en femma redan innan jag såg poängen.
Kommer inte att köpa!
Men jag gillar Fares filmer!
.

Skrivet av autograph:

Får en känsla av att recensenten inte är/kan vara helt ärlig. Känns bara så. Tyvärr.
Saknar info om spelet som andra recensioner brukar innehålla. Den sa egentligen inte så mycket, som det annars gör i recensionerna på FZ.. Märkligt!?

Konspirationsteoretiker, much? Har själv spelat igenom det nu. Fantastiskt spel, inte alls otänkbart med en femma. 9/10 från mig, vilket översätts till 4 eller 5 på en femgradig skala.

Medlem

Spelet har fått 86/100 samt 8.6 av användarna på Metacritic, om man nu vill jämföra betyg. Take that, science!

Medlem

Jag testade provversionen igår...
Tyvärr tråkigt.
Men jag gillar Josef Fares, så köper det bara därför isf.

Medlem
Skrivet av Segas:

Vad recensenten personligen tycker om spelet är helt subjektivt och högst ointressant.

Och varför i hela helvete läser du då FZ?

signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Oväntat.. Svenskt = 5/5

Och din poäng är?

signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av kebbe:

Oväntat.. Svenskt = 5/5

Och din poäng är?

Att betyget var satt redan innan recensionskoden låg i skribentens nävar. Vi vet ju alla hur ingosade FZ är med såväl Fares (bland annat genom forna P2P-gänget) som exempelvis Dice.. Surprise surprise, båda kammar hem femmor (den ena på löpande band trots uppenbara brister i produkterna). Kan tänka mig att skribenten får ett mail med textraden "Motivera 5/5" till dessa spel.

Spelar å andra sidan inte så stor roll, planerade inte att köpa detta prettolir oavsett.

Inaktiv
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Segas:

Vad recensenten personligen tycker om spelet är helt subjektivt och högst ointressant.

Och varför i hela helvete läser du då FZ?

För att jag hoppades på en ordentlig recension....för helvete. Det är det minsta man kan kräva av en sida som FZ.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av kebbe:

Oväntat.. Svenskt = 5/5

Och din poäng är?

Att betyget var satt redan innan recensionskoden låg i skribentens nävar. Vi vet ju alla hur ingosade FZ är med såväl Fares (bland annat genom forna P2P-gänget) som exempelvis Dice.. Surprise surprise, båda kammar hem femmor (den ena på löpande band trots uppenbara brister i produkterna). Kan tänka mig att skribenten får ett mail med textraden "Motivera 5/5" till dessa spel.

Spelar å andra sidan inte så stor roll, planerade inte att köpa detta prettolir oavsett.

Då kan jag ju säga att jag inte känner Josef Fares, har aldrig träffat Josef Fares, har innan recensionen skrevs inte ens pratat eller på annat sätt interagerat med Josef Fares. Jag har f.ö. inte ens sett flera av Fares filmer så jag är heller inget die hard-fan.

Att dessutom hävda att vi får uppmaningar om vilka betyg som ska sättas är såpass befängt att inte ens den mest paranoida på allvar kan tro på det.

Dessutom har ju flera svenska spel fått ljummen kritik. Bland annat gav jag själv A Game of Dwarves en futtig 2a för bara några månader sedan.

Medlem

Trevligt att se att svenska spelutvecklarw kan görs riktigt bra och innovativa spel också, inte bara massproducerade uppföljare som döljer på namn och reklam istället för innehåll. Dock så ska det erkännas att när det är ett svenskt spel som recenseras är det en extra god idé att kolla fler recensioner också, då det är lätt även för en recensent att bli lite lätt nationalistisk. Så tycks dock inte vara fallet här vilket är bra.
Att färre sedan skulle lyckas skapa något vettigt är också imponerande, tycker hans filmer är synnerligen själlösa och tråkiga, helt utan vision eller eget budskap.

Medlem
Skrivet av Rocky Dennis:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av kebbe:

Oväntat.. Svenskt = 5/5

Och din poäng är?

Då kan jag ju säga att jag inte känner Josef Fares, har aldrig träffat Josef Fares, har innan recensionen skrevs inte ens pratat eller på annat sätt interagerat med Josef Fares. Jag har f.ö. inte ens sett flera av Fares filmer så jag är heller inget die hard-fan.

Att dessutom hävda att vi får uppmaningar om vilka betyg som ska sättas är såpass befängt att inte ens den mest paranoida på allvar kan tro på det.

Dessutom har ju flera svenska spel fått ljummen kritik. Bland annat gav jag själv A Game of Dwarves en futtig 2a för bara några månader sedan.

Känns som att jag gick in på ett känsligt ämne där.. Syftar inte på uppmaningar om betyg i allmänhet, om det däremot handlar om rekalm-året-runt-Dice eller som i detta fallet: Ett småskaligt spel som trots noll hype fått ett eget Fragzone-avsnitt tillägnat sig och månader av överdriven täckning (troligen pga kopplingarna till redaktionen). Ja, då ser jag det som en klar möjlighet.

Ja, visst går det bra att ge negativa recensioner till obskyra svenska spel vars utvecklare sitter i sina källare och leker spelutvecklare, men grannen kan man inte kritisera. Eller hur? Nej, jag fortsätter att se recensioner som den lätta vägledning de är och genomskådar det som är förbestämt ryggdunk, hittar bättre spel på det viset. Siffror till salu är en ganska dålig måttstock på kvalitet.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Oväntat.. Svenskt = 5/5

http://www.fz.se/artiklar/recension/20130808/steamworld-dig

Medlem
Skrivet av kebbe:

Känns som att jag gick in på ett känsligt ämne där.. Syftar inte på uppmaningar om betyg i allmänhet, om det däremot handlar om rekalm-året-runt-Dice eller som i detta fallet: Ett småskaligt spel som trots noll hype fått ett eget Fragzone-avsnitt tillägnat sig och månader av överdriven täckning (troligen pga kopplingarna till redaktionen). Ja, då ser jag det som en klar möjlighet.

Ja, visst går det bra att ge negativa recensioner till obskyra svenska spel vars utvecklare sitter i sina källare och leker spelutvecklare, men grannen kan man inte kritisera. Eller hur? Nej, jag fortsätter att se recensioner som den lätta vägledning de är och genomskådar det som är förbestämt ryggdunk, hittar bättre spel på det viset. Siffror till salu är en ganska dålig måttstock på kvalitet.

Jag kan ju bara svara för egen del, men du förstår ju själv att det inte är så trevligt att bli anklagad för att ligga i utgivarens ficka på det där sättet. Om det gör mig överkänslig så får jag väl hacka i mig det.

F.ö. är jag inte inblandad i Fragzone men jag gissar att anledningen att svenska spel eventuellt får lite mer täckning beror på att svenska utvecklare helt enkelt är mer tillgängliga för reportage. Att Brothers inte har täckts någon annanstans är dessutom helt fel, då de flesta stora publikationer har skrivit upp det och intervjuat utvecklarna sedan det utannonserades.

Dessutom kan väl Paradox knappast beskrivas som en obskyr källarstudio?

Medlem
Skrivet av Rocky Dennis:

Jag kan ju bara svara för egen del, men du förstår ju själv att det inte är så trevligt att bli anklagad för att ligga i utgivarens ficka på det där sättet. Om det gör mig överkänslig så får jag väl hacka i mig det.

F.ö. är jag inte inblandad i Fragzone men jag gissar att anledningen att svenska spel eventuellt får lite mer täckning beror på att svenska utvecklare helt enkelt är mer tillgängliga för reportage. Att Brothers inte har täckts någon annanstans är dessutom helt fel, då de flesta stora publikationer har skrivit upp det och intervjuat utvecklarna sedan det utannonserades.

Jag tar inte ställning till huruvida enskilda skribenter ligger i någon utgivares ficka eller inte, att FZ å sin sida gör det tar jag som en självklarhet. Skribenterna levererar bara det som efterfrågas även om det råkar vara en motivering till ett färdigt betyg. Det är ett jobb som alla andra och jag tvivlar starkt på att mer än ett fåtal skulle säga upp sig för de enstaka gånger arbetsgivaren efterfrågar ett visst betyg.

Angående täckningen av Brothers så kan man enkelt vända sig till giganten IGN (som exempel) för att se de senaste artiklarna dateras till Oktober förra året, samma sak hos Gamespot (köpta de också). Precis lagom täckning för den här typen av spel till skillnad från den tvångsmatning man får från FZ (Se på Fares spel, det släpps snart! Men kolla då! Här har ni lite fler filmer, KOLLA! 5/5 köp också!)

Att de har Paradox som utgivare gör inte Zeal Game Studios till mer än en källarstudio (mest troligt ett studentprojekt).

Skrivet av Vicachu:
Skrivet av kebbe:

Oväntat.. Svenskt = 5/5

Att hänvisa till ett 3DS-spel utvecklat av en barnspelsgrindande B-utvecklare och recenserat av en utav svensk spelpress skarpaste recensenter slår knappast ned min poäng. Jag syftar på uvecklare FZ har klara kontakter och relationer till, någonting jag förvisso inte klargjorde i den ursprungliga kommentaren (det med god anledning).

Medlem
Skrivet av kebbe:

Skribenterna levererar bara det som efterfrågas även om det råkar vara en motivering till ett färdigt betyg

Skrivet av kebbe:

recenserat av en utav svensk spelpress skarpaste recensenter

Det du indirekt säger med din paranoida logik är alltså att en av spelpressens "skarpaste recensenter" Johan Hallstan också underkastar sig beställningsjobb där vi efterfrågar ett betyg (som vi får betalt för då, eller?) och recensenterna anpassar sig därefter?

Eller menar du att vi har en håglös stab av stackare till recensenter som gör beställningsjobb och en som vi använder för att sen kunna svära oss fria?

Du får ursäkta, men de här konspirationsteorierna är helt hysteriskt roliga

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Rocky Dennis:

Jag tar inte ställning till huruvida enskilda skribenter ligger i någon utgivares ficka eller inte, att FZ å sin sida gör det tar jag som en självklarhet. Skribenterna levererar bara det som efterfrågas även om det råkar vara en motivering till ett färdigt betyg. Det är ett jobb som alla andra och jag tvivlar starkt på att mer än ett fåtal skulle säga upp sig för de enstaka gånger arbetsgivaren efterfrågar ett visst betyg.

Angående täckningen av Brothers så kan man enkelt vända sig till giganten IGN (som exempel) för att se de senaste artiklarna dateras till Oktober förra året, samma sak hos Gamespot (köpta de också). Precis lagom täckning för den här typen av spel till skillnad från den tvångsmatning man får från FZ (Se på Fares spel, det släpps snart! Men kolla då! Här har ni lite fler filmer, KOLLA! 5/5 köp också!)

Att de har Paradox som utgivare gör inte Zeal Game Studios till mer än en källarstudio (mest troligt ett studentprojekt).

Skrivet av Vicachu:
Skrivet av kebbe:

Oväntat.. Svenskt = 5/5

Att hänvisa till ett 3DS-spel utvecklat av en barnspelsgrindande B-utvecklare och recenserat av en utav svensk spelpress skarpaste recensenter slår knappast ned min poäng. Jag syftar på uvecklare FZ har klara kontakter och relationer till, någonting jag förvisso inte klargjorde i den ursprungliga kommentaren (det med god anledning).

Berätta gärna för oss hur det går till när en svensk spelutvecklare betalar FZ för att ge sitt spel ett högt betyg!

Jag kan knappt bärga mig inför detta monumentala avslöjande om korruption och svågerpolitik som tydligen härjar fritt i spelsverige.

Jag antar att det alltid varit naivt av oss att tro att de flesta som jobbar med det här är genuint spelintresserade och bara vill göra ett bra jobb på ett professionellt sätt. Klart att dom bara är ute efter att tjäna FETA PENGAR på att ge ut FALSKA BETYG. En genialisk och utstuderad plan för att lura oss intet ont anande på våra pengar medelst välskrivna recensioner.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Jag tar inte ställning till huruvida enskilda skribenter ligger i någon utgivares ficka eller inte, att FZ å sin sida gör det tar jag som en självklarhet.

Jag kan säga att annonsavdelningen och FZ är så fruktansvärt separerade på det här bygget att jag inte ens vet hur de ser ut - "de" kan utgöras av en stor AI-dator for all I know.

Skulle vi alltså ha slagit våra kloka huvuden samman och konspirerat ihop en annonskampanj som enkom bygger på att vi rapporterar om ett spel och sen ger det högt betyg?

Just i det här specifika fallet så var jag ute efter att hitta en skribent som aldrig träffat Fares, inte hade någon koppling eller relation till honom (Rikard Olsson bor i UK) - och han fick i slutändan ingen input överhuvudtaget. Instruktionerna löd: här är Brothers. Recension på cirkus 800 ord med deadline på måndag, ok? Hela idén var att jag personligen skulle kunna distansera mig så mycket som möjligt ifrån det, om spelet så fick en femma eller en etta.

Vad beträffande bevakningen så ser jag inget som helst problem med att svenska medier bevakar svenska spelutvecklare. What's the deal, yo? Det är en lokal prägel, precis som amerikansk media har bättre och lättare tillgång till amerikanska spelutvecklare. Menar du på fullaste allvar att vi alltså INTE ska ta vara på detta? Isåfall får du kalla det vad du vill, men jag håller bara inte med.

Medlem
Skrivet av Vicachu:

Det du indirekt säger med din paranoida logik är alltså att en av spelpressens "skarpaste recensenter" Johan Hallstan också underkastar sig beställningsjobb där vi efterfrågar ett betyg (som vi får betalt för då, eller?) och recensenterna anpassar sig därefter?

Eller menar du att vi har en håglös stab av stackare till recensenter som gör beställningsjobb och en som vi använder för att sen kunna svära oss fria?

Du får ursäkta, men de här konspirationsteorierna är helt hysteriskt roliga

Johan Hallstan är inte aktiv i denna tråden eller diskussionen och jag tänker inte sitta och skriva vad han skulle eller inte skulle göra i recensionsväg, men jag ser inte den namnteckningen under vare sig Dice-femmor eller Fares-ryggdunk. Att FZ sedan skulle vara väldigt selektiva över vem som skriver recensionerna är väl ganska naturligt..

Jämför en skribent med en musiker. Han skriver och spelar sin egen musik tills ett kontrakt för ett filmsoundtrack dyker upp. Denna enstaka gång gäller "Gör vad du vill men gör det här". Så för att svara på din fråga så nej, jag ser inte redaktionen som en grupp lemmings med en fri själ på hörnet.

Skrivet av Vicachu:

Jag kan säga att annonsavdelningen och FZ är så fruktansvärt separerade på det här bygget att jag inte ens vet hur de ser ut - "de" kan utgöras av en stor AI-dator for all I know.

Skulle vi alltså ha slagit våra kloka huvuden samman och konspirerat ihop en annonskampanj som enkom bygger på att vi rapporterar om ett spel och sen ger det högt betyg?

Just i det här specifika fallet så var jag ute efter att hitta en skribent som aldrig träffat Fares, inte hade någon koppling eller relation till honom (Rikard Olsson bor i UK) - och han fick i slutändan ingen input överhuvudtaget. Instruktionerna löd: här är Brothers. Recension på cirkus 800 ord med deadline på måndag, ok? Hela idén var att jag personligen skulle kunna distansera mig så mycket som möjligt ifrån det, om spelet så fick en femma eller en etta.

Vad beträffande bevakningen så ser jag inget som helst problem med att svenska medier bevakar svenska spelutvecklare. What's the deal, yo? Det är en lokal prägel, precis som amerikansk media har bättre och lättare tillgång till amerikanska spelutvecklare. Menar du på fullaste allvar att vi alltså INTE ska ta vara på detta? Isåfall får du kalla det vad du vill, men jag håller bara inte med.

Om annonsavdelningen är så främmande att det är höjt i dunkel huruvida den hanteras av personal eller självaste GLaDOS så verkar det högst otroligt att du vet mer än mig eller någon annan om vad som händer "bakom kulisserna" eller varför den där femman efterfrågas. Men högt betyg och god täckning (för att skapa hype) känns för mig som ganska bra marker att spela med när man säljer annonsplatser och finansieras av reklam.

Värt att tillägga är att detta inte är 90-talet. Vi lever inte i en värld där utvecklare måste vara fysiskt nära för att räknas som tillgängliga. Amerikanska medier täcker de spel som ligger i flest läsares intressen, de prioriterar inte fram en överpretentiös låtsas-indie med "originella" kontroller och en avdankad B-regissör i spetsen bara för att de har goda kontakter med utvecklaren i fråga.

Jag finner det lite roligt hur min anmärkning om att "vissa" svenska spel går hand i hand med höga betyg på FZ - genom att lägga ord i mun på mig - har fått utvecklas till en stor konspirationsteori, som att jag aktivt skulle arbeta mot ett stort avslöjande år ut och år in. Jag har sagt vad jag tycker och tror samt vad jag baserar det på. Jag tänker inte sitta och dra upp en massa kvasifakta att hänvisa till även om jag ibland formulerar mig så (se exempel i första stycket) utan lämnar det där. För mig räcker en magkänsla om att en recension skulle vara oärlig för att jag skall rata den helt, så kommer jag också att fortsätta.

Som sig bör så respekterar jag så klart att du väljer att distansera dig från recensionen av spelet, men med den integritet du talar för att alla recensenter besitter så borde du kunna ge din ärliga åsikt av spelet utan problem.

Medlem
Skrivet av kebbe:

de prioriterar inte fram en överpretentiös låtsas-indie med "originella" kontroller och en avdankad B-regissör i spetsen

Jag tolkar det som att du alltså har spelat igenom Brothers redan?

För övrigt har jag den bästa sortens insikt i dagligarbetet på FZ just nu, med tanke på att jag är redaktör på bygget.

Medlem
Skrivet av Vicachu:

Jag tolkar det som att du alltså har spelat igenom Brothers redan?

Man behöver inte ha spelat spelet för att analysera vad det försöker vara, det ser man lätt genom allt PR-material. Har inga som helst planer på att ödsla min tid på detta.

Medlem

Så utan att ens ha spelat Brothers har du bestämt dig för inte bara vad du tycker, utan också underkänt våra åsikter? Jag ger upp.

Medlem

Herregud, vilken fantastiskt cynisk värld många verkar bo i. Eller är vissa så fruktansvärt envisa att de inte ens inser vilken djup grop de grävt ner sig i?

Medlem
Skrivet av kebbe:

Jag har sagt vad jag tycker och tror samt vad jag baserar det på.

Du tycker och tror en hel del, det kan man inte förneka. Jag vet dock inte vad du baserar det på - såvida du inte syftar på det luftslott du verkar bygga upp inlägg efter inlägg. Jag väntar fortfarande på att du ska visa på något som kan leda till slutsatsen att FZ och svenska spelbranschen har gått i maskopi om att höja betygen hos vissa spel. Var finns bevisen? Var finns spåren?

Om FZ nu är köpta, vart tar pengarna vägen? För du tror väl inte att en speljournalist skulle kompromettera sin karriär och sätta hela sitt leverne på spel för en spottstyver? Det är dyrt att muta folk och mig veterligen kör inte Joakim Bennet runt i dyra bilar.

Skrivet av kebbe:

Jag tänker inte sitta och dra upp en massa kvasifakta (...) utan lämnar det där

Lite sent nu, du har redan förekommit dig själv.

Skrivet av kebbe:

För mig räcker en magkänsla om att en recension skulle vara oärlig för att jag skall rata den helt, så kommer jag också att fortsätta.

Ja, den ovsikliga magkänslan. Vem behöver spela igenom ett spel när man redan har en slagruta för kvalitet? Säg upp alla recensenter och låt kebbe ge spelen det betyg de verkligen förtjänar. Oavsett om han har spelat dem eller inte.

[Edit]
För övrigt, genomgående mycket bra betyg av en enad kritikerkår (http://www.metacritic.com/game/xbox-360/brothers-a-tale-of-tw...). Har Starbreeze/505 Games fått storhetsvansinne och köpt upp hela världens speljournalister? Om de har så mycket pengar kan man undra varför de ens bryr sig om att utveckla spel längre.

Medlem

Ett spel som förtjänar ett absolut toppbetyg bör inte kännas för kort eller begränsat i någon form.

Har läst igenom recensionen & alla kommentarer och jag håller med om att ett toppbetyg borde kräva lite längre och ingående recension. Denna recension är precis som spelet för kort för att förtjäna ett sådant påstående.

PS ni gav Baldur's Gate: Shadows of Amn 4 av 5.
Buuu BUUUUU

Medlem
Skrivet av Izuel:

Ett spel som förtjänar ett absolut toppbetyg bör inte kännas för kort eller begränsat i någon form.

Har läst igenom recensionen & alla kommentarer och jag håller med om att ett toppbetyg borde kräva lite längre och ingående recension. Denna recension är precis som spelet för kort för att förtjäna ett sådant påstående.

PS ni gav Baldur's Gate: Shadows of Amn 4 av 5.
Buuu BUUUUU

Tyckte inte Brothers kändes som att längden var ett stort problem. Det är menat att spelas i ett svep, så länge än tre och en halv timme hade varit att ta i. När jag gav ett minus för att det var lite för kort så menade jag med typ en halvtimme.

Jag recenserade f.ö. inte Baldur's Gate så jämförelsen haltar redan i startblocket.

Skrivet av Vicachu:
Skrivet av KaptenKanel:
Skrivet av Segas:

Fullt betyg...för att?

Vad går spelet egentligen ut på? Finns det strider, eller är det bara pusslande för att ta sig till nästa pussel, som gäller?

för att redaktionen i princip legat med Fares

Med andra ord har hela spelmediavärlden globalt alltså legat med Fares? Imponerande PR-turné isåfall, får jag säga

Ja det vet la du om, Leijonhufvedet

Medlem

Tidigare förstod jag aldrig vitsen med bajsnödiga inlägg som de från kebbe ovan, men efter denna artikel hos Polygon i dag har jag en större förståelse. Kan inte riktigt kategorisera det som avundsjuka eller hat, förmodligen något däremellan.

signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Storartad humor att vara förbannad och anse att FZ är köpta av spelföretag men samtidigt vara FZ-supporter. Bra jobbat, kebbe.

Medlem

Jag måste säga att jag var skeptisk till detta, men det inget spel utan ett Simultant ÄVENTYR, mkt originellt och knappt något våld och absolut inga vapen, två bröder mot världen och det onda, för onda varelser finns det.

Och jag skulle INTE rekommendera detta till små barn då vissa delar ter sig rent groteska, i början tycker man allt är gulligt för att senare få mindre kväljningar av vissa scener.

Grafiken är bra skulle nog säger över medel, drivmotorn är unreal, och vissa scener samt vattendrag är helt fantastiska.

Problemlösningarna är inte speciellt svåra, så jag skulle tippa på att i lagom takt så har man kanske 2-3 timmar framför sig, och det är inget man spelar igen för att det är kul, finns inget man kan samla på, lite achivements finns, men det är oxå allt.

Vill man ha ett kortlivat men bra äventyr, så visst shoot, köp det. är ni ute blod action och slakt, kör blops 2 i så fall!

4 av fem!

Medlem

Jag spela trial game på detta spelet och jag vägrar köpa att Brothers verkligen är ett 5/5-spel. Dock så hittar jag bara en (edit: TVÅ) "negativ(a)" review(s) på Metacritic.

Den låter såhär:
While Brothers: A Tale of Two Sons occasionally succeeds in tugging at the heartstrings, there’s a heavy-handedness that runs through a good portion of the drama—and that’s off-putting. The unique controls take too long to get used to (considering this is only a three-hour experience), and the puzzles are simple and repetitive. The aesthetics are definitely pleasing, however.

60/100 (av EGM)

Här är en till faktiskt:

While the emotional storytelling, the control concept and the on-the-spot soundtrack shine, the gameplay itself is rather bland. The puzzles are not worth mentioning and even the boss fights are rather dull and predictable.

77/100 (av 4players.de)

Det är bra betyg ändå, speciellt för ett sådant kort spel.

Skriv svar