Star Citizen – reklamfilm för Aurora 2944

Robot
Skribent
Star Citizen – reklamfilm för Aurora 2944

Och jag som redan köpt ett vrålåk idag.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Och jag som redan köpt ett vrålåk idag.

Haha ja förra helgen så blev det en Cutlass och en Constellation (Star Citizen - Collectors Edition) och var redan backer sedan Kickstartern, så närmare 400$ är jag uppe i nu och det börjar kännas tillräckligt...

Skribent
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Johan Olander:

Och jag som redan köpt ett vrålåk idag.

Haha ja förra helgen så blev det en Cutlass och en Constellation och var redan backer sedan Kickstartern, så närmare 400$ är jag uppe i nu och det börjar kännas tillräckligt...

Jag menade IRL

Inte helt omöjligt att jag råkar slinta med kreditkortet och köpa ett digitalt också.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Någon som vet om man kan flyga direkt ut i rymden från planeten eller går det istället över till någon sorts cutscene/loadingscreen?

Skribent
Skrivet av neocon:

Hade först en Aurora men kunde inte hålla mig och uppgraderade till en Origin 315p istället. Inbillar mig att jag kommer dras mer till exploration än strid. Får väl se. Måste dock erkänna att Auroran är väldigt stilren och snygg. Min budget tillåter ej fler skepp för tillfället men jag planerar att stjäla skogsvildens Constellation vid release

Jag har paxat.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ser att Cutlass (pirateri) verkar vara det som gäller i tråden....

Testpilot

Efter denna helg så har jag plats i mitt nya glänsande Aegis Dynamics Retaliator Heavy Bomber.

Grymt sexigt skepp med plats för 6 pers

Vänta bara tills det kommer en reklamfilm för det skeppet!

Medlem

kul att de gör en sån här video. men hoppas inte de tar pengarna från kick-starter kampanjen bara, såvida det inte är något de lovat att göra förstås.

Inaktiv
Skrivet av neocon:
Skrivet av Playcrafter:

Någon som vet om man kan flyga direkt ut i rymden från planeten eller går det istället över till någon sorts cutscene/loadingscreen?

Cutscene

De har sagt att de kanske kommer att lägga till det i spelet nån gång i framtiden efter att spelet har blivit släppt, så man slipper cutscene.

Och jag köpte mig själv en 315p i somras ska bli kul i dec, då är det dags o testa joysticken o dodgefight!

Medlem

Gillar starkt deras reklam filmer för ingame skeppen. Det ökar känslan av ett etablerat universum. För hoppas att det syns i slut produkten också.

Medlem

Har tillgång till occulus rift genom skolan, kommer det finnas stöd redan från början?

ELF
Medlem

Har tänkt köra pirat. Men någon som vet hur de kommer göra med spelarens rykte? Är det bara att sluta med det tvärt om man vill bli god eller kommer man behöva jobba upp sitt rykte eller något?

Skrivet av ForrestFox:

Har tillgång till occulus rift genom skolan, kommer det finnas stöd redan från början?

Tror det ska ha det ja.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Tycker detta ser coolt ut men vad jag stör mig på är när spel/filmer gör så att rymdskeppen och dylikt låter som jetplan i rymden där det som alla vet inte går att höra något.

Kan ifs bli trist om det är tyst hela tiden ^_^

Medlem
Skrivet av Droppz:

Tycker detta ser coolt ut men vad jag stör mig på är när spel/filmer gör så att rymdskeppen och dylikt låter som jetplan i rymden där det som alla vet inte går att höra något.

Kan ifs bli trist om det är tyst hela tiden ^_^

Jag stör mig ibland på samma sak. Ljud färdas som sagt inte så bra i rymden.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

PC... är jag förlåten för att jag slängde ut dig för några år sedan och skaffade Mac och 360?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Är en beta eller alpha släppt, eller sitter ni och fantiserar om vad som komma skall?

Medlem

jag fattar inte detta..folk säger dom har skepp och allt möjligt men hur blir et för lilal mig som vill köpa spelet när det är klart för jag inget då eller? ska jag få gå runt ellller

Medlem

Du kan ladda ner och köra vissa delar redan nu, som en hangar tex om jag förstod rätt. Skapat konto, får testa ikväll och börja slänga pengar på dem!

Medlem

Köpt en freelancer och 325a.
Tänkt köra Freelancer med vänner, 325a blir väl soloskeppet då.

Medlem

Fin trailer men inget går upp mot den klassiska Origin 300i reklamen, den örnperfekt på precis alla fronter


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ni som säger att ni har olika skepp osv. betyder det att ni spela en liten del av spelet eller kan ni bara bläddra bland skepp i någon slags hangar?

Om man redan nu kan köra skeppen lite grann iaf så har jag verkligen missat något.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Vänta. Så ni köper virtuella skepp, innan spelet ens släppt ?!

Medlem

I vanlig ordning rippar FZ en video från dess officiella kanal (naturligtvis lagligen, men...) och speglar på sin egen kanal - och komprimerar i processen sönder videon från 1080p till 720p av någon outgrundlig anledning. Kan ni vara så snälla och lägga av med detta?

Notis till alla läsare - 95% av gångerna en speltrailer länkas av FZ till deras eget YouTube-konto, sök upp den från sin officiella kanal så finnes den i 1080p.

Då ges dessutom tittarstatistiken till det officiella kontot, ni kan ta del av den ofantligt mycket större diskussionen i det kommentarsfältet, samt slutligen ha en chans att få svar av den faktiska utvecklaren.

Här är det gnistrande 1080p-originalet, direkt från källan;

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Jag stör mig ibland på samma sak. Ljud färdas som sagt inte så bra i rymden.

Du undrar inte vad det är för kamera som ligger utanför skeppet och filmar hela tiden i rymden då? Den kanske har inbyggd ljudsimulering.

Medlem

Tycker det börjar bli lite väl kaxigt att ha 1miljon dollar mellad del målen. Kan väl aldrig tänka mig att varje lite grej dom släpper kostar 6,4 miljoner kronor att göra.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

PC... är jag förlåten för att jag slängde ut dig för några år sedan och skaffade Mac och 360?

Kör bootcamp.

Medlem
Skrivet av Lillasandra:

jag fattar inte detta..folk säger dom har skepp och allt möjligt men hur blir et för lilal mig som vill köpa spelet när det är klart för jag inget då eller? ska jag få gå runt ellller

Man får såklart ett skepp att börja spelet med sen får man köpa resten för ingame pengar. Skeppen man köper för riktiga pengar slipper man skaffa ingame senare. Dessutom är det livstids garanti på dem så man kan inte förlora dem i spelet.

Medlem
Skrivet av KatOne:

I vanlig ordning rippar FZ en video från dess officiella kanal (naturligtvis lagligen, men...) och speglar på sin egen kanal - och komprimerar i processen sönder videon från 1080p till 720p av någon outgrundlig anledning. Kan ni vara så snälla och lägga av med detta?

Notis till alla läsare - 95% av gångerna en speltrailer länkas av FZ till deras eget YouTube-konto, sök upp den från sin officiella kanal så finnes den i 1080p.

Då ges dessutom tittarstatistiken till det officiella kontot, ni kan ta del av den ofantligt mycket större diskussionen i det kommentarsfältet, samt slutligen ha en chans att få svar av den faktiska utvecklaren.

Här är det gnistrande 1080p-originalet, direkt från källan;

https://www.youtube.com/embed/UvDs7RDKCag

Tack för info, tumme upp

12
Skriv svar