Veckans betyg – Telltale gör det igen

Robot
Veckans betyg – Telltale gör det igen
Medlem
Veckans betyg – Telltale gör det igen

Jag växte upp med Gameboy och Pokemon gul, blå, röd osv. Skulle jag fortfarande ha kul med Pokemon X&Y tror ni? Är helt ointresserad nu för tiden.

Medlem

The Wolf Among Us träffade mig rätt i hjärtat, blev tokkär i detta spel. Men vad annars borde man förvänta sig efter The Walking Dead?

Medlem

Jag gillar skarpt att ni har börjat sammanfatta veckans recensioner på det här sättet!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Jag växte upp med Gameboy och Pokemon gul, blå, röd osv. Skulle jag fortfarande ha kul med Pokemon X&Y tror ni? Är helt ointresserad nu för tiden.

Låter som att du svarade på frågan själv.

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag gillar skarpt att ni har börjat sammanfatta veckans recensioner på det här sättet!

Allt som saknas är att alla spel också får en omröstning instoppad. Mer chanser att tycka till, tack!

Herr rygg

Bokade Pokemon X idag, skall försöka hinna med Wolf innan det kommer:)


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Om jag skall vara helt ärlig tyckte jag att The Wolf Among Us var mycket bättre en Telltales The Walking dead. Kan inte vänta tills dom släpper nästa del utav serien!

Medlem
Skrivet av Hilly:

Om jag skall vara helt ärlig tyckte jag att The Wolf Among Us var mycket bättre en Telltales The Walking dead. Kan inte vänta tills dom släpper nästa del utav serien!

Nu vill jag inte bejubla TWAU (?) innan det kommit lite fler episoder, men tycker nog att denna första episod är en starkare start än Walking Dead i början. Så ja, än så länge håller jag nog med dig. Sen gillar jag överlag fantasy mer än zombie-historier.

Inaktiv

The walking dead tyckte jag inte om men sedan tog jag mig tid och då älskade jag storyn 10/10.Har ännu inte testat det nya spelets demo,gör det senare.

Medlem

Man får väl ta och testa Wolf sen, om än bara för att få bekräftat att game'ers har sämst känsla för story och handling. Men hoppas förstås att det är så bra som alla säger.

Stör mig fortfarande på ansiktsanimationerna i detta och walking dead. Lite som om robotar skulle försöka förmedla känslor från statistisk data.

Medlem

The Wolf Among Us är det perfekta spelet för hipsters!

Medlem
Skrivet av chrisragnar:

...om än bara för att få bekräftat att game'ers har sämst känsla för story och handling.

Care to elaborate?

Medlem
Skrivet av Ermus:
Skrivet av chrisragnar:

...om än bara för att få bekräftat att game'ers har sämst känsla för story och handling.

Care to elaborate?

Han är tydligen ingen "gamer" (?)


signatur

7800x3d, 7900xtx

1
Skriv svar