Xbox One passerar två miljoner sålda exemplar

Robot
Xbox One passerar två miljoner sålda exemplar
Inaktiv
Xbox One passerar två miljoner sålda exemplar

Konkurrens...bra!

Medlem

å här kan man få vänta tills hösten 2014, allt för en jävla röstfunktion (om man ska tro ms)


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Inaktiv
Skrivet av cute_ninja:

å här kan man få vänta tills hösten 2014, allt för en jävla röstfunktion (om man ska tro ms)

Om man ska tro en anonym andrahandskälla menar du.

Medlem
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av cute_ninja:

å här kan man få vänta tills hösten 2014, allt för en jävla röstfunktion (om man ska tro ms)

Om man ska tro en anonym andrahandskälla menar du.

vanligtvis hade jag ignorerat det men när det gäller ms känns det tyvärr troligt


signatur

always use the nubs for cover

Skribent

Ron Burgundy <3


signatur

I am the black wizards.

Medlem

och inte en enda lanserad och såld i sverige.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Kul att de båda säljer bra, det hade ej varit bra för någon om en av dem redan dragit iväg i siffrorna.

Otroligt att vi bor i ett så litet land att det inte ens är värt för Microsoft att sälja sin konsol till oss ?

Medlem
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av cute_ninja:

å här kan man få vänta tills hösten 2014, allt för en jävla röstfunktion (om man ska tro ms)

Om man ska tro en anonym andrahandskälla menar du.

Du menar en källa europas största speltidning anger som pålitlig.

Medlem

Jävligt bra siffror med tanke på att Xbone släpptes efter PS4 och i betydligt färre länder.

Sålda, men inte levererade?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

KoP
Medlem
Skrivet av cute_ninja:

å här kan man få vänta tills hösten 2014, allt för en jävla röstfunktion (om man ska tro ms)

Vad jag hört så vill dom även fylla på med lokalt innehåll såsom en del svenska tjänster för oss här. Redan idag på 360'n har vi ju Headweb och SF Film. Om det har något med väntan att göra har jag ingen direkt aning om. Men OM, så tycker jag att dom kunde ägna sig åt att lägga till sådant i efterhand.

Medlem

Det intressanta blir att se om både MS och Sony fortsätter att sälja bra när det initiala "suget" mättats.

Medlem

Ska bli intressant att se hur det ser ut om ett halvår, allting tyder på att Sony kommer sälja mer och för mig hade det inte varit ett svårt val. PS4 hade varit det givna valet efter all BS som Microsoft kört med den senaste tiden (och då räknar jag inte ens med alla satsningar på Kinect).

Som det är nu är en Wii U mer intressant än båda dessa konsoler. Får ut mer av att köra ett spel som Tex Murphy : Mean Streets än jag får av att spela många nya spel, spelen har blivit bättre rent tekniskt men de har samtidigt blivit mer filmer än spel.

Medlem

Man måste ju ge MS en eloge för att dom lyckats sälja såpass bra trots alla fadäser innan lansering..

Skrivet av Harry Coma:

Man måste ju ge MS en eloge för att dom lyckats sälja såpass bra trots alla fadäser innan lansering..

...i en värld full av gamers, det måste väl finnas över 100 - 200 miljoner människor, om inte fler som spelar spel, känns det ändå som en liten siffra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Inaktiv
Skrivet av marcus8958:

och inte en enda lanserad och såld i sverige.

Jodå, på sätt och vis, flera butiker importerar xbox one och säljer i Sverige,
jag köpte min på Gamestop i Sverige, så den går att få tag på + spel.

Medlem

Visst finns det väl bara "EN ENDA" XBOX ONE? Det som kommer skilja på den som lanseras här i Sverige är kontakten och mjukvaran eller hur?

Medlem
Skrivet av Exxo:

Visst finns det väl bara "EN ENDA" XBOX ONE? Det som kommer skilja på den som lanseras här i Sverige är kontakten och mjukvaran eller hur?

Japp

Medlem

Bra. Då vet vi att det finns underlag för att göra massor av schyssta spel till oss. Love it!

Sen ryktet om förseningen, tja. Vet ej. Men jag vet att det inte beror på några appar eller röststyrningen. Allt det kan vi få via en enkel uppdatering.
Jag är ju bara en av många svenskar som var med och tog fram röststyrningen till Xbox. Dialektförståelse m.m.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

18 dagar, 2 miljoner exemplar. I betydligt färre antal länder än Sony har tillgång till, just nu. Bra jobbat Microsoft. Folk får bråka, gnälla och klaga bäst de vill om konsollerna. Jag ska skaffa båda och flina lite åt konsollkriget över nätet.

Medlem

2 miljoner lurade kunder, bara att gratulera.

Inaktiv
Skrivet av Gameboy:

2 miljoner lurade kunder, bara att gratulera.

Lille pubispojk, vart fick du luft ifrån?

1
Skriv svar