Två nya Assassin's Creed-spel nästa år?

Robot
Medlem
Två nya Assassin's Creed-spel nästa år?

Nice ju! vill man inte ha spelet köper man helt enkelt inte det.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Nice ju! vill man inte ha spelet köper man helt enkelt inte det.

Grejen är att det är ju trevligt när de lägger ned tid och energi så att man faktiskt VILL ha spelet, istället för att mjölka serien tills juvret knakar.

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Kleptoman:

Nice ju! vill man inte ha spelet köper man helt enkelt inte det.

Grejen är att det är ju trevligt när de lägger ned tid och energi så att man faktiskt VILL ha spelet, istället för att mjölka serien tills juvret knakar.

Håller med dig. Tycker assassin's creed började mjölkas efter tvåan. Med brotherhood och revelations.

Inaktiv

Guitar Hero döden incoming? :b

Medlem

Så länge det finns så många som vill ha spel i den här serien är det inga problem. Jag gillar dem.

I Black Flag hintades det ganska mycket om tänkbara tidsperioder i framtida spel, och det jag tycker verkar mest trovärdigt är ett AC-spel i "vilda västern", i brist på bättre benämning.

Jag har dock svårt att se att något spel i den tidsperioden kan bli bättre än Red Dead Redemption var, men det får väl tiden utvisa.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Ja efter fyran får dom gärna fortsätta. Fantastiskt spel
Två samma år kanske är att ta i dock.
Hur många studior dom än har till sitt förfogande

Medlem

Inte kört fyran eller trean men har alltid tyckt att AC är så himla enformiga. Pirater låter förvisso tufft. Kan dom inte lägga mer krut på Splinter Cell istället?

Medlem

Ett till gamla generationen, ett till nya. Men... PC? Båda? Inget?

Medlem

Så länge det blir lika bra eller bättre än Black Flag så får de spotta ut så många AC-spel de vill!
Hoppas på vilda västern eller forna Japan/Ninja-tema.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Zaptagious:

Inte kört fyran eller trean men har alltid tyckt att AC är så himla enformiga. Pirater låter förvisso tufft. Kan dom inte lägga mer krut på Splinter Cell istället?

Får lov att säga att trean och framför allt fyran är bra mycket bättre spel än vad ettan och tvåan var. Likt FIFA och FM är det nog likväl ett klokt val att köpa typ vartannat spel snarare än varje upplaga!

Medlem
Medlem

Black Flag till min PS4 regerar. Ser verkligen fram emot ett spel som är gjort för ps4 och inte bara en upphottad ps3/360 version. Jag älskar AC serien, spelat alla och har 100% på allihopa, även liberations. Nu är jag ute i god tid med AC4, hade både liberation, brotherhood och AC3 samtidigt ett tag, val lite segt att hinna klara alla dem innan 4an kom men det gick

Medlem

Menar de Liberation HD som en utav titlarna? Eller är det två helt nya titlar?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Någon som vill ha ett glas mjölk?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Zaptagious:

Inte kört fyran eller trean men har alltid tyckt att AC är så himla enformiga. Pirater låter förvisso tufft. Kan dom inte lägga mer krut på Splinter Cell istället?

Får lov att säga att trean och framför allt fyran är bra mycket bättre spel än vad ettan och tvåan var. Likt FIFA och FM är det nog likväl ett klokt val att köpa typ vartannat spel snarare än varje upplaga!

AC III är bland det tråkigaste som släppts de senaste 10 åren. Det tog död på mitt sug efter att fortsätta den här serien.

Medlem

Skulle inte förvåna mig om ett av dom är Liberations HD, men det är mer än spinoff på assasins creed serien, speciellt assasins creed 3.

Jag gillar spelserien fortfarande, vad folk än tycker och säger så är ett år emellan varje release ganska bra faktist, då hinner du gott och väl spela färdigt det förgående spelet samt ta in och läsa om all historia och annat om assasins creed unversumet.

Kan tipsa er som vill veta mer om assasins creed, men inte orkar läsa/köpa böckerna om http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Assassin%27s_Creed_Wiki , riktigt bra sida som har det mesta om både spelen och böckerna. Tänk dock på att det är en FET jävla spoiler att gå och läsa om spelen där direkt utan att ha spelat dom, det varnas dock ganska ordentligt överst på varje wiki artikel där det faktist applicerar på.


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Det kommer fler än så, glöm inte spel till PS-Vita och tablets.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Hawake:

Skulle inte förvåna mig om ett av dom är Liberations HD, men det är mer än spinoff på assasins creed serien, speciellt assasins creed 3.

Jag gillar spelserien fortfarande, vad folk än tycker och säger så är ett år emellan varje release ganska bra faktist, då hinner du gott och väl spela färdigt det förgående spelet samt ta in och läsa om all historia och annat om assasins creed unversumet.

Kan tipsa er som vill veta mer om assasins creed, men inte orkar läsa/köpa böckerna om http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Assassin%27s_Creed_Wiki , riktigt bra sida som har det mesta om både spelen och böckerna. Tänk dock på att det är en FET jävla spoiler att gå och läsa om spelen där direkt utan att ha spelat dom, det varnas dock ganska ordentligt överst på varje wiki artikel där det faktist applicerar på.

Bra tips.

Jag spelar om AssCreed II just, och det spelet har verkligen en av spelhistoriens bästa introduktioner. Ett toppenspel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Klarade precis ut Assassins Creed 3 igår och jag måste tyvärr säga att det är ett dåligt spel. Designen med mellan sekvenser som är hetsiga och ett dåligt designat gameplay gör det väldigt jobbigt att köra. Man märker att Ubisoft vill visa mycket med spelet men de utför det riktigt dåligt. De väljer kvantitet för kvalitet och de är inte tillräckligt bra att utveckla spel för att kunna få kvalitiet på kvantiteten. Men seriern har potential i mina ögon och jag ser fram emot att köra Black Flag nu men jag försöker inte förvänta mig så mycket.
Med detta vill jag ha sagt att jag tycker Ubisoft inte ska släppa spelen så ofta för att kunna samla sina tankar så allt in blir så komplicerat och rörigt.

Medlem

Säger som många andra. Blir spelen i samma stil som black flag så fortsätt. Hatade Ac3, men älskar Black flag.

Medlem

För helvete ubisoft! Ta och lugna ner er. Ni möjlkar spelserien snabbare än vad Nintendo gör.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Fatha:

Säger som många andra. Blir spelen i samma stil som black flag så fortsätt. Hatade Ac3, men älskar Black flag.

Håller med helt och hållet.

Men bland de tidigare så diggar jag brotherhood

Medlem

Får PC båda?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Zaptagious:

Inte kört fyran eller trean men har alltid tyckt att AC är så himla enformiga. Pirater låter förvisso tufft. Kan dom inte lägga mer krut på Splinter Cell istället?

Får lov att säga att trean och framför allt fyran är bra mycket bättre spel än vad ettan och tvåan var. Likt FIFA och FM är det nog likväl ett klokt val att köpa typ vartannat spel snarare än varje upplaga!

AC III är bland det tråkigaste som släppts de senaste 10 åren. Det tog död på mitt sug efter att fortsätta den här serien.

Haha, smaken är som baken, antar jag.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Zaptagious:

Inte kört fyran eller trean men har alltid tyckt att AC är så himla enformiga. Pirater låter förvisso tufft. Kan dom inte lägga mer krut på Splinter Cell istället?

Får lov att säga att trean och framför allt fyran är bra mycket bättre spel än vad ettan och tvåan var. Likt FIFA och FM är det nog likväl ett klokt val att köpa typ vartannat spel snarare än varje upplaga!

AC III är det sämsta på länge! 2an och fyran äger dock enligt mig iaf !

Medlem

Dom har lyckats göra 1 bra spel varje år hittils bortsett från trean som var sisådär. Får se om dom lyckas göra 2 bra AC på ett år. Ifall det kommer 2 lika bra spel som 4an så måste man nästan erkänna att Ubisoft är kungen av spelutvecklare.

Medlem
Skrivet av MacNille:

För helvete ubisoft! Ta och lugna ner er. Ni möjlkar spelserien snabbare än vad Nintendo gör.

Så länge som dom släpper spel som köps är det inget fel med att mjölka.

Tycker personligen att dom borde släppa mer storydrivet dlc.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Jag gillar mjölk och jag gillar AC
Eftersom jag har både ps3 och ps4 så lär det bli köp av båda

Medlem

Nu mjölkar dom kon...

12
Skriv svar