Robocop: The Official Game finns ute nu

Robot
Medlem
Robocop: The Official Game finns ute nu

och de är för att filmen kommer snart? ser ju fullständigt skit ut...

Skribent
Skrivet av wallde:

och de är för att filmen kommer snart? ser ju fullständigt skit ut...

Precis som filmen


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av wallde:

och de är för att filmen kommer snart? ser ju fullständigt skit ut...

Precis som filmen

Filmen känns inte iheller Robocop-aktig med sin Pg-13


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Mycket tråkigt att dom valde att göra en barnvänlig remake av Paul Verhoevens ultravåldsamma kult klassiker från 1987


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

iphone only? haha fail...

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av wallde:

och de är för att filmen kommer snart? ser ju fullständigt skit ut...

Precis som filmen

naaaaahhh... jag har en liten kärlek för skitfilmer! tar dem som komedier istället för seriöst! så alla filmer är bra enligt mig men fattar vad du menar.... knappast oscar-material

ZF
Medlem

sen när hukar sig Detroits finest bakom betongsuggor?

Skrivet av SWEBarb:

iphone only? haha fail...

borde ge mer realistisk reaktionstid iaf..

Medlem

Usch. Ser inte kul ut alls.

Till skillnad från herr Olander tycker jag dock filmen ser rätt ball ut. Men precis som för Ankh och WarpGun så är den låga åldersgränsen ett stort varningstecken.

Antar att vi lever i en värld där "alla ska vara med"...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

iphone only? haha fail...

Precis. Vore ju mer passande om det kom till ANDROID. Badumtish!

... I'll see myself out.

Skribent
Skrivet av Acriax:
Skrivet av SWEBarb:

iphone only? haha fail...

Precis. Vore ju mer passande om det kom till ANDROID. Badumtish!

... I&#039;ll see myself out.

Skamvrån --->


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av wallde:

och de är för att filmen kommer snart? ser ju fullständigt skit ut...

Precis som filmen

Filmen känns inte iheller Robocop-aktig med sin Pg-13

kommer ihåg när jag såg den första när jag var liten! mamma höll för mina ögon när han blev slaktad i början de var tider! sen kollade jag på den i smyg senare var riktigt splattigt! härlig 80 eller 90 tall eller var de nu var! men de var tider!! inget pg-13....

Medlem
Skrivet av wallde:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av wallde:

och de är för att filmen kommer snart? ser ju fullständigt skit ut...

Precis som filmen

Filmen känns inte iheller Robocop-aktig med sin Pg-13

kommer ihåg när jag såg den första när jag var liten! mamma höll för mina ögon när han blev slaktad i början de var tider! sen kollade jag på den i smyg senare var riktigt splattigt! härlig 80 eller 90 tall eller var de nu var! men de var tider!! inget pg-13....

Jag vill minnas att jag var 8 år gammal när jag såg Robocop första gången. Jag drömde mardrömmar i två månader om scenen när dom skjuter ihjäl honom. Ah, the memories...

Bara bilderna från spelet får mig för övrigt att vilja spela något helt annat...

Medlem

Ni som klagar på en film ni inte har sett. Ni har fortfarande den gamla version kvar så det är bara att se på den, ingen hindrar er.

Spelet ser skit, filmen däremot ser helt ok utifrån trailer.

Medlem

Hehe!

Fail i samma klass som:

Inaktiv

Joel Kinnaman som Robocop, hur lyckades han med det ?
För han är väl ingen känd skådis utanför Sverige väl.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av wallde:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av wallde:

och de är för att filmen kommer snart? ser ju fullständigt skit ut...

Precis som filmen

Filmen känns inte iheller Robocop-aktig med sin Pg-13

kommer ihåg när jag såg den första när jag var liten! mamma höll för mina ögon när han blev slaktad i början de var tider! sen kollade jag på den i smyg senare var riktigt splattigt! härlig 80 eller 90 tall eller var de nu var! men de var tider!! inget pg-13....

Jag vill minnas att jag var 8 år gammal när jag såg Robocop första gången. Jag drömde mardrömmar i två månader om scenen när dom skjuter ihjäl honom. Ah, the memories...

Bara bilderna från spelet får mig för övrigt att vilja spela något helt annat...

hahah ja mardrömmarna.... som när man såg Hajen första gången... det kom lite kiss i brallan.. de gjorde det!

Medlem

Sen när behöver Robocop undvika kulor?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

åh herre gud vad det såg bedrövligt ut..

Medlem
Skrivet av StraxDax:

Joel Kinnaman som Robocop, hur lyckades han med det ?
För han är väl ingen känd skådis utanför Sverige väl.

Jodå, det har gott helt ok för han med bla The Killing flera säsonger och Safehouse.


signatur

Gamer since day one!

Medlem
Medlem

aha det var till android och ipad/phone, trodde först det var ett ruttet skämt, och därför det såg ut att vara släppt 1997

Medlem

Luktar GOTY redan nu

Medlem

Mjölka skitfilmen till varje pris och förlita sig fullt ut på minderåriga med mobiltelefoner och surfplattor. Fan vad jag älskar att hata samarbetet mellan Hollywood och spelindustrin ibland.

Medlem

Och självklart måste man göra spel på varje blockbuster...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det är ju som att dom inte ens försökte göra ett spel.

Edit: Såg nu att det var gratis och till iOS. Det förklarade ju en hel del.

phi
Medlem

Dead or alive, we're not coming with you.

Nu vet jag vilken film jag ska se i helgen.

Medlem

Fan va B


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Tänk om nån gjorde ett Robocop spel i likhet med SWAT 3/4 istället, då jävlar kanske man fått lite intresse. Så trött att se robocop spel som körs som en under medelmåttet shooter. Vill kunna ta skott från småvapen i bröstet och samtidigt citera lag och ordning för den som snart blir arresterad. Sen så ska inte ALLA ha skit som tesla vapen och rpgs som kan skada robocop, mer fokus på att försvara andra än sig själv hade kännts mer korrekt. Brukar tänka mig Robocop som upplåsbar gubbe i SWAT 4 när man klarat det där man istället för "GET DOWN ON THE GROUND, NOW" säger "Come quietly or there will be..trouble" med andra klassiska uttryck. Klampa runt i ekande lokaler och skrämma slag på alla bovar med customizable arsenal.

Får hoppas det kommer något till SWAT spel så man kan ta och modda in det.

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Tänk om nån gjorde ett Robocop spel i likhet med SWAT 3/4 istället, då jävlar kanske man fått lite intresse. Så trött att se robocop spel som körs som en under medelmåttet shooter. Vill kunna ta skott från småvapen i bröstet och samtidigt citera lag och ordning för den som snart blir arresterad. Sen så ska inte ALLA ha skit som tesla vapen och rpgs som kan skada robocop, mer fokus på att försvara andra än sig själv hade kännts mer korrekt. Brukar tänka mig Robocop som upplåsbar gubbe i SWAT 4 när man klarat det där man istället för "GET DOWN ON THE GROUND, NOW" säger "Come quietly or there will be..trouble" med andra klassiska uttryck. Klampa runt i ekande lokaler och skrämma slag på alla bovar med customizable arsenal.

Får hoppas det kommer något till SWAT spel så man kan ta och modda in det.

Precis, göra spelet till Robocop istället för en skitig, oinspirerad shooter med Robocop-textures


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

1
Skriv svar