En film om världen i Castlevania: Lords of Shadow 2

Robot
Medlem
En film om världen i Castlevania: Lords of Shadow 2

mhm sweet

Medlem

Alltså jag gillar att de öppnat ut utforskandet i detta spel för första los var hemskt linjärt och styltigt.
Men nu då ja ser den här videon så kan ja bara känna ännu mer oro än vad ja hade innan.
Futuristiska miljöer och fiender blandat i en ända stor härdsmälta av cut scenes ala första LoS.
Nja jag är starkt skeptisk.
Varför kunde de inte bara gjort ett castlevania med en metroidvania twist som gba spelen o en story med bra dialog och jordnära story.
Men man kan väl inte hoppas på sånt då hideo är inblandad

Medlem

Älskade Lords Of Shadow och jag är bergsäker på att jag kommer älska detta med


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Hm, mer stadsmiljö än första spelet. Det var ju synd. Grönska är alltid skönt. Nåja, släpp spelet och låt IGA ta nästa! Han har nog tänkt ihop något bra.

Inaktiv

Låter som darksiders spelvärld. sweet!

Medlem

Fett awesome med Developer Diary!

Medlem

Vad jag undrar är ju. Kommer Dracula vara någon sorts Antihjälte? Kommer han vara ond? Det är liksom fortfarande Dracula vi talar om!


signatur

Everybody needs help.

Ser riktigt bra ut, det blir ett köp till PC. Är det någon som har testat "Castlevania - Lords Of Shadow" Ultimate Edition till just PC?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Har spelat en bit in i det första Castlevania - Lords Of Shadow" Ultimate Edition och för mig är det ett än så länge underbart spel. Rekommenderar handkontroll till det spelet även om det funkar med mus och tangentbord också. Det är för mig ett trevligt mörkt spel som är det bästa Castelvania spelet på länge med, bra röster, trevligt gameplay, en bra historia också.

Kan inte vänta tills uppföljaren som verkar bli ännu mer lovande. Äntligen kan man få spela som Dracula, det är på tiden.

1
Skriv svar